Komentarze do pytań do czarodziejów

Forum wieści z Arkadii.
Torgen
Posty: 405
Rejestracja: 13 lut 2009 12:23

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

Post autor: Torgen »

No i wy nie musicie tam zagladac. Dodatkowo to jak sie zachowaja gracze zalezy tylko i wylacznie od graczy. Jezeli uwazacie sie za tak dojrzalych i doroslych za jakich sie mniemacie nie dopuscilibyscie nigdy do takiej sytuacji. To i wylacznie to zalezy tylko od was.

Dodam tylko na marginesie ze te wasze przyklady niewiele sie roznia od obecnych sytuacji typu: Gracz A ucieka przed graczami B, C i D i chowa sie w przedsionku swojej lub zaprzyjaznionej gildi. I slychac z obu stron:
Gracz A krzyczy z daleka: B jak bulka, to bulka ty chuju!
Gracz B krzyczy: A ty... A idz pan w chuj!

Jeszcze raz powtorze, to gracze produkuje takie teksty i takie zachowanie, nie kod.
Urs
Posty: 61
Rejestracja: 09 lis 2011 17:05

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

Post autor: Urs »

Re Galatea:
Oj oj... czego oczy nie widza tego sercu nie zal...jak tak kogos mierzi przeciwnik siedzacy i popijajacy piwko to moze inne rozwiazanie ?
Juz w tej chwili mozna wpuszczac na teren gildii (wyznaczone do tego lokacje) przyjaciol...wystarczy mala modyfikacja w kodzie niech wlaza wszyscy oprocz nieprzyjaciol. Dodac do tych lokacji miejsce do posiedzenia. Gp jak bedzie chcial to zajdzie do obozu...szkoly...faktorii...ba moze cos znajdzie w koszu albo skrzyni specjalnie dla takich osob przygotowanej.

Problem z iloscia takich miejsc wiec dokodowac lokacje nalezace do konkretnych gildii: kamienice, nore, domek na drzewie.

p.s.
Rzecz jasna takie dodatki znowu...zmniejsza szanse na fragniecie kogos.
Okropne ; (

Re down:
Tak jak napisalem nie masz wstepu ... inni tak... juz nie jestes zmuszony do udawania ze kogos Ty lub Twoje bindy nie rozpoznaja.

Jak dla mnie sprawa rozbija sie tylko i wylacznie o to ze patrzycie na to jako element do wykorzystania w pvp... i tu jest problem. Skrzywienie ; ) ale co ja na to poradze.... kazdy gra jak lubi. Nie wazne w jakiej formie zostanie to podane czy bedziesz mogl wejsc nawrzucac miesa i wyzwac od kundli ktore uciekaja z podkulnym ogonem czy tez tylko popatrzec na lokacje...
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2015 22:07 przez Urs, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Galatea
Posty: 113
Rejestracja: 24 maja 2013 12:54

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

Post autor: Galatea »

Jak do ściany. (:
Troal zaklada na szyje niewielka drewniana fujarke.
Gruul
Posty: 29
Rejestracja: 30 kwie 2014 17:19

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

Post autor: Gruul »

Ja tam nie chce sie klucic, ale to co przytoczylas to najlepsza strone tego pomyslu.

Gorsza strona.

mustan A spotyka na traktcie zakonnika B,C,D,E,F
mutant A szybko idzie do chronionej karczmy
zakonnicy przybywaja
Mutant mowi: Trolololo
Zakonnik Prowadzacy: A idz pan w ch***

I tyle bylo z RPG
akurat to imho trywialnie zaadresowac: ograniczenie rzedu np 15 minut na to ze postac nie byla w walce pvp zeby mogla wejsc.
Yves
Posty: 121
Rejestracja: 04 sty 2015 16:47
Lokalizacja: Przypupek, peryferie Zadupia

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

Post autor: Yves »

Chodziło chyba o sytuację kiedy zakonnicy nie zdążą zaatakować...
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

Post autor: Tercoral »

Yves pisze:Chodziło chyba o sytuację kiedy zakonnicy nie zdążą zaatakować...

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Tęczowe serce... :oops:
Gruul
Posty: 29
Rejestracja: 30 kwie 2014 17:19

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

Post autor: Gruul »

nie wiem jak zakonnicy, niektorzy biegaja z wpie*dol lista na triggerze, ciezko nie zdazyc :D
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

Post autor: Tercoral »

O nie. Wpi**** lista jest pod F2. Czyli ma szanse uciec jak pale fajka!
Tęczowe serce... :oops:
Gleanevall
Posty: 258
Rejestracja: 13 sie 2011 21:08

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

Post autor: Gleanevall »

Próbna wersja licznika cech jest dostępna tutaj: http://licznik-arkadia.rhcloud.com
Przyjmę na priv uwagi i więcej danych (cechy+ocen cechy+poziom, rzecz jasna tylko na trzeźwo).
Vekkar
Posty: 11
Rejestracja: 19 sie 2011 17:49

Re: Komentarze do pytań do czarodziejów

Post autor: Vekkar »

Problem używania takiej lokacji jako safeloca podczas pogoni mogłoby rozwiązać dodanie dużego delaya podczas wchodzenia do takiej lokacji. Czynność wchodzenia musiałaby działać jak wspinaczka - niemożliwa podczas walki i możliwa do przerwania.

Teraz fantazja: z tego co kojarzę, mamy dwie gildie które mają neutralność wpisaną w swojego erpega - kupców i zajazd "biały kieł". O ile kupcy posiadają swoje "cele gildiowe", o tyle z tego co kojarzę zajazd nie bardzo - myślę, że byłoby ciekawie, gdyby taki np. zajazd stał się neutralnym azylem, a mieszkańcy zajazdu dbaliby o jego neutralność (ze wsparciem kodowym), mogli np wypraszać gości którzy "za wiele wypili" (możnaby pod to podciągnąć również wywalanie idlerów), pomysły można mnożyć. Mieliby też jakiś udział w zamówionych przez gości potrawach.
ODPOWIEDZ