PK na Arkadii. Pomysly zmian.

Forum wieści z Arkadii.
Awatar użytkownika
Evandeil
Posty: 175
Rejestracja: 26 maja 2009 21:48

Re: PK na Arkadii. Pomysly zmian.

Post autor: Evandeil »

Jesli nie chcesz brac udzialu w PvP idz do stowarzyszenia neutralnego. Jest ich kilka. Nie wyobrazam sobie chaosu odpuszcajacego komukolwiek, poza przypadkami postaci zupelnie zielonych i slabych, co moga tlumaczyc tym, iz za zabicie takiego slabeusza moj bog mnie nie wynagrodzi. I nie wyobrazam sobie, ze ktokolwiek w Loren bedzie neutralny wobec chaosu.
PvP to marginalny element mojej gry, ale jesli juz to nie uciekam z miejsca jesli przeciwnik nie ma miazdacej przewagi. A gdy wygrywam pogonie kawalek. Zazwyczaj do najblizszego miasta.
Obrazek
Gość

Re: PK na Arkadii. Pomysly zmian.

Post autor: Gość »

Tak sobie przeglądam to forum już jakiś czas...

Co do zmian w PK.

Osobiście widziałbym to tak:
1. Strata expa pozostaje bez zmian.
2. Ustalamy górny próg poziomu, po którym nie następuje żaden przyrost cech, odkładanie expa na rzecz przyszłego zgonu czy coś. Poziom ten powinien być stosunkowo ciężki do zdobycia, powiedzmy coś pomiędzy wielce a widział i doświadczył.
3. Otwieramy gildie według jednego standardu obron (to już do dogadania się, ale widziałem tu kilka sensownych propozycji).
4. Każda z gildii chcąc utrzymać poziom prestiżu/reputacji (jak zwał tak zwał), dostaje pule zadań, które powinna wykonywać, w przeciwnym razie prestiż spada co wiąże się z jakimiś tam konsekwencjami w postaci np. słabszej obrony gildii. Zadania, które mam na myśli to coś w stylu tego co ma OHM (nie wiem, czy jakieś inne gildie mają podobne wytyczne). Oczywiście te zadania powinny być utrzymane w klimacie danego stowarzyszenia np. gladzi mają organizować regularnie igrzyska (niestety jest to niemożliwe...), OHM ma swoje transporty, MC niech ma za zadanie spalić jakąś wioskę itd.

Co spowodowałyby takie zmiany?
Ano to, że gracze zrzeszeni w poszczególnych stowarzyszeniach nie siedzieliby całymi dniami na expie przerywanym wypadami po magiki lub PK. Ciut bardziej skupiliby się na swoich podwórkach, o które w pierwszej kolejności trzeba by zadbać, tak aby wróg nie miał łatwo w razie ewentualnego ataku. Do tego doszłyby zadania, które wymagałyby od graczy jakiejś tam współpracy i skupieniu się na czymś innym niż exp->magiki->PK.
Poza tym skończyłby się ciągły "wyścig zbrojeń" w postaci wyorania jak największego poziomu. Po osiągnięciu maxa może ktoś zająłby się czymś innym? Ktoś powie, że po pewnym czasie wszyscy będą mieć maksymalne poziomy (w co wątpię). I co z tego, że każdy będzie miał ten max? Wtedy zaczną liczyć się umiejętności i plan działania w czasie działań wojennych. Może gracze zaczęliby ciut bardziej ryzykować i wypuszczać się w świat samotnie, a nie tylko gdy w obstawie idzie trzech kumpli z gildii.

A co do zmian, które nie wymagają interwencji kodowych to może w niedzielę i święta nie będziemy się tłukli? ;)

Dodam, że osobiście jakimś wielkim fanem PK nie jestem.

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam kolegów z MC i OK :)
Auger
Posty: 25
Rejestracja: 26 mar 2009 09:27

Re: PK na Arkadii. Pomysly zmian.

Post autor: Auger »

Bianiku,

1. Z ta strata wlasnie jest problem, ja nadal postuluje za obnizeniem tej wartosci przy zgonie z rak innego gracza. Od NPC pozostalaby stara ok 30%?
2. Dla wielu graczy zdobywanie kolejnych poziomow jest sensem tej gry, nie mozemy im tego odebrac :)
3. Tez czekam na otwarcie.
4. System zadan w gildiach juz jest, maja z tego profity, dzieki ktorym moga kupowac np. wieksza obrone (poprawcie mnie jezeli sie myle).


Temat zalozylem na poczatku pazdziernika, a wiec wkrotce minie miesiac. Osobiscie uwazam, ze sytuacja na Arkadii, szczegolnie w Ishtar, poprawila sie. Duze brawa naleza sie dla Ulava i calego Komanda, ktore rozpoczelo swoj "event". Mysle, ze to tez pokazuje, ze najwiecej zalezy od nas samych czyli od graczy.
Dzieki!

Nie wiem jak jest obecnie w Imperium, ale mam nadzieje, ze niektorzy zaczynaja od rozmowy, a nie od binda ;)
Slain
Posty: 93
Rejestracja: 23 maja 2012 21:05

Re: PK na Arkadii. Pomysly zmian.

Post autor: Slain »

Ale na czym polega ten "event" komanda poza tym, ze napisali fajne pergaminy?
Auger
Posty: 25
Rejestracja: 26 mar 2009 09:27

Re: PK na Arkadii. Pomysly zmian.

Post autor: Auger »

A na tym drogi Slainie, iz utrzymuja zasady rpga zapisane na tych pergaminach.

Albo sie wcale nie pokazuja, albo przy wszelkich spotkaniach rejteruja. Nie widzialem aby kogos pierwsi ostatnio zaatakowali.

Pozdrawiam
;)
Slain
Posty: 93
Rejestracja: 23 maja 2012 21:05

Re: PK na Arkadii. Pomysly zmian.

Post autor: Slain »

"Albo sie wcale nie pokazuja, albo przy wszelkich spotkaniach rejteruja"

ZMIANY ZMIANY ZMIANY
Auger
Posty: 25
Rejestracja: 26 mar 2009 09:27

Re: PK na Arkadii. Pomysly zmian.

Post autor: Auger »

Tak czy siak sytuacja w Ishtar sie zmienila. A jako, iz SC wyciagnelo reke w kierunku zmian trzeba ich pochwalic. Zobaczymy czy inni pojda ich sladem (Teczowe mutanty jezdzace na jednorozcach, o to to nie! :D ).
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: PK na Arkadii. Pomysly zmian.

Post autor: Tercoral »

Nie przeczytalem topicu, ale:

Jestem za teczowymi! :P

A tak ogolnie to moze zorganizowac PK wokoł zdobywania jakis zasobow dla gildii. Tak, zeby bicie 4 vs 1 nie mialo, by jakiegos wiekszego sensu.
Tęczowe serce... :oops:
ODPOWIEDZ