Nowe płacze na magów

Forum wieści z Arkadii.
Awatar użytkownika
Saria
Posty: 1
Rejestracja: 07 wrz 2015 03:33

Re: Nowe płacze na magów

Post autor: Saria »

Szczerze to ostatnio takie sporadyczne DC również mi się zdarzały, i to raczej nie z mojej winy. Wygląda to właśnie tak jak zerwanie połączenia.

Jedyne co oprócz tego przychodzi mi na myśl to możliwość, że Twój router strasznie się ślamazarzy z wysyłaniem nowych adresów przez DHCP
i na kilka sekund jesteś bez połączenia. Telnet genialnie reaguje na każde zakłócenie mocy... eeee łącza. Tak mi się zdarzało na starym routerze.

Edit: Choć, myśląc o tym dalej, gdyby to był router nie pojawiałby się chyba napis "Do zobaczenia!" (mi się nie pojawiał przy dawnych, routerowych błędach).
Także obstawiałabym na Arkowo-Serwerowy mały problem.
Ellax
Posty: 65
Rejestracja: 14 lis 2012 21:28

Re: Nowe płacze na magów

Post autor: Ellax »

Stawiam na "nietaką" ustawioną konfigurację utrzymywania połączenia w opcjach. Nie wiem jaka jest poprawna. Być może jednak konieczna jest zmiana.
Zawsze musi być jakiś cel, żeby odczuwało się chęć.
Ellax
Posty: 65
Rejestracja: 14 lis 2012 21:28

Re: Nowe płacze na magów

Post autor: Ellax »

Dawno nie beczałem, ale teraz będę, bo mnie to wszystko już powoli gryzie. :/

Połączenie inteligencji i mądrości w jeden intelekt było dobrą zmianą. Jednak nie było i nie jest nadal dobre to, że można przeznaczyć tylko 2/5 części zdobywanego expa na rozwój głównej cechy mentalistów.

Wyłożę to może łopatologicznie, ale chcę zostać poprawnie przez Was zrozumianym. Zobaczcie:

Dane :) :
- postać bojowa to taka, która skupia się na walce, a więc w swoim rozwoju przykłada większą wagę do wzrostu siły, zręczności i wytrzymałości (ostatnio także i odwagi)
- postać mentalna to taka, która skupia się w swoim rozwoju na przymnażaniu - ostatnio tylko jednej cechy - intelektu
- po wprowadzonych zmianach zdobywane doświadczenie można rozdysponować poprzez przypisanie pięciu części poszczególnym cechom, z czego nie więcej niż 2/5 da się przeznaczyć na jedną z cech
- postacie bojowe i mentalne na podobnych poziomach (biorę za przykład elfi b.dosw i zwiedził, których mamy najwięcej) odstają od siebie cechami bojowymi (wyżej stoją Ci pierwsi), za to mentaliści nie wybijają się nad to swoim intelektem ponad umysł osobników bojowych

Zatem:
- postacie bojowe mogą być silne i zręczne lub zręczne i wytrzymałe lub silne i wytrzymałe - wszystkie te konfiguracje dają dwa plusy do bycia bojowym, co za tym idzie mają kilka cech wyżej od mentalistów
- postacie mentalne mogą być rozwinięte intelektualnie i siłowo/zręcznościowo/wytrzymałościowo, a więc w dwóch różnych dziedzinach, mentalnie u takich może być tylko jedna mocna strona, która jak nadmieniłem nie wybija się nadto w porównaniu do walecznych

Wnioski i przemyślenia:
Uważam możliwość ustawienia tylko 2/5 zdobywanego doświadczenia na rozwój intelektu nierówny postaciom mentalnym wobec bojowych. Myślę, że ci, którzy stawiają na siłę umysłu powinni mieć możliwość ustawienia przyrostu intelektu jako 3/5 zdobywanego doświadczenia, aby ta ich cecha była dzięki takiej konfiguracji bardziej rozwinięta.
Jeżeli poszczególne zawody stara się zbalansować, by nie wyróżniały się na tle innych, bądź każdy z nich miał jakiś atut to tak samo postacie bojowe i mentalne powinny odznaczać się zrównoważonym przyrostem cech charakterystycznych dla danego rodzaju/stylu grania.


Pozdrawiam. :)
Zawsze musi być jakiś cel, żeby odczuwało się chęć.
Awatar użytkownika
Loraine
Posty: 1
Rejestracja: 15 sie 2015 11:00

Re: Nowe płacze na magów

Post autor: Loraine »

Myślę, że tu zgodziłabym się z Ellaxem. Chociaż ja akurat niekoniecznie znam się na technice muda. Niemniej każda postać, która chce iść w mentale, rozwija jednocześnie co innego, a te mentale nie dają jej przewagi (Subiektywne zdanie, również możliwe, że błędne). Jeśli idziemy w tą stronę, to dlaczego kupiec nie może mieć możliwości trenowania jakiejś broni, nie mówię, że do nie wiadomo jakiego poziomu (w końcu to kupiec), ale choćby do początku nieźle.
Awatar użytkownika
Isil
Posty: 214
Rejestracja: 17 mar 2014 10:19

Re: Nowe płacze na magów

Post autor: Isil »

Moja postac ma zawod kupca i tak szczerze, brak broni czy jakichs mega zdolnosci bojowych mi nie przeszkadza, naprawde.
Jak tak sobie mysle, to zawod niebojowy jest NIE-BOJOWY i trenowanie broni jest tu zupelnie niepotrzebne.
(Serio, to calkiem klimatyczne jako kupiec zbierac sobie bojowych osobnikow i udawac sie na wyprawe ku przygodzie).

Niemniej jednak 3/5 w intelekt to bylby dobry deal :)
"Umiesz sobie wyobrazic Isil na czele zbrojnej bandy, ktora udaje sie w swiat mordowac? (...) Jeszcze w polowie marszu zaczelaby spiewac, a jak doszloby do potyczki, to domagalaby sie kultury i kwiatow. To sie nie uda."
Awatar użytkownika
Gerdia
Posty: 562
Rejestracja: 12 lut 2009 22:38

Re: Nowe płacze na magów

Post autor: Gerdia »

Za poszerzenie gamy kolorystycznej.
Dziękuję!

Pozdrawiam,
G. :twisted:
Urodziłam się po to, żeby umrzeć
Ale urodze się jeszcze raz i wytrwam tak do konca świata.
Bo ja jestem duchem wiecznego przeczenia,
Choć ronie łzy, choć gniewam sie...
Inaczej postąpić nie umiem.
Zorza
Posty: 7
Rejestracja: 22 maja 2015 18:31

Re: Nowe płacze na magów

Post autor: Zorza »

Mila zmiana!
Dziękuję! :)

P.S. I mam nadzieje na wyznanie.
Terenes
Posty: 397
Rejestracja: 23 kwie 2009 13:41

Re: Nowe płacze na magów

Post autor: Terenes »

Dziekuje za zmiane w tytulach.

Przy okazji: moze ktos podpowie czy tytul za zlamanie choragwi sigmarytow byl tylko miejska legenda?
Awatar użytkownika
Rotkiv
Posty: 176
Rejestracja: 12 lut 2009 22:32

Re: Nowe płacze na magów

Post autor: Rotkiv »

Też dzięki za zmianę z tytułami.
Aż dziw że nikt po zmianach z ukrywaniem tytułów nie zgłosił takiego pomysłu.
Awatar użytkownika
Vidris
Posty: 85
Rejestracja: 26 maja 2015 14:06
Lokalizacja: Powiem jak się dowiem.

Re: Nowe płacze na magów

Post autor: Vidris »

A ja ślicznie, ale to bardzo ślicznie dziękuję za gpusmiech. Brakowało mi tego!
Wydra uważana jest za jedno ze zwierząt zmiennokształtnych; legendy opowiadają o wydrach zmieniających się w piękne kobiety, uwodzących mężczyzn i zjadających ich. W mniej drastycznych historiach wydry zmieniają się w ludzi żeby robić psikusy.
Zablokowany