Komentarze do pytań do czarodziejów

Forum wieści z Arkadii.
Goldfinger
Posty: 230
Rejestracja: 13 lut 2009 22:45

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

Post autor: Goldfinger » 05 cze 2015 10:04

Norem za 3 punkty powinieneś mieć 1/10 stażu tygodniowego... czyli 0,4%.
Może koledze się to z czymś zsumowało, a Tobie nie.

Awatar użytkownika
Talisa
Posty: 144
Rejestracja: 21 kwie 2015 23:40
Lokalizacja: Skellige IRL

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

Post autor: Talisa » 05 cze 2015 10:57

Czy tylko mi sie wydaje, ze jest to wyjatkowe marnowanie czasu by postepy ladowac w staz. Chyba, ze masz wielce i chce cie sie dalej expic. Wychodza jakies duze na 1% speca. Nie pmietam kiedy ostatni raz przekroczylem spore na zwiedzil :D
Everyone is fighting their own battle to be free from their past, to live in the present, and create a meaningful future for themselves. Don't judge, have a heart.

Awatar użytkownika
Ilane
Posty: 368
Rejestracja: 11 mar 2010 19:15
Lokalizacja: Z krainy jednoroszcuf

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

Post autor: Ilane » 05 cze 2015 11:12

@Trfog: przestaną. Sprawdzone ;)
She dealt her pretty words like Blades —
How glittering they shone —
And every One unbared a Nerve
Or wantoned with a Bone —
Emily Dickinson 479

Migr
Posty: 37
Rejestracja: 30 kwie 2015 18:26

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

Post autor: Migr » 05 cze 2015 11:55

@Goldfinger Jeszcze nie testowałem, ale jest chyba logicznie. Rozumiem, że jeśli włączysz forme w opcjach to wtedy do szóstego nieznaka rosną poziomy formy, a od siódmego nieznaka dopiero postępy. Rozumiem, że po wpisaniu +cechy następuje konwersja poziomy formy -> poziomy postępów.
"Twoj nos atakuje won kiszonej kapusty."

Awatar użytkownika
Molu
Posty: 202
Rejestracja: 19 gru 2009 23:27

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

Post autor: Molu » 05 cze 2015 12:08

Migr pisze:Chciałbym zapytać czy postępy w formie bez wpisania +cechy przed zakończeniem gry przepadają, czy automatycznie przechodzą na cechy?
Zadne z powyzszych.
Po prostu masz caly czas w formie. Dopoki tego nie zuzyjesz na cos (cechy, hp, mane itp) to bedziesz mial te punkty w formie. Dopiero przy zgonie przepadna.
Tylko o sprawach, które nas zupełnie nie interesują, możemy wydać rzeczywiście bezstronną opinię, co niewątpliwie jest powodem tego, że opinia bezstronna jest zawsze absolutnie bezwartościowa.

Migr
Posty: 37
Rejestracja: 30 kwie 2015 18:26

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

Post autor: Migr » 05 cze 2015 12:17

No to jeszcze lepiej. Nie pozostaje nic innego jak wbić sobie taki KERS i mieć na czarną godzinę. :D
"Twoj nos atakuje won kiszonej kapusty."

Awatar użytkownika
Talisa
Posty: 144
Rejestracja: 21 kwie 2015 23:40
Lokalizacja: Skellige IRL

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

Post autor: Talisa » 05 cze 2015 12:39

Duh? Nie zauwazyles, ze wlasnie to jest cala filozofia tych zmian i obcieciem ziol :lol:
Everyone is fighting their own battle to be free from their past, to live in the present, and create a meaningful future for themselves. Don't judge, have a heart.

Awatar użytkownika
Aleksa
Posty: 193
Rejestracja: 02 lis 2014 09:59

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

Post autor: Aleksa » 05 cze 2015 14:10

"Goldfinger pisze:
Czy to normalne, że gdy wrzucam exp w formę, komenda "postepy" nie widzi tak gromadzonego expa? (działa tylko przy wrzucaniu w cechy).
Myślałem, że sens rozdzielenia postępów od komendy "cechy" kryje się w tym, by pokazywały przyrost niezależnie od wybrania cech bądź formy.

Nie, ale wedle loga Vergela wyzej wszystko dziala w porzadku. Byc moze miales jakies przesuniecie miedzy postepami a forma, bo przelaczyles opcje juz po zdobyciu czesci doswiadczenia."


Czyli co, mimo wybrania formy powinnam widziec postepy?? Bo ich nie widze....
Wilki zawsze wyją przed burzą...

Kjell
Posty: 70
Rejestracja: 23 kwie 2015 11:01

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

Post autor: Kjell » 05 cze 2015 14:42

Aleksa: przy wybraniu formy nie powinnaś widzieć postępów. Po wybraniu cech postępy lecą.

Blob: Na twoje pytania odpowiedzi już padły wcześniej: 1. Po następnej apsie ta linia u zwierząt znikie. 2. Nie.

Awatar użytkownika
Paulie
Posty: 527
Rejestracja: 12 lut 2009 21:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

Post autor: Paulie » 06 cze 2015 16:25

Trfog pisze:To jeszcze jedno szybkie pytanie... Czy kazdy z trzech typow wiedzoexpa (walka/ksiegi/eksploracja) sumuja sie calkowicie, tj nabije np. iles punkcikow w walce, troche z ksiag to mimo, ze obydwa mam na 'znikome' to moze mi calosciowa wiedza wskoczyc wyzej, czy musze wbic lvl w poszczegolnej podkategorii, aby ogolny poziom wiedzy odpowiednio wzrosl?
To pierwsze.
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.


<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz

ODPOWIEDZ