Upadek Komanda Scoia'tael

Forum wieści z Arkadii.
Coronius
Posty: 778
Rejestracja: 13 lut 2009 22:45

Re: Upadek Komanda Scoia'tael

Post autor: Coronius »

Żeby gildie były otworzone, to musi być jakiś standard obron, żeby to było to trzeba z połowę gildii od nowa napisać.
Dodatkowo są takie niuanse jak np siła obrony, warunki zdobywania (np własnie tylko w dzien, ale wtedy co z tymi, co graja po nocach, bo taki maja tryb zycia, albo mieszkaja zamagranica).
Pomijając kwestię tego, że to w pytę pracy kodowej, to jeszcze więcej kombinowania jak zrobić, żeby to wszystko miało ręce i nogi.
Musin
Posty: 52
Rejestracja: 29 sty 2010 22:33

Re: Upadek Komanda Scoia'tael

Post autor: Musin »

Rozmawiacie sobie o tym ze dużo graczy grało jak kiedyś gildie były otwarte.

No a czy w ogóle na arce są jeszcze jakieś expowiska ze można polać coś sensownie w 4-6 osób, żeby w ogóle postępy były ? :) Kiedyś było fajnie brałeś drużynę paru osób i się lalo byle co ;) a teraz? albo samemu albo we dwóch bo albo w więcej osób nie ma postępów albo zaraz nie ma npc ;)
Grothan
Posty: 101
Rejestracja: 06 sty 2010 10:17

Re: Upadek Komanda Scoia'tael

Post autor: Grothan »

Coronius: no to ujowo, wychodzilem z zalozenia ze skoro kiedys funkcjonowalo, to bedzie mozna to przywrocic do zycia.

Musin: czasy wyvern i golemow minely bezpowrotnie :mrgreen: Masz jeszcze banitow, ale to nie to samo, i rzeczywiscie jest tego malo.
Musin
Posty: 52
Rejestracja: 29 sty 2010 22:33

Re: Upadek Komanda Scoia'tael

Post autor: Musin »

Ja nie pisze o drużynach 10-20 osób jak kiedyś golemy i smocze :)
Tylko dziwi mnie trochę ze kiedyś się dało w 4-6 a teraz już nie :) no chyba ze na pk uprzykrzać komuś życie albo wyciągać magiki :)
Veiro
Posty: 46
Rejestracja: 13 cze 2013 18:40

Re: Upadek Komanda Scoia'tael

Post autor: Veiro »

Moze lepiej lac sie o miasta? Wystarczy przeniesc gladow i mafiozow. MG poswieca czas na takie pierdoly jak usuniecie jednego miasteczka, (ktore bylo od zawsze) wzgledem innego z dupy wzietego, wiec pewnie maja czas na to zeby zakodowac kilka nowych lokacji dla przeniesienia gildii. Gwardia bedzie sie zmieniala w zaleznosci od tego kto obecnie wlada miastem i juz. Nawet gildii nie trzeba otwierac.

I kilka wyrazow podziekowania dla wizow. Jestescie ********, *****, **********, ***********, ***** i jeszcze gwiazdki z nieba wam zycze :)
Garar
Posty: 50
Rejestracja: 10 lis 2011 18:30

Re: Upadek Komanda Scoia'tael

Post autor: Garar »

Musin pisze:Rozmawiacie sobie o tym ze dużo graczy grało jak kiedyś gildie były otwarte.

No a czy w ogóle na arce są jeszcze jakieś expowiska ze można polać coś sensownie w 4-6 osób, żeby w ogóle postępy były ? :) Kiedyś było fajnie brałeś drużynę paru osób i się lalo byle co ;) a teraz? albo samemu albo we dwóch bo albo w więcej osób nie ma postępów albo zaraz nie ma npc ;)

Możliwe jest to, że kiedyś ludzie mieli niższe poziomy i mniej umów? Ale wszyscy płakali i wypłakali, teraz łatwiej poziom wbić i umy zdobyć (i tu nie pisze, że te zmiany były złe, ja uważam je za dobre). I dalej część płacze, że kara za zgon za duża i za każdym razem pisze, że nastąpi inflacja poziomów, ale nikt nie słucha :) Widać niektórzy już odczuwają inflacje.
Ulav
Posty: 327
Rejestracja: 27 wrz 2009 00:44

Re: Upadek Komanda Scoia'tael

Post autor: Ulav »

Oczywiście jest to żartobliwa notka nie mająca nic wspólnego z rzeczywistością. Przedstawia ona moje marzenia:

Podobno Komando rozpoczyna walki z WKS na całym świecie(Więc już nie tylko w Lyrii, tak jak przez ostatni czas).
Reszty nadal się boi, bo wciąż jest słabe.

Nie będziemy pisać żadnego arta, bo wizowe gotowi nas pokasować za to. No ale oczywiście obrazek wrzucimy ;] (ilane <3)

Obrazek
Ostatnio zmieniony 24 lis 2013 19:32 przez Ulav, łącznie zmieniany 1 raz.
Larius
Posty: 145
Rejestracja: 09 paź 2011 12:05

Re: Upadek Komanda Scoia'tael

Post autor: Larius »

"Zabujca klimatu" wygrywa wszystko. :D

Do zobaczenia na arce. ;)
[19:03] <hard2kill> tak wiec jesli Tharra denerwuje moja sygnaturka
[19:03] <hard2kill> to sie ciesze, ze jest kolejny powod, zeby sie powiesil
[19:03] <hard2kill> z wkur***a
[19:03] <hard2kill> ;d
Awatar użytkownika
Sigard
Posty: 145
Rejestracja: 20 gru 2009 12:40

Re: Upadek Komanda Scoia'tael

Post autor: Sigard »

@Ulav: 100 godzin roboty w paintcie:
Obrazek
ODPOWIEDZ