PK na Arkadii. Pomysly zmian.

Forum wieści z Arkadii.
Nobia
Posty: 112
Rejestracja: 14 lis 2011 17:39

Re: PK na Arkadii. Pomysly zmian.

Post autor: Nobia »

Dokładnie to co napisał Brygu.
Podpisanie takiego paktu bezpośrednio na Arkadii daje większy wydźwięk... większą siłę oddziaływania (skoro szefowie gildii się podpisują to coś musi w tym być).

Poza tym, debatujemy teraz jak coś uwieńczyć, czego tak naprawdę jeszcze nie ma. Może lepiej skupmy się na stworzeniu tego "kodeksu", a później się postanowi co i jak dalej?


1. Szanujmy swojego wroga - zanim zaatakujemy spróbujmy poerpegować.
Buluar
Posty: 607
Rejestracja: 12 lut 2009 21:49

Re: PK na Arkadii. Pomysly zmian.

Post autor: Buluar »

2. Szanuj czas swojego przeciwnika. Jezeli idziesz na pk, to wroc z pk. Jezeli masz niestabilne lacze, idz porpguj.
Każde społeczeństwo dzieli sie na trzy warstwy. Ludzi nieruchomych, ludzi ruchomych i tych, którzy poruszają innymi.

Abraham Lincoln
Ulav
Posty: 327
Rejestracja: 27 wrz 2009 00:44

Re: PK na Arkadii. Pomysly zmian.

Post autor: Ulav »

Imho można zorganizować coś takiego. Wprowadzić dobry klimat spotkania. Jakiś poteżny mag trzyma wszystkich na wodzy i każe rozmawiać. Nie wiem, coś takiego ;)
Gothrin
Posty: 152
Rejestracja: 05 paź 2011 16:35
Lokalizacja: Kraków

Re: PK na Arkadii. Pomysly zmian.

Post autor: Gothrin »

Jakiś poteżny mag trzyma wszystkich na wodzy i każe rozmawiać. Nie wiem, coś takiego.
Z koniecznością ustalenia kolejności dyskusji.

Mag mowi: Udzielam głosu przedstawicielom Korsarzy.

A reszcie blokuje mówienie, bo już widzę 20 osób na lokacji próbujących toczyć zgrabną dyskusję jednocześnie. :)

Edit: No, może raczej 40 osób.
100% swiata zostalo opanowane przez Ciemnosc.
Dorien
Posty: 142
Rejestracja: 25 lip 2012 00:38

Re: PK na Arkadii. Pomysly zmian.

Post autor: Dorien »

jeśli chodzi o rozwiązania techniczne, wpadły mi 2 do głowy:

1. atakujący nie może zaatakować przeciwnika różniącego się o N (do uzgodnienia) poziomów w gore i dol.

2. wprowadzamy od nowa agresje, tylko działa ona w ten sposób ze jest wysoka po śmierci, i spada z czasem np w przeciągu miesiąca, a kara za zgon jest odwrotnie proporcjonalna do wartości agresji. Czyli mniej tracimy jeśli zginiemy drugi raz tego samego dnia, a więcej kiedy giniemy rzadko.

Wiem ze nie zostanie nic takiego wprowadzone, ale nie mam innych pomysłów
D.
Gothrin
Posty: 152
Rejestracja: 05 paź 2011 16:35
Lokalizacja: Kraków

Re: PK na Arkadii. Pomysly zmian.

Post autor: Gothrin »

Dorien pisze: 1. atakujący nie może zaatakować przeciwnika różniącego się o N (do uzgodnienia) poziomów w gore i dol.

Fajne. Ale niestety nie do zrobienia przy obecnym 'startowym' bardzo doświadczonym, bo to dzisiaj norma.

Za mało poziomów puli góra/dół i do tego dławik blokuje. Różnica poziomów N o której mówisz wynosząca 1 to za mało, 3 za dużo, a przy N=2 osoby na legendzie nie mają zbyt wielu wrogów do zaatakowania (więc w sumie po co orać?).

Edit: Trochę się zakręciłem z tymi liczbami więc poprawiłem.
100% swiata zostalo opanowane przez Ciemnosc.
Torgen
Posty: 405
Rejestracja: 13 lut 2009 12:23

Re: PK na Arkadii. Pomysly zmian.

Post autor: Torgen »

Ja nigdy nie usiade na arce przy stole z Daggerrem czy Hersztem z OK. Wiec o czym wy pieprzycie? Ustalanie paktu jakiegos na arce? Przeciez to kompletnie zniszczy zalozenia muda i gildi. KGKSy na spotkaniu z MC o nieagresji. Odjebalo komus. A jak to spiszecie na arce i ktos sie nie zastosuje to co? Podrzecie pakt i znowu bedziecie sie napierdalac? Bo oni zaczeli? To juz setki razy bylo przerabiane. Bo oni zaczeli. To czego potrzebujecie to nie wsparcia kodowego tylko kultury osobistej w grze. I tego nie zastapi zaden podpis.
Nobia
Posty: 112
Rejestracja: 14 lis 2011 17:39

Re: PK na Arkadii. Pomysly zmian.

Post autor: Nobia »

Torgen w temacie o Kodeksie Wojennym pisze:Do klotliwych, wypieprzac z tego tematu. Gdzies indziej sie obrzucac. To tez tyczy Ciebie Terenes jak i Ciebie Zurwen. Nie wnosicie nic poza pyskowkami i przepychankami.
(...)
re Veiro
Wczoraj sie bilismy i bylo fajnie, mimo ze u nas byl Ferd (ZS) i ja (ZT). MC i OK podjelo walke wiec troche oderwales sie chyba od rzeczywistosci arki i powtarzasz stare zaslyszane slogany.
I zobacz proszę jak to nierówna walka była. Podjęli walkę i nic Wam praktycznie nie zrobili. Rozgromiliście ich praktycznie...
Gothrin pisze:
Dorien pisze: 1. atakujący nie może zaatakować przeciwnika różniącego się o N (do uzgodnienia) poziomów w gore i dol.

Fajne. Ale niestety nie do zrobienia przy obecnym 'startowym' bardzo doświadczonym, bo to dzisiaj norma.

Za mało poziomów puli góra/dół i do tego dławik blokuje. Różnica poziomów N o której mówisz wynosząca 1 to za mało, 3 za dużo, a przy N=2 osoby na legendzie nie mają zbyt wielu wrogów do zaatakowania (więc w sumie po co orać?).

Edit: Trochę się zakręciłem z tymi liczbami więc poprawiłem.
Można ustawić od różnicy cech. Można by podpiąć pod to ocenę przeciwnika i dostawać stosowny komunikat (jak kiedyś przy ocenie mobów, ale teraz odnośnie graczy)
Torgen
Posty: 405
Rejestracja: 13 lut 2009 12:23

Re: PK na Arkadii. Pomysly zmian.

Post autor: Torgen »

re Nobia
Ja wialem w zlej, nie widzisz tego w logu? Moze tym razem mielismy dobrego prowadzacego. Na sile chcesz udowodnic swoja teorie? Zobacz ostatnie grupowe walki MC kontra my. Jakie byly efekty. Ale to zas to samo, ci co swoje krzyczec beda nigdy sie nie zmienia. W dodatku ciebie tam nie bylo chyba. A ani Calisto anie Thrangor jakos sie nie skarzyli.
Awatar użytkownika
Ilane
Posty: 371
Rejestracja: 11 mar 2010 19:15
Lokalizacja: Z krainy jednoroszcuf

Re: PK na Arkadii. Pomysly zmian.

Post autor: Ilane »

Oszczędzanie na pół roku dla testu, a gdy nie wyjdzie, to wielka cofka ;)
She dealt her pretty words like Blades —
How glittering they shone —
And every One unbared a Nerve
Or wantoned with a Bone —
Emily Dickinson 479
ODPOWIEDZ