Strona 56 z 155

Re: Nowe płacze na magów

: 05 cze 2015 12:06
autor: Molu
To prawie jak IV RP! :)

Re: Nowe płacze na magów

: 05 cze 2015 12:11
autor: Terenes
Ogromna wiekszosc ziol na Arkadii od zawsze byla ciekawa ale bezuzyteczna (np. rzadkie ziola zwiekszajace sile na kilka sekund). Pozniej nagle gracze zorientowali sie jaka przewage daja ziola leczace i zaczeli je stosowac w PK. Ziola nagle zyskaly na wartosci i przed ich obcieciem mozna bylo je sprzedawac nawet za magiki. Pozniej nie mozna bylo ich brac podczas walki, ale i tak byl etap ogloszen: Kupie dziurawce i deliony za kase.

Nie podobalo mi sie nigdy splycenie ziol tylko do dwoch ich rodzajow, ale teraz gdy na 5 uzytych dziurawcow albo pokrzyw dzialaja 2 (ciekawe jak przy wiekszej ilosci) ziola znow sa wylacznie ciekawostka. Szkoda jedynej chyba istotnej umiejetnosci niebojowej.

Re: Nowe płacze na magów

: 05 cze 2015 12:47
autor: Talisa
Ze slow Rafgarta wynika chyba, dalszy rozwoj dla zielarzy jest przewidziany. Mysle, ze w ziolach, jak i w rybach drzemie ogromny potencjal niebojowej zabawy.

Re: Nowe płacze na magów

: 05 cze 2015 12:53
autor: Goldfinger
Nie zgadzam się z tym, że zioła już nie są potrzebne.

Faktycznie jako regenerator hp, pojedyncze rodzaje zioła się teraz nie sprawdzają (można pomyśleć czy ich nie wzmocnić trochę). Kilkudziesięciu na walkę się już nie zużyje. Jedyne co teraz może dawać gwarancję skuteczności to combo z różnych ziół. I też taki okład pewnie można użyć raz na potyczkę. Za to dostaliśmy regenerator +kondycji.

Ziół na zmęczenie trzeba będzie używać z głową. Dalej będą pełnić swoją funkcje, ale nie dają już możliwości pogoni przez dwie domeny i z powrotem.

Wg mnie te wszystkie zmiany + redukcja kary za zgon sprawią, że walki PvP staną się dużo, dużo ciekawsze. Wyobraźmy sobie walkę dwóch oddziałów. Jeden oddział wygrał, ale zużył całą formę i możliwość zażycia ziół. Ma utrudnione wycofanie się z wrażego regionu i jeśli spotka nowy oddział, z pełną formą i ziołami... cóż... :). Ja zacieram ręce. Pogoń za nawet liczniejszym oddziałem ma teraz sens, bo każde, nawet lekkie starcie, może znacząco obniżyć jego bojowe możliwości. Teraz to było bez sensu -> 20s przerwy i każdy oddział, jeśli ma zioła, jest w pełnej gotowości bojowej. Przyciągnięcie świeżych sił do walki daje potężny bonus. Jest sens ściągać sojuszników nawet z daleka i opóźniać wycofywanie się wroga do czasu gdy przybędą. Zgony na poziomach bdośw/zwiedził będą odrabiane w momencie. Teraz można grać.

Re: Nowe płacze na magów

: 05 cze 2015 16:16
autor: Fuggazi
Zajebiste zmiany. Szacun!

Teraz ogry będą na potęgę kupować zioła regenerujące manę, żeby móc zgłębiać wiedzę ;)
Trzeba się nauczyć Arki na nowo. Naprawdę super!!!

Re: Nowe płacze na magów

: 05 cze 2015 23:46
autor: Urs
Fuggazi... nie bardzo chyba ze chcesz karmic ziolami elfy a pozniej zjadac je razem z ich zregenerowana mana.

; ) zielarstwo daje bonus do leczenia ?! : D

Re: Nowe płacze na magów

: 06 cze 2015 11:01
autor: Paulie
Kurcze, ostatnio tyle powodow, no ale jeszcze raz - dzieki serdeczne. :-)

Re: Nowe płacze na magów

: 06 cze 2015 11:58
autor: Aiwazz
Urs pisze:Fuggazi... nie bardzo chyba ze chcesz karmic ziolami elfy a pozniej zjadac je razem z ich zregenerowana mana.

; ) zielarstwo daje bonus do leczenia ?! : D
Weź kawałek mięsa i upiecz tak bez niczego i sprawdź jak będzie smakować. Potem inny kawałek dopraw ziołami itp. Jest różnica? ;)

Re: Nowe płacze na magów

: 06 cze 2015 12:11
autor: Trfog
Dzieki wielkie, wreszcie jakies zmiany dla wszystkich graczy, a nie tylko dla RA! :)

Re: Nowe płacze na magów

: 06 cze 2015 16:48
autor: Mori
Trfog pisze:Dzieki wielkie, wreszcie jakies zmiany dla wszystkich graczy, a nie tylko dla RA! :)
Nie wszystkich.