Logi!

Forum wieści z Arkadii.
Meksor
Posty: 5
Rejestracja: 05 lip 2009 12:54

Re: Logi!

Post autor: Meksor »

A jednak mialem racje

Umbar - Kto jak kto ale czlowiek ktory ktory pije z z kims wodke jednego dnia, pyta go nastepnie o gg, wykorzystuje to gg zeby zabic postac czyjas zagadujac go na gg.

Albo tez po znajomosci porzycza kase na arce, nastepnie zmienia postac i udaje ze juz nie gra w arke.

Wybacz ale ktos taki, o zasadach spolecznych nie powinnien sie wypowiadac.
Ostatnio zmieniony 23 cze 2012 02:29 przez Meksor, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Umbar
Posty: 51
Rejestracja: 07 sty 2012 10:12

Re: Logi!

Post autor: Umbar »

Wykasowałem swoje zapytanie, ale ponowie je - ze co proszę?
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Logi!

Post autor: Werbat »

Umbar pisze:Notabene pisze się 'mentem'.
Sam jesteś 'ment'. Jak nie umiesz, nie poprawiaj.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Grothan
Posty: 101
Rejestracja: 06 sty 2010 10:17

Re: Logi!

Post autor: Grothan »

Smok i korsarska dziewica czyli cieple oblicze korsow.

Kod: Zaznacz cały

czas
Jest w przyblizeniu druga w nocy, trzydziesty siodmy dzien pory Lammas wedlug
rachuby czasu Starszego Ludu.
> 
Gdzies nad twa glowa widzisz cos jakby sylwetke wysoko przelatujacego smoka.
[Bharnaba] zadziera glowe, patrzac w niebo by ocenic pore dnia.
Bharnaba wychodzi z ukrycia.
Bharnaba krzyczy: CIEBIE TEZ UJEBIEMY GADZINO!!
Bharnaba marudzi: to do smoka...bo siekreci po okolicy jak smrod po gaciach
kondycja wszystkich
Jestes w swietnej kondycji.
Perrar jest w swietnej kondycji.
Mahaila jest w swietnej kondycji.
Bharnaba jest w swietnej kondycji.
                                                
> ' zawraca!!

Mowisz: zawraca!!
> ukryj sie

Chowasz sie najlepiej jak potrafisz.
> 
Bharnaba probuje ukryc sie jak najlepiej.
zerknij
Gorne regle.
Perrar, Mahaila i [Bharnaba].
> sp

Spogladajac w dol widzisz wysokie nieskonczone wrecz iglaste bory dalej
przechodzace w jakies inne lasy. Droga w tamta strone napewno bedzie latwiejsza
niz przez coraz to wyzsze gory rozciagajace sie przed toba. Wielkie modrzewie
to tu przewazajaca czesc drzewostanu, tworzaca cale bory, ktore jednak
niedaleko w gorze koncza sie, odslaniajac skalne stoki i zbocza. W miare
wspinania sie w gore jest coraz to zimniej. Zaporowe Wierchy, wsrod ktorych sie
znajdujesz wznosza sie z zachodu na wschod przecinajac serce masywu
mahakamskiego. Dalej zmierzaja na spotkanie z kolejnym lancuchem gorskim
noszacym miano Krysztalowych Mgiel. Posrod Zaporowych Wierchow znajduja sie tez
skryte w glebiach ziemi warowne twierdze krasnoludzkich klanow oraz gnomow,
strzegace bogatych w zloza mineralow i klejnotow gor. Chlodny gorski wschod
slonca zawsze mial w sobie wiele magii ale widzac jak czerwony rabek wychyla
sie powoli i niesmialo z nad horyzontu przystajesz na chwile i spogladasz jak w
trudzie okazuje cala swa krase.
Perrar, Mahaila i [Bharnaba].
> 
Perrar drapie sie po glowie.
[Bharnaba] marudzi: KRYJ SIE KTO W RUM WIERZY!
Perrar marudzi: Uo kurwac!
Perrar probuje ukryc sie jak najlepiej.
' dziewice wezmie
Mowisz: dziewice wezmie
> wskaz mahaile

Wskazujesz Mahaile.
> zerknij

Gorne regle.
[Perrar], Mahaila i [Bharnaba].
> 
[Bharnaba] usmiecha sie zabawnie.
[Bharnaba] marudzi: no to ponas...
[Bharnaba] macha reka ciezko.
Shashil
Posty: 19
Rejestracja: 08 maja 2012 01:53

Re: Logi!

Post autor: Shashil »

Miuosh nie wierzyles to prosze
Niewielki skwer.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, wschod i poludnie.
Wyniosly wasaty mezczyzna.
> e

Z otwartego okna wylatuje z glosnym chlupnieciem strumien smierdzacych pomyj.
Poczta w Jouinard.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
Krotkowlosy szpakowaty mezczyzna.
>
Twoja skrzynka pocztowa zawiera 49 listow.
Wszystkie listy w twej skrzynce pocztowej byly juz przez ciebie czytane.
prz
Tablica zawiera liste adresatow przesylek, ktore mozesz tutaj pobrac:
o============================================================================o
| Adresat badz Cena Czas na |
| urzad pocztowy zl/sr/md dostarczenie |
o -------------------------------------------------------------------------- o
| 1. Philippe 0/ 4/ 2 nieogr. |
| * 2. Charles Tribiane 0/ 5/ 6 nieogr. |
| 3. Harmut Kenntemich, Ubersreik 4/ 0/10 nieogr. |
| 4. Pierre Tisseneux, Montlac 6/ 5/ 4 nieogr. |
| 5. Don Rovigo Armelini, Urbimo 22/12/10 nieogr. |
| 6. Valenzo Beltrametti, Urbimo 22/ 6/ 6 nieogr. |
o -------------------------------------------------------------------------- o
| Symbolem * oznaczono przesylki ciezkie. |
o============================================================================o
>
Wiekowy ogromny ogr PRZYBYWA z zachodu.
Wiekowy ogromny ogr atakuje cie!
w
Wiekowy ogromny ogr ledwo muska cie zdobionym dlugim lewakiem, trafiajac cie w korpus.
Uciekles wiekowemu ogromnemu ogrowi.
Niewielki skwer.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, wschod i poludnie.
Wyniosly wasaty mezczyzna.
>
Wiekowy ogromny ogr PRZYBYWA ze wschodu.
Wiekowy ogromny ogr atakuje cie!
Wiekowy ogromny ogr uciekl ci.
Wiekowy ogromny ogr PODAZA na polnocny-zachod.
^^^ ######### _______ NA POLNOCNY-ZACHOD _______ ########^^^
e
Poczta w Jouinard.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
Krotkowlosy szpakowaty mezczyzna.
>
Twoja skrzynka pocztowa zawiera 49 listow.
Wszystkie listy w twej skrzynce pocztowej byly juz przez ciebie czytane.
prz
Tablica zawiera liste adresatow przesylek, ktore mozesz tutaj pobrac:
o============================================================================o
| Adresat badz Cena Czas na |
| urzad pocztowy zl/sr/md dostarczenie |
o -------------------------------------------------------------------------- o
| 1. Philippe 0/ 4/ 2 nieogr. |
| * 2. Charles Tribiane 0/ 5/ 6 nieogr. |
| 3. Harmut Kenntemich, Ubersreik 4/ 0/10 nieogr. |
| 4. Pierre Tisseneux, Montlac 6/ 5/ 4 nieogr. |
| 5. Don Rovigo Armelini, Urbimo 22/12/10 nieogr. |
| 6. Valenzo Beltrametti, Urbimo 22/ 6/ 6 nieogr. |
o -------------------------------------------------------------------------- o
| Symbolem * oznaczono przesylki ciezkie. |
o============================================================================o
>
Wiekowy ogromny ogr PRZYBYWA z zachodu.
Wiekowy ogromny ogr atakuje cie!
Wiekowy ogromny ogr obracajac w reku swym zdobionym dlugim lewakiem wykonuje nagly zwod i trafia cie pozostawiajac jednak tylko nieznaczne obrazenia.
w
Nagle wiekowy ogromny ogr doskakuje do ciebie, a jego snieznobialy lsniacy sztylet zostawia po sobie tylko lekkie drasniecie.
Wiekowy ogromny ogr lekko rani cie zdobionym dlugim lewakiem, trafiajac cie w nogi.
Uciekles wiekowemu ogromnemu ogrowi.
Niewielki skwer.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, wschod i poludnie.
Wyniosly wasaty mezczyzna.
> nw
nw

W centrum osady.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, poludniowy-wschod i poludnie.
Cialo umorusanego malego dziecka.
> e

Placyk z fontanna.
Jest tutaj szesc widocznych wyjsc: poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnocny-zachod, polnoc i zachod.
Cialo smaglego czarnoodzianego mezczyzny, drewniana tabliczka, gruby obdrapany slup i mala krzywa tabliczka.
>
Na wschod od placu.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, zachod i wschod.
> e

Wschodnia uliczka.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludnie, zachod i wschod.
> e

Wschodnia czesc miasteczka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
> idz szybkim biegiem

Wykonuje komende 'idz szybkim biegiem'.
Trakt przez przelecz.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na wschod i zachod.
>
Wykonuje komende 'idz szybkim biegiem'.
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Trakt przez przelecz.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na zachod i poludniowy-wschod.
Wykonuje komende 'idz szybkim biegiem'.
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Trakt przez przelecz.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na polnocny-zachod i polnocny-wschod.
Wykonuje komende 'idz szybkim biegiem'.
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Trakt przez przelecz.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na poludniowy-zachod i wschod.
Wykonuje komende 'idz szybkim biegiem'.
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Trakt przez przelecz.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na zachod i polnocny-wschod.
Wykonuje komende 'idz szybkim biegiem'.
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Trakt przez przelecz.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na poludniowy-zachod i wschod.
Wykonuje komende 'idz szybkim biegiem'.
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Trakt przez przelecz.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na zachod i poludniowy-wschod.
Wykonuje komende 'idz szybkim biegiem'.
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Trakt przez przelecz.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na polnocny-zachod i polnocny-wschod.
Ciemny pedzacy dylizans.
Ciemny pedzacy dylizans oddala sie na polnocny-zachod, znikajac po chwili za widnokregiem.
Wykonuje komende 'idz szybkim biegiem'.
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Trakt przez przelecz.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na poludniowy-zachod i poludniowy-wschod.
Wykonuje komende 'idz szybkim biegiem'.
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Trakt przez przelecz.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na polnocny-zachod i poludniowy-wschod.
Wykonuje komende 'idz szybkim biegiem'.
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Trakt przez przelecz.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na polnocny-zachod i wschod.
Wykonuje komende 'idz szybkim biegiem'.
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Trakt przez przelecz.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na zachod i polnocny-wschod.
Wykonuje komende 'idz szybkim biegiem'.
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Trakt przez przelecz.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na poludniowy-zachod i wschod.
Wykonuje komende 'idz szybkim biegiem'.
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Trakt przez przelecz.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na zachod i wschod.
Wiekowy ogromny ogr PRZYBYWA z zachodu.
Wiekowy ogromny ogr atakuje cie!
Probujesz trafic wiekowego ogromnego ogra prawa stopa, lecz ten unika twojego ciosu.
Wiekowy ogromny ogr uciekl ci.
Wiekowy ogromny ogr PODAZA na wschod.
Wykonuje komende 'idz szybkim biegiem'.
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Trakt przez przelecz.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na zachod i poludniowy-wschod.
Wiekowy ogromny ogr.
Atakujesz wiekowego ogromnego ogra.
Wiekowy ogromny ogr uciekl ci.
Wiekowy ogromny ogr PODAZA na poludniowy-wschod.
^^^ ######### _______ NA WSCHOD _______ ########^^^
^^^ ######### _______ NA POLUDNIOWY-WSCHOD _______ ########^^^
kondycja wszystkich
Jestes w dobrym stanie.
>
Wykonuje komende 'idz szybkim biegiem'.
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Przy wejsciu na przelecz.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na polnocny-wschod i polnocny-zachod.
Wiekowy ogromny ogr.
Atakujesz wiekowego ogromnego ogra.
Wiekowy ogromny ogr uciekl ci.
Wiekowy ogromny ogr PODAZA na polnocny-wschod.
^^^ ######### _______ NA POLNOCNY-WSCHOD _______ ########^^^
Wykonuje komende 'idz szybkim biegiem'.
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Trakt Reiklandzki.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na wschod i poludniowy-zachod.
Wiekowy ogromny ogr, brudny opanowany mezczyzna, zaniedbany obdarty mezczyzna i chudy kulawy mezczyzna.
Atakujesz wiekowego ogromnego ogra.
Wykonywanie komendy 'idz' zostaje przerwane z powodu walki.
Wiekowy ogromny ogr wykonuje kilka unikow meczac cie, a gdy przystajesz by zlapac oddech, wbija ci zdobiony dlugi lewak w twoje cialo.
Nie udaje ci sie trafic wiekowego ogromnego ogra prawym kolanem.
przestan atakowac ogra
Decydujesz sie nie atakowac wiekowego ogromnego ogra.
> e

Ruszasz niespiesznie na wschod.
Wiekowy ogromny ogr trafia cie snieznobialym lsniacym sztyletem w nogi pozostawiajac niewielka rane.
Wiekowy ogromny ogr ledwo muska cie zdobionym dlugim lewakiem, trafiajac cie w korpus.
Uciekles wiekowemu ogromnemu ogrowi.
Trakt Reiklandzki.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na wschod i zachod.
> e

Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Trakt Reiklandzki.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na polnocny-wschod i zachod.
> ne

Wiekowy ogromny ogr PRZYBYWA z zachodu.
Wiekowy ogromny ogr atakuje cie!
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Wiekowy ogromny ogr trafia cie snieznobialym lsniacym sztyletem w nogi pozostawiajac niewielka rane.
Wiekowy ogromny ogr ledwo muska cie zdobionym dlugim lewakiem, trafiajac cie w korpus.
Uciekles wiekowemu ogromnemu ogrowi.
Trakt Reiklandzki.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na wschod i poludniowy-zachod.
>
Wiekowy ogromny ogr PRZYBYWA z poludniowego-zachodu.
Wiekowy ogromny ogr atakuje cie!
e
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Wiekowy ogromny ogr trafia cie snieznobialym lsniacym sztyletem w korpus pozostawiajac niewielka rane.
Uciekles wiekowemu ogromnemu ogrowi.
Trakt Reiklandzki.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na polnocny-wschod i zachod.
>
Wiekowy ogromny ogr PRZYBYWA z zachodu.
Wiekowy ogromny ogr atakuje cie!
ne
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Wiekowy ogromny ogr rani cie zdobionym dlugim lewakiem, trafiajac cie w korpus.
Uciekles wiekowemu ogromnemu ogrowi.
Trakt Reiklandzki.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na wschod i poludniowy-zachod.
> e

Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Trakt Reiklandzki.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na poludniowy-wschod i zachod.
>
Wiekowy ogromny ogr PRZYBYWA z zachodu.
Wiekowy ogromny ogr atakuje cie!
se
Probujesz trafic wiekowego ogromnego ogra prawym kolanem, lecz ten unika twojego ciosu.
Wiekowy ogromny ogr uciekl ci.
Wiekowy ogromny ogr PODAZA na poludniowy-wschod.
^^^ ######### _______ NA POLUDNIOWY-WSCHOD _______ ########^^^
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Trakt Reiklandzki.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na wschod i polnocny-zachod.
Wiekowy ogromny ogr.
Atakujesz wiekowego ogromnego ogra.
> e

Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Wiekowy ogromny ogr lekko rani cie zdobionym dlugim lewakiem, trafiajac cie w nogi.
Trakt Reiklandzki.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na polnocny-wschod i zachod.
> ne

Wiekowy ogromny ogr atakuje cie!
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Trakt Reiklandzki.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na wschod i poludniowy-zachod.
> ne

Ruszasz razno na polnocny-wschod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.
> e

Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Trakt Reiklandzki.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na polnocny-wschod i zachod.
> e

Ruszasz razno na wschod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.
> ne

Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Trakt Reiklandzki.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na wschod i poludniowy-zachod.
> e

Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Kamienny most.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na wschod i zachod.
> e

Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Trakt Reiklandzki.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz, ze trakt rozgalezia sie na polnocny-wschod, wschod i zachod.
Slup z tabliczka.
> ne

Wiekowy ogromny ogr PRZYBYWA z zachodu.
Wiekowy ogromny ogr atakuje cie!
ne
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Wiekowy ogromny ogr mocnym pchnieciem snieznobialym lsniacym sztyletem trafia cie w korpus zadajac ci powazna rane.
Uciekles wiekowemu ogromnemu ogrowi.
Trakt Reiklandzki.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na poludniowy-zachod i polnocny-wschod.
Krepy ogorzaly mezczyzna i mlody zasapany mezczyzna.
> ne

Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Szeroki gosciniec.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
> n

Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Szeroki gosciniec.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na polnoc i poludniowy-zachod.
> n

Ruszasz szybkim biegiem na polnoc.
Szeroki gosciniec.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na polnoc i poludnie.
> n

Ruszasz szybkim biegiem na polnoc.
Szeroki gosciniec.
Zamknieta masywna brama prowadzaca na polnoc.
W gestych ciemnosciach dostrzegasz trakt wiodacy na poludnie i zachod.
>
Probujesz otworzyc masywna brame, ale nie udaje ci sie to.
> zap

Uderzasz mocno piescia w brame.
>
Zaznaczam ze nigdy nie mialem zadnego zatargu z zadnym ogrem, po prostu wszedlem na poczte w Jouinard, a ten wchodzi i bez slowa atak. Rece opadaja.
Buluar
Posty: 607
Rejestracja: 12 lut 2009 21:49

Re: Logi!

Post autor: Buluar »

Moze poprostu wycinal wies i na poczcie zabij mezczyzne zaatakowalo mu ciebie zamiast pracownika?
Z loga ewidentnie widac, ze mogl Cie zabic, a tego nie zrobil. O co placz?
Każde społeczeństwo dzieli sie na trzy warstwy. Ludzi nieruchomych, ludzi ruchomych i tych, którzy poruszają innymi.

Abraham Lincoln
Shashil
Posty: 19
Rejestracja: 08 maja 2012 01:53

Re: Logi!

Post autor: Shashil »

Moze patrzysz na innego loga niz ja, ale jak dla mnie ewidentne jest pare innych rzeczy, ze bylem na bindzie, ze mnie gonil po trakcie, jesli byloby tak jak mowisz to chyba zostalby w wiosce a nie polecial za mna, jakos nie zauwazylem tez zeby przestal atakowac. Poza tym jak napisalem wczesniej, ze to nie pierwszy raz kiedy ogr mnie atakuje bez slowa to Miuosh stwierdzil ze to pomowienie, wiec przedstawiam dowod na to jest inaczej.
Azhar
Posty: 3
Rejestracja: 02 kwie 2011 09:55

Re: Logi!

Post autor: Azhar »

Wittich pisze:Re Shashil:
Problem jest trochę innego rodzaju: mentalność "kto kogo", która sprawia, że można załapać zgona od OK za kręcenie się w pobliżu Bogen czy od LE za idlowanie w okolicach magicznego lasu. Bo można być wstrętnym secondem, szpiegiem, paskudnym idlerem albo mieć przypadkiem opis podobny do postaci X z gildii Y. W pewnym momencie może się to zrobić męczące. Zwłaszcza, kiedy grasz postacią praktycznie nieszkodliwą.
[/color]re down:
Nie widziałem stada ogrów, bo... No i reszta jest wiadoma.
Zapewne tak. Aczkolwiek jak wisi ładnie na tablicach poniektórych, WSZYSTKIE tereny na zachód od Nuln należą do Herszta Ogrzej.
Łowisz ryby, to łowisz ryby herszta.
Więc się nie dziw, że dostajesz 'w czape'. Tymbardziej jak szukamy jakiegoś wroga, a się kręcisz w tym samym czasie po bogen i nic nie odpowiadasz chwilę później. Powodzenia następnym razem, polecam opłacić licencje na rybki :)
Awatar użytkownika
Sigard
Posty: 145
Rejestracja: 20 gru 2009 12:40

Re: Logi!

Post autor: Sigard »

Obrazek
;)
Wittich
Posty: 9
Rejestracja: 12 kwie 2012 22:37

Re: Logi!

Post autor: Wittich »

Azhar pisze:
Zapewne tak. Aczkolwiek jak wisi ładnie na tablicach poniektórych, WSZYSTKIE tereny na zachód od Nuln należą do Herszta Ogrzej.
Łowisz ryby, to łowisz ryby herszta.
Więc się nie dziw, że dostajesz 'w czape'. Tymbardziej jak szukamy jakiegoś wroga, a się kręcisz w tym samym czasie po bogen i nic nie odpowiadasz chwilę później. Powodzenia następnym razem, polecam opłacić licencje na rybki :)
W przeciwieństwie do Tileańczyków informacji o 'licencjach' na tablicach nie umieszacie. To tak na marginesie.

'Tymbardziej jak szukamy jakiegoś wroga'. A ja mam mieć, pardon my french, zdolności profetyczne żeby powiedzieć, że w tym momencie szukasz 'jakiegoś wroga'?
Zablokowany