Nowe płacze na magów

Forum wieści z Arkadii.
Bargian
Posty: 49
Rejestracja: 11 lis 2015 00:02

Re: Nowe płacze na magów

Post autor: Bargian » 07 paź 2017 14:55

Ysar pisze: Gra dla wielu służy głownie jako miejsce do pośmiania się i łagodnych, lajtowych akcji bez głębszego przeżywania historii postaci. I nie oceniam, nie mówię, że to źle, rozumiem, że komuś zwyczajnie się nie chce w grze użerać z postacią która ma jakieś traumy, woli w tym czasie pożartować o ciasteczkach, bo to go relaksuje i sprawia przyjemność.
Odnosze wrazenie ze wiekszosc z nas, arkadyjczykow to jednak 30-40 latkowie. Mamy wystarczajaco stresu i uzerania sie w RL zeby jeszcze przezywac to samo w grze. Dlatego to co tutaj napisalac jest jak najbardziej sluszne.

Thyrd
Posty: 1
Rejestracja: 07 paź 2017 15:01

Re: Nowe płacze na magów

Post autor: Thyrd » 07 paź 2017 15:04

Scoia'tael. Oddzialy nieludzi, w wiekszosci elfie, walczace przeciw dh'oine i ich prawom w ramach zemsty i checi odzyskania tego co utracone.
Scoia'tael mianujacy sie dumnie wyjetymi spod prawa - tego prawa, ktore maja za nic, ktorego nie szanuja. To jest RPG!

Awatar użytkownika
Ysar
Posty: 148
Rejestracja: 14 lis 2016 08:29

Re: Nowe płacze na magów

Post autor: Ysar » 07 paź 2017 15:19

Bargian pisze: Odnosze wrazenie ze wiekszosc z nas, arkadyjczykow to jednak 30-40 latkowie. Mamy wystarczajaco stresu i uzerania sie w RL zeby jeszcze przezywac to samo w grze. Dlatego to co tutaj napisalac jest jak najbardziej sluszne.
Dokładnie tak. Aczkolwiek nie wiem skąd niechęć do użerania się na mudzie, skoro poza nim w sprawach dotyczących gry już siłę, wolę i ochotę na to mają ;)
RPG rpgiem ale pewne granice też powinny zaistnieć.
I jeszcze inna sprawa - to gracze uczą innych graczy i są czy to przykładem czy antyprzykładem tego jak grać albo jak nie grać.

Awatar użytkownika
Adventicus
Posty: 216
Rejestracja: 17 sty 2017 23:00

Re: Nowe płacze na magów

Post autor: Adventicus » 07 paź 2017 15:28

Thyrd pisze:Scoia'tael. Oddzialy nieludzi, w wiekszosci elfie, walczace przeciw dh'oine i ich prawom w ramach zemsty i checi odzyskania tego co utracone.
Scoia'tael mianujacy sie dumnie wyjetymi spod prawa - tego prawa, ktore maja za nic, ktorego nie szanuja. To jest RPG!
Tego akurat mamy na arce pod dostatkiem jak zerkniesz na bilans zobaczysz, że Scoia jest akurat bardzo aktywne.

Walkirr
Posty: 49
Rejestracja: 02 gru 2016 06:03
Lokalizacja: San José, Costa Rica

Re: Nowe płacze na magów

Post autor: Walkirr » 07 paź 2017 17:05

Ludzie, wyluzujcie, to tylko gra...
Gry z zasady mają sprawiać przyjemność chwilach wolnych.
Ja na nowe zmiany się bardzo cieszę i dziękuję osobom zaangażowanym w ich wprowadzenie.

Awatar użytkownika
Paulie
Posty: 527
Rejestracja: 12 lut 2009 21:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Nowe płacze na magów

Post autor: Paulie » 07 paź 2017 17:25

Rafgart pisze: Dla jasnosci male uzupelnienie co do tytulow z listow gonczych.

Oto aktualna lista wszystkich krain/obszarow i podobszarow na Arkadii:

Kod: Zaznacz cały

Aedirn
   Hagge
   Dolina Kwiatow
   Guleta
   Eysenlaan
   Aldersberg
   Vengerberg
   Erbendorf
Brokilon
Brugge
Kaedwen
   Ard Carraigh
   Daevon
   Shaerraewdd
Mahakam
   twierdza Carbon
   twierdza Craag Ros
   twierdza Mons Arx
   Fandall
Nilfgaard
   Baccala
   wyspa Mekan
Redania
   Bialy Most
   Blaviken
   Gelibol
   Novigrad
   Oxenfurt
   Piana
   Tretogor
   Ostrorog
   Sucha Kepa
   Raon Amorgoth
Rivia
   twierdza Scala
   osada mysliwska
Gory Sine
   archipelag Skellige
   wyspa Ard Skellig
   wyspa Faroe
   wyspa Hindarsfjall
   wyspa Kaer Hemdall
Temeria
   Maribor
   Puszcza Shekhal
   Wyzima
   Grabowa Buchta
   Kociepole
   wies Nadrzecze
Verden
   twierdza Bodrog
   twierdza Rozrog
   Obawa
Zerrikania
   Pustynia Azrhat
   Val'kare
   
Averland
   Averheim
   faktoria gornicza
   Tadrig
   Blutdorf
   Heideck
   Kraina Zgromadzenia
Imperium Krasnoludzkie
   Gory Czarne
   Gory Kranca Swiata
   twierdza Karak Kadrin
   twierdza Karak Varn
   twierdza Zhufbar
Kislev
   Wysoka Przelecz
Las Loren
   Athel Loren
Ksiestwo Miragliano
   Alimento
   Campogrota
   Ebino
   Gory Appuccini
   Gory Irrana
   Gory Przeskoku
   Miragliano
   Toscania
Mroczne Krainy
   Ziemie Czaszki
Ksiestwo Parravon
   Drachenfels
   Gory Szare
   Parravon
   Jouinard
   Vingtiennes
Zle Ziemie
Reikland
   Bogenhafen
   Nuln
   Ubersreik
   Dunkelberg
   Jaskare
   Stimmigen
Republika Remas
   Remas
   Urbimo
Ksiestwo Quenelles
   Masyw Orcal
   Salignac la'Rouge
   Quenelles
   Cixous
   Marguilles
   Merceaux-Descloux
   Montlac
   Perrache
Ksiestwo Trantio
   Scorcio
   Las Tettoverde
   Varieno
   Viadaza
Wissenland
   Kreutzhoffen
   wies 'Nasza Wioska'
   Kreutzhoffen
   Weilerberg
Wyspa Milosci
Przed wprowadzeniem tytulow liczba zabitych npcow per podobszar nie byla zapisywana, wiec wczesniejsze dokonania sie nie licza. Ewentualny tytul Rzeznika trzeba robic od poczatku.
Przepraszam Rafgart, teoretycznie moglbym sprawdzic na Arce, ale skoro juz wykladacie kawe na lawe to chcialbym dopytac, bo mam wrazenie, ze nie do konca chwytam, bede wdzieczny za ewentualna odpowiedz. :-)
Tytuly z serii 'rzeznika' podmieniaja te za list gonczy w sensie takim, ze pojawia sie dodatkowy tytul do wyboru, czy wprost maskuja wybor za list? Jezeli to drugie rozwiazanie jest zaimplementowane, to co w przypadku przekroczenia progu zabitych npc'ow w kilku podregionach na jednym obszarze? Czy tytuly rzeznika mozna uzyskac tylko za podregiony, a co za tym idzie, niemozliwe jest to np. z Brugge, Brokilonu czy Zlych Ziem? I na koniec - czy mozliwe jest zdobycie rzeznika w kazdym podobszarze, nawet tam, gdzie brakuje "praworzadnych" stworzen lub listow gonczych (np. Raon Amorgoth, Drachenfells czy Ziemie Czaszki)?
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.


<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz

Awatar użytkownika
Rafgart
Posty: 958
Rejestracja: 09 lut 2009 10:10

Re: Nowe płacze na magów

Post autor: Rafgart » 07 paź 2017 20:10

Paulie pisze: Tytuly z serii 'rzeznika' podmieniaja te za list gonczy w sensie takim, ze pojawia sie dodatkowy tytul do wyboru, czy wprost maskuja wybor za list?
Maskuje
Paulie pisze:Jezeli to drugie rozwiazanie jest zaimplementowane, to co w przypadku przekroczenia progu zabitych npc'ow w kilku podregionach na jednym obszarze?
Z tego, gdzie masz najwiecej zabitych
Paulie pisze:Czy tytuly rzeznika mozna uzyskac tylko za podregiony, a co za tym idzie, niemozliwe jest to np. z Brugge, Brokilonu czy Zlych Ziem? I na koniec - czy mozliwe jest zdobycie rzeznika w kazdym podobszarze, nawet tam, gdzie brakuje "praworzadnych" stworzen lub listow gonczych (np. Raon Amorgoth, Drachenfells czy Ziemie Czaszki)?
Podregiony sa, ale to nie znaczy, ze sa tam jakies cywilizowane npce chronione przez list gonczy.

Abr
Posty: 36
Rejestracja: 04 cze 2009 15:41
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg

Re: Nowe płacze na magów

Post autor: Abr » 08 paź 2017 16:55

Stanno pisze:Taki może lekki off-topic, ale w nowym CoDzie można grać Murzynką w Wehrmachcie, więc w świecie Arkadii chyba nic aż tak strasznego się nie pojawi. :lol:
Afrika Korps :evil:

Awatar użytkownika
Bam
Posty: 263
Rejestracja: 16 lut 2013 19:10

Re: Nowe płacze na magów

Post autor: Bam » 13 paź 2017 20:44

Mało gram ostatnio, ale zauważyłem dwie zmiany w mechanice muda dosyć dziwne dla mnie.

Potwory takie jak zombi w Ubersreiku blokowały nas tylko wtedy, gdy zdążyły nas zaatakować i podjąć walkę. Teraz natomiast blokują nas jeśli tylko przechodzimy obok kogoś kto walczy z takim zombiakiem. Prowadząc drużynę, mogą nam kogoś zblokować i odczepić, mimo, że z takim zombiakiem nie walczyliśmy. Nie wiem jak sytuacja wygląda w innych miejscach, tu natomiast jest to dziwne.

Dawniej jak prowadziliśmy drużynę i ktoś nas zasłonił przed ciosami wrogów, ale wykonaliśmy atak na np. orka, to nie byliśmy zasłonięci przed tym, którego zaatakowaliśmy, ale byliśmy zasłonięci przed pozostałymi potworami, które go wsparły. Teraz jesteśmy zasłonięci nawet przed tym pierwszym.

Te dwie powyższe sytuacje to błędy, które zostaną usunięte, czy to już tak teraz zawsze będzie wyglądać?
Endless learning the basics...
Obrazek

Ajka
Posty: 1
Rejestracja: 19 lut 2017 17:46

Re: Nowe płacze na magów

Post autor: Ajka » 17 paź 2017 00:44

Chciałam pięknie podziękować temu w wizów, który poświęcił czas i Kraince dodał słodki zakątek i wozownię.
ZH jest wdzięczne iście po halflińsku!
Kuzyni i Kuzynki, wstawać spod kołder i wyjadać słodkości przed drogą nowiutkimi wozami!
:)

...wiem, wiem, też postaram się wstać...
:P

Zablokowany