PK na Arkadii. Pomysly zmian.

Forum wieści z Arkadii.
Awatar użytkownika
Gunnar
Posty: 181
Rejestracja: 12 lut 2009 21:57

Re: PK na Arkadii. Pomysly zmian.

Post autor: Gunnar » 14 paź 2013 15:16

Dziekuje za odpowiedzi.
PRzyjalem do wiadomosci.

P.S.
Ciagle sie nie zgadzam, ale widze ze nie ma sensu dyskutowac. ^^
Ostatnio zmieniony 14 paź 2013 16:16 przez Gunnar, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Loptak
Posty: 152
Rejestracja: 17 cze 2011 14:13

Re: PK na Arkadii. Pomysly zmian.

Post autor: Loptak » 14 paź 2013 16:08

Nobia pisze: Otwarcie gildii to zabicie takich stowarzyszeń jak OK, MC, OS, LE.
Mógłbyś rozwinąć tą myśl? Nie bardzo wiem czemu otwarcie gildii ma zabić te stowarzyszenia.
Człowiek może być biedny, ale dopóki ma jakiś cel i stara się go osiągnąć jest piękny - Masutatsu Oyama

Nobia
Posty: 112
Rejestracja: 14 lis 2011 17:39

Re: PK na Arkadii. Pomysly zmian.

Post autor: Nobia » 14 paź 2013 16:31

Loptak, proszę Cię.

Obrazek

Awatar użytkownika
Bam
Posty: 260
Rejestracja: 16 lut 2013 19:10

Re: PK na Arkadii. Pomysly zmian.

Post autor: Bam » 14 paź 2013 16:36

Czepiasz się Loptaka, a sam prowadzisz dyskusję na temat PK, z osobami co z tym PK nie mają/nie miały prawie nic wspólnego (nie licząc kilku postów Ulava, Pauliego i z jednego postu Cirda). Gdzie tu sens? Gdzie logika?



/e: "L"optaka ;(
Ostatnio zmieniony 14 paź 2013 16:59 przez Bam, łącznie zmieniany 2 razy.
Endless learning the basics...
Obrazek

Awatar użytkownika
Loptak
Posty: 152
Rejestracja: 17 cze 2011 14:13

Re: PK na Arkadii. Pomysly zmian.

Post autor: Loptak » 14 paź 2013 16:51

Nobia: odpowiedź na poziomie człowieka z imbecylizmem (iq 50 - 61) tacy ludzie potrafią się doskonale posługiwać obrazkami, ale często nie rozumieją tekstu pisanego.

Jedynie co do Osadników mógłbym się zgodzić, ale przecież pipki się ukrywają w lesie, więc wszystko byłoby ok.

Co do reszty nie widzę żadnych przesłanek, które zniszczyłby te gildie po otwarciu.

Jak najbardziej jestem za otwarciem gildii, póki nie ma innego pomysłu na wojny arkadiowe.

Edit: "L"optaka ;(
Człowiek może być biedny, ale dopóki ma jakiś cel i stara się go osiągnąć jest piękny - Masutatsu Oyama

Awatar użytkownika
Molu
Posty: 202
Rejestracja: 19 gru 2009 23:27

Re: PK na Arkadii. Pomysly zmian.

Post autor: Molu » 14 paź 2013 16:55

Merkava pisze:Ale właśnie chodzi o to że nie ma alternatywy. Jak mam wygrać wojnę dziś inaczej, niż obrzydzając grę przeciwnikowi? (nie że chcę, po prostu stawiam pytanie - jak inaczej WYGRAĆ).
Z takim podejsciem wygranie wszystkich wojen, to spowodowanie, żeby nikt nie logowal się na arke procz Ciebie i Twoich ziomow?
Mam nadzieje, ze osob o takich pogladach jest jak najmniej, jeśli w ogole sa. Choc pewnie niestety znajda się.
Cird pisze: Legenda nr 2, smierc w 1.64:
http://logizarki.pl/repositories/file/render/390/
Generalnie wszystkie zgony od szarzy, sam kiedys udalo mi sie od tego umrzec, dementuje informacje, jakoby to bylo legenda.
No tak.. Ja zaraz wkleje loga jak byłem ledwo zywy i w ciagu 0.01 sekundy padlem od ciosu muta. Tez będzie się liczylo? ;)
Byles wczesniej poraniony jak wynika z loga, wiec można niezle legendy rzeczywiscie z tego robic. Az dziw ze az 1.64 Ci wyszlo ;)

A druga sprawa – jedno zdarzenie sprzed kilku lat jest dla Ciebie normą, która można podnosic przy kazdej dyskusji dotyczacej pk czy elitarek. Az boje się zapytac co dla Ciebie oznacza „wyjatek” czy „cios krytyczny”. Zastanawiam się czy ograniczenie obrazen na ture jaka może otrzymac gracz nie powstala po tej sytuacji.
Tylko o sprawach, które nas zupełnie nie interesują, możemy wydać rzeczywiście bezstronną opinię, co niewątpliwie jest powodem tego, że opinia bezstronna jest zawsze absolutnie bezwartościowa.

Nobia
Posty: 112
Rejestracja: 14 lis 2011 17:39

Re: PK na Arkadii. Pomysly zmian.

Post autor: Nobia » 14 paź 2013 17:20

re Loptak:
W skali którą podałeś mieści się bardziej debilizm, niż imbecylizm.

Czy tak trudno sobie wyobrazić kto z kim walczy, jakie ma sojusze lub wspólnych wrogów, żeby wyciągnąć wnioski?

Gwarantuje Ci, że pierwsze co by było po otworzeniu gildii to kampienie połączonych sił ZS+VR+KG+ZT+KGKS+TW+LE+KM+OHM+OS doliny MC
i niewiele mniejszego składu na zamek OK.

Grothan
Posty: 101
Rejestracja: 06 sty 2010 10:17

Re: PK na Arkadii. Pomysly zmian.

Post autor: Grothan » 14 paź 2013 17:58

jesli pamietam zamkniecie ponowne gildii malo zwiazek ze zbyt czestymi wjazdami i pustoszeniem skrzynii gorzej zorganizowanych gildii? Bo jesli tak, to mozna bylo temu systemowi zaradzic na wiele sposob, a jednak go juz nie ma, a szkoda, przynosil bardzo duzo frajdy i ludzki glod pk zostal w sporej mierze zaspokojony ;) . Ale...

to se ne wroci

Awatar użytkownika
Loptak
Posty: 152
Rejestracja: 17 cze 2011 14:13

Re: PK na Arkadii. Pomysly zmian.

Post autor: Loptak » 14 paź 2013 18:05

Przeczytaj co napisałeś i spróbuj się głupio nie uśmiechnąć :)

Myślę że równie dobrze połączone siły ok/sc/mc mogłby zaatakować Nuln, oboz najemników, czy co tam by sobie chcieli.

Nie ma co odrazu jęczeć o tym że będziecie mieć źle, bo znając arke to własnie te OS'y, Nulny i inne najemniki, byłyby częściej palone.

Do tego mam nadzieje że zdobywanie gildi, nawet bez obrony byłoby strasznie trudne i bez przynajmniej 1 pełnego timu niemożliwe.

Ps. debilizm i imbecylizm to to samo podług tego co mnie uczyli.
Człowiek może być biedny, ale dopóki ma jakiś cel i stara się go osiągnąć jest piękny - Masutatsu Oyama

Mungrim
Posty: 13
Rejestracja: 20 mar 2010 16:15

Re: PK na Arkadii. Pomysly zmian.

Post autor: Mungrim » 14 paź 2013 18:39

Gwarantuje Ci, że pierwsze co by było po otworzeniu gildii to kampienie połączonych sił ZS+VR+KG+ZT+KGKS+TW+LE+KM+OHM+OS doliny MC
i niewiele mniejszego składu na zamek OK.

NOBIA odpowiem Ci podobnie. Ja jestem przekonany, że po otwarciu stowarzyszeń byłoby tak jak napisał Loptak . Pierwsze co to pod Zamkiem Sigmara stawiłaby się rzesza mc/ok/sc. I można tak się przekomarzać.
Żeby nie było też jestem za tym żeby coś zmienić i mocno ograniczyć PK na tym mudzie, Ale jak ktoś słusznie zauważył takie rzeczy piszą tylko osoby które nie maja parcia na fraga i obecna sytuacja nie jest im na rękę.

Cird: Zabijanie w 1:64 to nie legenda?
Wkleiłeś loga z czasów jak po tym świecie dreptał jeszcze Eidur o ile się nie mylę to dobre dwa lata temu jak nie lepiej. Pokaż coś nowszego co potwierdzałoby twoją teorię.
Jest tak jak napisał Molu wprowadzenie dławika obrażeń na rundę rozwiązało ten problem. Odnoszę się konkretnie do tego przykładu.

ODPOWIEDZ