Co jak co, ale UO w Polsce sie skonczylo. Nie zostal juz zaden shard, ktorego online przekraczaloby 20 w szczycie (przez chwile byl co prawda cl'kowy zryw i te 200 online, ale szybko sie skonczylo). Nie mowiac juz o tym, ze w swoim zlotym czasie ma ZS'ie funkcjonowal skill lost, gdzie przy takiej magerce odrabialo sie to dluzej niz obecnie b.dosw - zwiedzil na arce. A pasc bylo tak gigantycznie latwiej, ze az smutnym jest to porownywac.Avik pisze: Przykład - Ultima Online. Nie tracisz nic po zgonie, poza sprzętem - a i to nie na każdym shardzie, ludzi dalej gra w sracz. inna sprawa, że nie ma tam w ogóle expa a po prostu rośnie siła, dex i wytrzymka od grania.
Co do samego expa na mudzie - nie widze z nim problemow. Kawal -> b. dosw to 15h orania, b. dosw -> zwiedzil - 35h. Coz to jest dla gry sieciowej? Oczywiscie czas na nastepne poziomy to znacznie, znacznie wiecej ale...
Zwiedzil to taki maksymalny poziom. Latwo to pojac. Nastepne sa dla tych, co sobie dziubia spokojnie i nie padaja dlugi czas, albo dla fanatykow, ktorzy maja czas i chec orac mnostwo godzin dziennie. Na zwiedzil mozemy zrobic wszystko, z reszta nietrudno dostrzec, ze arka jest zbalansowana pod ten poziom. Wielce+ mozna porownac do nowych elitarek, dostepnych dla kazdego, w nagrode za mechanicznie dobra gra, a dajaca niewielkie profity. Nie sa to poziomy dla kazdego. I dobrze. A, ze nie zostaje zaden widoczny na mudzie slad? Coz, pozostaje ten w pamieci graczy. Zdecydowanie silniejszy.