Upadek Komanda Scoia'tael

Forum wieści z Arkadii.
Rafael
Posty: 85
Rejestracja: 04 mar 2009 11:05

Re: Upadek Komanda Scoia'tael

Post autor: Rafael »

Coronius: Ja nie mowie ze my sie nie bawimy w PK, bawimy ale ten rodzaj/intensywnosc prowadzenia wojen ze wszystkimi, latania na lekko i polowania na fraga po calym swiecie jest dla mnie przesada, a Scoia tak sie zachowywalo.
Jest to jednak w ramach muda i tak sa prowadzone te postacie i tylko te postacie, pomarudze ze mi sie to w tej intensywnosci nie podoba, ale pod koniec dnia trzeba sie z tym pogodzic i z tym zyc, albo przestac grac.
Pisanie takich rzeczy jak w tym watku to jednak ingerowanie i narzucanie czegos czego nie ma i zmusza mnie do zmian polityki, nie poprzez zachowanie w grze, tylko wymyslony dekret Krolowej.

Raf(ael)
Ostatnio zmieniony 12 lis 2013 16:21 przez Rafael, łącznie zmieniany 1 raz.
Torgen
Posty: 405
Rejestracja: 13 lut 2009 12:23

Re: Upadek Komanda Scoia'tael

Post autor: Torgen »

re Ilane
Chyba chodzilo o to:
'Po trzecie "na szczęście", nie uzurpowaliśmy sobie w ten sposób prawa do decydowania o wydarzeniach w świecie muda. Chyba, że straciliśmy możliwość decydowania o losach własnej gildii w zakresie wypowiadania wojen i zawierania pokojów.'

Piszac te opowiadania (calkiem fajne) i umieszczajac je na forum jak pisal Rafgart zabieracie sobie prawo do sterowania tymi 'npcami'. Bo np teraz jakas gildia mogla by napisac opowiadanie i wrzucic na forum np na temat ze: Meve decyduje sie zazegnac konflikt z nieludzmi i wiewiorkami. Postanawia ich nawet wesprzec i pozwolic wrocic do normalnego zycia. Zaprasza w tym tez celu Konsula i jego sprzymierzencow na uroczystosc z tym zwiazana. Wczesniej kilka niby listow ze SC sie zgada. Przychodzi Konsul z ekipa, pija wino gaworza wszystko jest ok. I nagle atakuja cale otoczenie Meve. Wyrzynaja wszystko i wszystkich, paluja ludzi, gwalca kozy, pala cale miasto. Meve cudem uchodzi z zyciem. I co dalej?
Awatar użytkownika
Ilane
Posty: 371
Rejestracja: 11 mar 2010 19:15
Lokalizacja: Z krainy jednoroszcuf

Re: Upadek Komanda Scoia'tael

Post autor: Ilane »

@Torgen
Mhm, masz oczywiście rację. Tylko nadal to co jest na forum, według mnie (i mam nadzieję, że nie tylko), pozostaje w sferze nie związanej dosłownie z grą. Przecież ktoś może napisać, że nagle Zakon Sigmara został zinfiltrowany i przejęty przez MC, po czym atakuje Imperium Krasnoludzkie. Może wrzucić takie opowiadanie na forum, niech sobie wisi, przecież nie oznacza to, że KGKS i ZT zaczną wybijać bogu ducha winnych Zakonników. Czy, z innej beczki, jeśli ktoś (nie Ty) napisze, że Torgen w końcu poległ w walce ze smokami, to przecież nie przestaniesz grać na Arce :)

A teraz sytuacja taka. Zakładam postać Meve (wyobraźmy sobie, że imię nie jest zablokowane) i piszę list do Rafaela, w treści którego są rozkazy typu:
1. Zaatakujcie Temerię.
2. Kochajcie się ze Skoja.

Wygląda na to, że mając na myśli sytuację z pierwszego akapitu, zostaliśmy posądzeni o planowanie tej z drugiego. Nie muszę chyba dodawać, że nie było to naszym celem. A jeśli faktycznie ktoś zaczął ten pomysł rozwijać w kierunku sterowania ważnymi npcami, to już niezbyt uczciwa natura tego kogoś jest temu winna.

Btw. Zaraz może dojść do tego, że wszystko to planowalismy od x lat aby wycofać się z przegrywanych konfliktów, a skupić na tych, w których będziemy mogli ponabijać fragi na bilans ;) Uprzedzam od razu. Tak było!

edit: Tak nie było!

@Terenes: A wiesz kto je pisał i z czyjego rozkazu? Ja wiem ;) i nie były podpisane przez Henselta. Były w jego imieniu.
Ostatnio zmieniony 12 lis 2013 16:53 przez Ilane, łącznie zmieniany 2 razy.
She dealt her pretty words like Blades —
How glittering they shone —
And every One unbared a Nerve
Or wantoned with a Bone —
Emily Dickinson 479
Awatar użytkownika
Bam
Posty: 278
Rejestracja: 16 lut 2013 19:10

Re: Upadek Komanda Scoia'tael

Post autor: Bam »

Chyba się starzejecie, bo więcej marudzicie niż gracie na mudzie.
Endless learning the basics...
Obrazek
Terenes
Posty: 397
Rejestracja: 23 kwie 2009 13:41

Re: Upadek Komanda Scoia'tael

Post autor: Terenes »

Pergaminy podpisane przez "Henselta" byly jak najbardziej na Arce...
Larius
Posty: 145
Rejestracja: 09 paź 2011 12:05

Re: Upadek Komanda Scoia'tael

Post autor: Larius »

Popieram po części kolegów z WKS, ale miałbym też prośbę, żeby skończyć tą dyskusję. Ja nie zamierzam odgrywać człowieka nienawidzącego wszystkich nieludzi, ładującego ich po kolei jak leci na wozy i wywożącego do Kriggen czy gdzieś tam i myślę, że nikt z nas nikogo takiego odgrywać nie będzie z powodu opowiadania na forum, które zostało napisane na jakże wysokim poziomie.

Luzować gacie, wszystko wraca do normy po miesiącu PvE. ;)
[19:03] <hard2kill> tak wiec jesli Tharra denerwuje moja sygnaturka
[19:03] <hard2kill> to sie ciesze, ze jest kolejny powod, zeby sie powiesil
[19:03] <hard2kill> z wkur***a
[19:03] <hard2kill> ;d
Ulav
Posty: 327
Rejestracja: 27 wrz 2009 00:44

Re: Upadek Komanda Scoia'tael

Post autor: Ulav »

Ano! MIŁOŚĆ! Wreszcie powalczymy <3
Rafael
Posty: 85
Rejestracja: 04 mar 2009 11:05

Re: Upadek Komanda Scoia'tael

Post autor: Rafael »

Larius: pewnie byś jednego krasnoluda zapakował na wóz za incydent w pewnym kurhanie :D
Larius
Posty: 145
Rejestracja: 09 paź 2011 12:05

Re: Upadek Komanda Scoia'tael

Post autor: Larius »

Nie wywołuj zmarłych z kurhanu, bo wiesz jak to się w naszym wydaniu kończy... :D
[19:03] <hard2kill> tak wiec jesli Tharra denerwuje moja sygnaturka
[19:03] <hard2kill> to sie ciesze, ze jest kolejny powod, zeby sie powiesil
[19:03] <hard2kill> z wkur***a
[19:03] <hard2kill> ;d
Khil
Posty: 41
Rejestracja: 09 paź 2010 13:44

Re: Upadek Komanda Scoia'tael

Post autor: Khil »

Moglbym zgryzliwie napisac, ze powinniscie sie wlasnie do wks zglosic o pomoc w zniszczeniu tego strasznego ludzkiego oddzialu na uslugach Meve, bo szacunek dla nieludzi to u nas podstawa. Szczegolnie, ze mamy 1,5 aktywnie grajacego czlowieka na krzyz :mrgreen: i pewnie mniej polelfow niz scoia...

A tak na serio, nie da sie ukryc twardych faktow. Miesiac bez SC bylo dla Ishtar zbawienne. Wiecej ludzi sie zaczelo logowac (czy tylko ja widzialem raz 100+ osob raz?), trakty sie zapelnily, pojawily sie dawno nie widziane twarze, ktorym skutecznie obrzydziliscie gre. Ludzie przestali siedziec w opuszczonych zakatkach swiata. Minusow nie zauwazylem. Polecalbym przemyslec tego implikacje...

Problem w tak asymetrycznym PK jest, taki, ze nikt sie z wami w to nie chce bawic na taka skale. To nie jest arka z 2007 roku (do ciebie Coronius), nowych twarzy raczej nie przybylo, a starsi maja coraz wiecej dzieci i odpowiedzialnosc zawodowej (nie bez powodu nagle najwiecej zalogowanych jest kolo poludnia, z pracy). Nikt po drugiej stronie nie ma czasu, ani ochoty tracic godzin gry na uprzykrzenie komus dnia. Owszem, raz na gora 2 tygodnie/miesiac ktos rzuci haslo "pogonmy rude" i jak ostatnio, czasami sie uda kogos postraszyc (re.Ilane, jak ten Gleanveasdalerasdalsd costam, wszystko inne to wpadniecia na siebie przy magikach/sprzecie). Jest to niewspolmierne do 8-10 wizyt na expowiskach dziennie (sic! - tak, liczylismy) z waszej strony - w celu zlapania jakiegos mlokosa. WKS jest fajna gildia, gdzie nie ma narzuconych zasad. Kazdy loguje sie w ramach mozliwosci, ze zrozumieniem dla zyciowych obowiazkow, szansa na bycie nagle AFK jest spora. W zaden sposob nie odbiera to ludziom prawa do gry i zabawy. Owszem przychodzcie sobie, bedziemy sie bic, jak od dawien dawna, jestesmy do tego zahartowani i przyzwyczajeni. Nie oznacza to, ze nie czujemy niesmaku za kazdym razem kiedy na chama szukacie fraga.
Skoro juz mielismy paradygmatowy przewrot za sprawa ostatniej dyskusji o PK z zeszlego miesiaca, a szczegolnie slowach Miris o "narzucaniu innym swojego stylu zabawy", to moze idzmy za ciosem. Bawcie sie w PK z ludzmi ktorzy chca z wami w to bawic na taka sama skale, z cichym wskazaniem na konflikt DS/MC. A SC oddajcie ludziom, ktorzy zrobia z tego normalna dopasowana do wymogu czasow gildie.
ODPOWIEDZ