Nowe płacze na magów

Forum wieści z Arkadii.
Awatar użytkownika
Denea
Posty: 246
Rejestracja: 16 mar 2010 01:30
Lokalizacja: Legionowo

Re: Nowe płacze na magów

Post autor: Denea »

Wybaczcie to "tyle w temacie" nie mialem nic zlego na mysli. a ino, ze robicie to co trzeba nam do szczescia :) Musze sumienie uspokoic...
Ble... Ble? Ble!
Awatar użytkownika
Adventicus
Posty: 252
Rejestracja: 17 sty 2017 23:00

Re: Nowe płacze na magów

Post autor: Adventicus »

To ja sobie popłacze o wiecej świnek w Istarianskich wioskach. :D
Ilmarin
Posty: 12
Rejestracja: 21 cze 2016 00:00

Re: Nowe płacze na magów

Post autor: Ilmarin »

Zgłaszaliśmy to jako błąd, ale jakoś chyba jeszcze nikt na to nie zerknął.

Na wschód od Novigradu jest zwierzyniec, a w nim zlecenia.

Problem w tym, że zwierzę/stwór potrafi się wylosować w miejscu niedostępnym dla niosących klatkę.
Jeśli nie jesteście w stanie zablokować takich miejsc, to może moglibyście zrobić, tak, że po znalezieniu
i zabiciu zwierzęcia/stwora zrespiłoby się ono w zupełnie innym miejscu.

Teraz na przykład od początku apokalipsy poszukiwany jest widłogon i wylosował się w Shaer,
do którego raczej nie dostanę się z klatką.
Kilka apokalips temu widłogon zrespił się w Sinych w miejscu, do którego można dostać się tylko wspinając.

Biorąc pod uwagę, że teraz apokalipsy są średnio raz na tydzień to przez cały tydzień nikt nie skorzysta
ze zwierzyńca.

Nawet gdybyście zakodowali, że zabicie człowieka dającego zlecenia zmienia zlecenie,
to już byłoby coś, bo pewnie ktoś z drużyny poświęciłby się i trafił na listę ściganych,
byleby tylko odblokować niewykonalne zlecenie.
Ostatnio zmieniony 11 maja 2017 23:17 przez Ilmarin, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Egvene
Posty: 103
Rejestracja: 23 kwie 2015 18:41

Re: Nowe płacze na magów

Post autor: Egvene »

Ilmarin pisze: Nawet gdybyście zakodowali, że zabicie człowieka dającego zlecenia zmienia zlecenie,
to już byłoby coś, bo pewnie ktoś z drużyny poświęciłby się i trafił na listę ściganych,
byleby tylko odblokować niewykonalne zlecenie.
Rpg pełną gębą.
Ilmarin
Posty: 12
Rejestracja: 21 cze 2016 00:00

Re: Nowe płacze na magów

Post autor: Ilmarin »

Egvene pisze:
Ilmarin pisze: Nawet gdybyście zakodowali, że zabicie człowieka dającego zlecenia zmienia zlecenie,
to już byłoby coś, bo pewnie ktoś z drużyny poświęciłby się i trafił na listę ściganych,
byleby tylko odblokować niewykonalne zlecenie.
Rpg pełną gębą.
Rozumiem, że jak przecinacie pustego borowika i czekacie, żeby kolejny zrespił z granitem to się czymś różni?
Awatar użytkownika
Miris
Posty: 56
Rejestracja: 12 lut 2009 22:41

Re: Nowe płacze na magów

Post autor: Miris »

Ilmarin pisze:
Egvene pisze:
Ilmarin pisze: Nawet gdybyście zakodowali, że zabicie człowieka dającego zlecenia zmienia zlecenie,
to już byłoby coś, bo pewnie ktoś z drużyny poświęciłby się i trafił na listę ściganych,
byleby tylko odblokować niewykonalne zlecenie.
Rpg pełną gębą.
Rozumiem, że jak przecinacie pustego borowika i czekacie, żeby kolejny zrespił z granitem to się czymś różni?
Tak. Podstawą rpgowa. Sądząc po pomysłach i pytaniu, faktycznie możesz nie zrozumieć.
Terenes
Posty: 397
Rejestracja: 23 kwie 2009 13:41

Re: Nowe płacze na magów

Post autor: Terenes »

Ilmarin pisze:
Egvene pisze:
Ilmarin pisze: Nawet gdybyście zakodowali, że zabicie człowieka dającego zlecenia zmienia zlecenie,
to już byłoby coś, bo pewnie ktoś z drużyny poświęciłby się i trafił na listę ściganych,
byleby tylko odblokować niewykonalne zlecenie.
Rpg pełną gębą.
Rozumiem, że jak przecinacie pustego borowika i czekacie, żeby kolejny zrespił z granitem to się czymś różni?
Rozni sie tak skrajnie, ze nie ma o czym mowic. W jednym wypadku druzyna poszukiwaczy przygod zabija grasujaca w okolicy bestie. Czasem ma dodatkowa motywacje wielkich skarbow, czasem po prostu chce sie pozbyc potwora.

A w drugim...? Zabijmy czlowieka ktory jest naszym pracodawca i dobrze nam placi, moze zmieni zdanie i zaplaci za cos innego? WTF? Skad sie urwales czlowieku?
Tendril
Posty: 13
Rejestracja: 23 paź 2015 19:49

Re: Nowe płacze na magów

Post autor: Tendril »

Terenes pisze:
Ilmarin pisze:
Egvene pisze: Rpg pełną gębą.
Rozumiem, że jak przecinacie pustego borowika i czekacie, żeby kolejny zrespił z granitem to się czymś różni?
Rozni sie tak skrajnie, ze nie ma o czym mowic. W jednym wypadku druzyna poszukiwaczy przygod zabija grasujaca w okolicy bestie. Czasem ma dodatkowa motywacje wielkich skarbow, czasem po prostu chce sie pozbyc potwora.

A w drugim...? Zabijmy czlowieka ktory jest naszym pracodawca i dobrze nam placi, moze zmieni zdanie i zaplaci za cos innego? WTF? Skad sie urwales czlowieku?
A co jest nieerpegowego w zabijaniu zleceniodawcy w momencie kiedy ten 'oszukuje' na zleceniach (albo nawet bez żadnego powodu)? mało oprychów tak robiło?
Awatar użytkownika
Rukhar
Posty: 85
Rejestracja: 16 gru 2016 16:23

Re: Nowe płacze na magów

Post autor: Rukhar »

Tendril zastanów się chwile nad tym co napisałeś. W jaki sposób on oszukuje na zleceniach? Bo potrzebny jest mu potwór, którego akurat nie możesz znaleźć?

Kod: Zaznacz cały

ob siebie
Jestes turem, znanym jako:
Ob_205914, tur.
Jestes w swietnej kondycji.
Awatar użytkownika
Raenn
Posty: 97
Rejestracja: 01 sty 2016 16:27
Lokalizacja: Kraków/Toruń

Re: Nowe płacze na magów

Post autor: Raenn »

Oprychow nie jest malo. Co innego mnie niepokoi.
Ostatnio zmieniony 12 maja 2017 19:15 przez Raenn, łącznie zmieniany 1 raz.
Zablokowany