Nowe płacze na magów
Re: Nowe płacze na magów
To prawie jak IV RP!
Tylko o sprawach, które nas zupełnie nie interesują, możemy wydać rzeczywiście bezstronną opinię, co niewątpliwie jest powodem tego, że opinia bezstronna jest zawsze absolutnie bezwartościowa.
Re: Nowe płacze na magów
Ogromna wiekszosc ziol na Arkadii od zawsze byla ciekawa ale bezuzyteczna (np. rzadkie ziola zwiekszajace sile na kilka sekund). Pozniej nagle gracze zorientowali sie jaka przewage daja ziola leczace i zaczeli je stosowac w PK. Ziola nagle zyskaly na wartosci i przed ich obcieciem mozna bylo je sprzedawac nawet za magiki. Pozniej nie mozna bylo ich brac podczas walki, ale i tak byl etap ogloszen: Kupie dziurawce i deliony za kase.
Nie podobalo mi sie nigdy splycenie ziol tylko do dwoch ich rodzajow, ale teraz gdy na 5 uzytych dziurawcow albo pokrzyw dzialaja 2 (ciekawe jak przy wiekszej ilosci) ziola znow sa wylacznie ciekawostka. Szkoda jedynej chyba istotnej umiejetnosci niebojowej.
Nie podobalo mi sie nigdy splycenie ziol tylko do dwoch ich rodzajow, ale teraz gdy na 5 uzytych dziurawcow albo pokrzyw dzialaja 2 (ciekawe jak przy wiekszej ilosci) ziola znow sa wylacznie ciekawostka. Szkoda jedynej chyba istotnej umiejetnosci niebojowej.
Re: Nowe płacze na magów
Ze slow Rafgarta wynika chyba, dalszy rozwoj dla zielarzy jest przewidziany. Mysle, ze w ziolach, jak i w rybach drzemie ogromny potencjal niebojowej zabawy.
Everyone is fighting their own battle to be free from their past, to live in the present, and create a meaningful future for themselves. Don't judge, have a heart.
-
- Posty: 240
- Rejestracja: 13 lut 2009 22:45
Re: Nowe płacze na magów
Nie zgadzam się z tym, że zioła już nie są potrzebne.
Faktycznie jako regenerator hp, pojedyncze rodzaje zioła się teraz nie sprawdzają (można pomyśleć czy ich nie wzmocnić trochę). Kilkudziesięciu na walkę się już nie zużyje. Jedyne co teraz może dawać gwarancję skuteczności to combo z różnych ziół. I też taki okład pewnie można użyć raz na potyczkę. Za to dostaliśmy regenerator +kondycji.
Ziół na zmęczenie trzeba będzie używać z głową. Dalej będą pełnić swoją funkcje, ale nie dają już możliwości pogoni przez dwie domeny i z powrotem.
Wg mnie te wszystkie zmiany + redukcja kary za zgon sprawią, że walki PvP staną się dużo, dużo ciekawsze. Wyobraźmy sobie walkę dwóch oddziałów. Jeden oddział wygrał, ale zużył całą formę i możliwość zażycia ziół. Ma utrudnione wycofanie się z wrażego regionu i jeśli spotka nowy oddział, z pełną formą i ziołami... cóż... . Ja zacieram ręce. Pogoń za nawet liczniejszym oddziałem ma teraz sens, bo każde, nawet lekkie starcie, może znacząco obniżyć jego bojowe możliwości. Teraz to było bez sensu -> 20s przerwy i każdy oddział, jeśli ma zioła, jest w pełnej gotowości bojowej. Przyciągnięcie świeżych sił do walki daje potężny bonus. Jest sens ściągać sojuszników nawet z daleka i opóźniać wycofywanie się wroga do czasu gdy przybędą. Zgony na poziomach bdośw/zwiedził będą odrabiane w momencie. Teraz można grać.
Faktycznie jako regenerator hp, pojedyncze rodzaje zioła się teraz nie sprawdzają (można pomyśleć czy ich nie wzmocnić trochę). Kilkudziesięciu na walkę się już nie zużyje. Jedyne co teraz może dawać gwarancję skuteczności to combo z różnych ziół. I też taki okład pewnie można użyć raz na potyczkę. Za to dostaliśmy regenerator +kondycji.
Ziół na zmęczenie trzeba będzie używać z głową. Dalej będą pełnić swoją funkcje, ale nie dają już możliwości pogoni przez dwie domeny i z powrotem.
Wg mnie te wszystkie zmiany + redukcja kary za zgon sprawią, że walki PvP staną się dużo, dużo ciekawsze. Wyobraźmy sobie walkę dwóch oddziałów. Jeden oddział wygrał, ale zużył całą formę i możliwość zażycia ziół. Ma utrudnione wycofanie się z wrażego regionu i jeśli spotka nowy oddział, z pełną formą i ziołami... cóż... . Ja zacieram ręce. Pogoń za nawet liczniejszym oddziałem ma teraz sens, bo każde, nawet lekkie starcie, może znacząco obniżyć jego bojowe możliwości. Teraz to było bez sensu -> 20s przerwy i każdy oddział, jeśli ma zioła, jest w pełnej gotowości bojowej. Przyciągnięcie świeżych sił do walki daje potężny bonus. Jest sens ściągać sojuszników nawet z daleka i opóźniać wycofywanie się wroga do czasu gdy przybędą. Zgony na poziomach bdośw/zwiedził będą odrabiane w momencie. Teraz można grać.
Re: Nowe płacze na magów
Zajebiste zmiany. Szacun!
Teraz ogry będą na potęgę kupować zioła regenerujące manę, żeby móc zgłębiać wiedzę
Trzeba się nauczyć Arki na nowo. Naprawdę super!!!
Teraz ogry będą na potęgę kupować zioła regenerujące manę, żeby móc zgłębiać wiedzę
Trzeba się nauczyć Arki na nowo. Naprawdę super!!!
Co to jest Chaos? To jest Ład, który zniszczono przy Stworzeniu Świata.
S.J. Lec
S.J. Lec
Re: Nowe płacze na magów
Fuggazi... nie bardzo chyba ze chcesz karmic ziolami elfy a pozniej zjadac je razem z ich zregenerowana mana.
; ) zielarstwo daje bonus do leczenia ?! : D
; ) zielarstwo daje bonus do leczenia ?! : D
Re: Nowe płacze na magów
Kurcze, ostatnio tyle powodow, no ale jeszcze raz - dzieki serdeczne. :-)
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz
Re: Nowe płacze na magów
Weź kawałek mięsa i upiecz tak bez niczego i sprawdź jak będzie smakować. Potem inny kawałek dopraw ziołami itp. Jest różnica?Urs pisze:Fuggazi... nie bardzo chyba ze chcesz karmic ziolami elfy a pozniej zjadac je razem z ich zregenerowana mana.
; ) zielarstwo daje bonus do leczenia ?! : D
Re: Nowe płacze na magów
Dzieki wielkie, wreszcie jakies zmiany dla wszystkich graczy, a nie tylko dla RA!
Re: Nowe płacze na magów
Nie wszystkich.Trfog pisze:Dzieki wielkie, wreszcie jakies zmiany dla wszystkich graczy, a nie tylko dla RA!