Nowe płacze na magów

Forum wieści z Arkadii.
Awatar użytkownika
Molu
Posty: 202
Rejestracja: 19 gru 2009 23:27

Re: Nowe płacze na magów

Post autor: Molu » 05 cze 2015 12:06

To prawie jak IV RP! :)
Tylko o sprawach, które nas zupełnie nie interesują, możemy wydać rzeczywiście bezstronną opinię, co niewątpliwie jest powodem tego, że opinia bezstronna jest zawsze absolutnie bezwartościowa.

Terenes
Posty: 392
Rejestracja: 23 kwie 2009 13:41

Re: Nowe płacze na magów

Post autor: Terenes » 05 cze 2015 12:11

Ogromna wiekszosc ziol na Arkadii od zawsze byla ciekawa ale bezuzyteczna (np. rzadkie ziola zwiekszajace sile na kilka sekund). Pozniej nagle gracze zorientowali sie jaka przewage daja ziola leczace i zaczeli je stosowac w PK. Ziola nagle zyskaly na wartosci i przed ich obcieciem mozna bylo je sprzedawac nawet za magiki. Pozniej nie mozna bylo ich brac podczas walki, ale i tak byl etap ogloszen: Kupie dziurawce i deliony za kase.

Nie podobalo mi sie nigdy splycenie ziol tylko do dwoch ich rodzajow, ale teraz gdy na 5 uzytych dziurawcow albo pokrzyw dzialaja 2 (ciekawe jak przy wiekszej ilosci) ziola znow sa wylacznie ciekawostka. Szkoda jedynej chyba istotnej umiejetnosci niebojowej.

Awatar użytkownika
Talisa
Posty: 144
Rejestracja: 21 kwie 2015 23:40
Lokalizacja: Skellige IRL

Re: Nowe płacze na magów

Post autor: Talisa » 05 cze 2015 12:47

Ze slow Rafgarta wynika chyba, dalszy rozwoj dla zielarzy jest przewidziany. Mysle, ze w ziolach, jak i w rybach drzemie ogromny potencjal niebojowej zabawy.
Everyone is fighting their own battle to be free from their past, to live in the present, and create a meaningful future for themselves. Don't judge, have a heart.

Goldfinger
Posty: 231
Rejestracja: 13 lut 2009 22:45

Re: Nowe płacze na magów

Post autor: Goldfinger » 05 cze 2015 12:53

Nie zgadzam się z tym, że zioła już nie są potrzebne.

Faktycznie jako regenerator hp, pojedyncze rodzaje zioła się teraz nie sprawdzają (można pomyśleć czy ich nie wzmocnić trochę). Kilkudziesięciu na walkę się już nie zużyje. Jedyne co teraz może dawać gwarancję skuteczności to combo z różnych ziół. I też taki okład pewnie można użyć raz na potyczkę. Za to dostaliśmy regenerator +kondycji.

Ziół na zmęczenie trzeba będzie używać z głową. Dalej będą pełnić swoją funkcje, ale nie dają już możliwości pogoni przez dwie domeny i z powrotem.

Wg mnie te wszystkie zmiany + redukcja kary za zgon sprawią, że walki PvP staną się dużo, dużo ciekawsze. Wyobraźmy sobie walkę dwóch oddziałów. Jeden oddział wygrał, ale zużył całą formę i możliwość zażycia ziół. Ma utrudnione wycofanie się z wrażego regionu i jeśli spotka nowy oddział, z pełną formą i ziołami... cóż... :). Ja zacieram ręce. Pogoń za nawet liczniejszym oddziałem ma teraz sens, bo każde, nawet lekkie starcie, może znacząco obniżyć jego bojowe możliwości. Teraz to było bez sensu -> 20s przerwy i każdy oddział, jeśli ma zioła, jest w pełnej gotowości bojowej. Przyciągnięcie świeżych sił do walki daje potężny bonus. Jest sens ściągać sojuszników nawet z daleka i opóźniać wycofywanie się wroga do czasu gdy przybędą. Zgony na poziomach bdośw/zwiedził będą odrabiane w momencie. Teraz można grać.

Awatar użytkownika
Fuggazi
Posty: 162
Rejestracja: 13 maja 2010 12:48

Re: Nowe płacze na magów

Post autor: Fuggazi » 05 cze 2015 16:16

Zajebiste zmiany. Szacun!

Teraz ogry będą na potęgę kupować zioła regenerujące manę, żeby móc zgłębiać wiedzę ;)
Trzeba się nauczyć Arki na nowo. Naprawdę super!!!
Co to jest Chaos? To jest Ład, który zniszczo­no przy Stworze­niu Świata.
S.J. Lec

Urs
Posty: 61
Rejestracja: 09 lis 2011 17:05

Re: Nowe płacze na magów

Post autor: Urs » 05 cze 2015 23:46

Fuggazi... nie bardzo chyba ze chcesz karmic ziolami elfy a pozniej zjadac je razem z ich zregenerowana mana.

; ) zielarstwo daje bonus do leczenia ?! : D

Awatar użytkownika
Paulie
Posty: 527
Rejestracja: 12 lut 2009 21:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Nowe płacze na magów

Post autor: Paulie » 06 cze 2015 11:01

Kurcze, ostatnio tyle powodow, no ale jeszcze raz - dzieki serdeczne. :-)
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.


<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz

Aiwazz
Posty: 128
Rejestracja: 13 lut 2009 08:19

Re: Nowe płacze na magów

Post autor: Aiwazz » 06 cze 2015 11:58

Urs pisze:Fuggazi... nie bardzo chyba ze chcesz karmic ziolami elfy a pozniej zjadac je razem z ich zregenerowana mana.

; ) zielarstwo daje bonus do leczenia ?! : D
Weź kawałek mięsa i upiecz tak bez niczego i sprawdź jak będzie smakować. Potem inny kawałek dopraw ziołami itp. Jest różnica? ;)

Awatar użytkownika
Trfog
Posty: 185
Rejestracja: 12 wrz 2010 19:00

Re: Nowe płacze na magów

Post autor: Trfog » 06 cze 2015 12:11

Dzieki wielkie, wreszcie jakies zmiany dla wszystkich graczy, a nie tylko dla RA! :)

Mori
Posty: 24
Rejestracja: 11 gru 2009 10:29
Lokalizacja: poznan

Re: Nowe płacze na magów

Post autor: Mori » 06 cze 2015 16:48

Trfog pisze:Dzieki wielkie, wreszcie jakies zmiany dla wszystkich graczy, a nie tylko dla RA! :)
Nie wszystkich.

Zablokowany