Dialog graczy z Wizami

Forum wieści z Arkadii.
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Dialog graczy z Wizami

Post autor: Zurwen »

Absolutnie nie wnikając w naturę dyskusji tu prowadzonej.

Huggo: nie wzgardziłbym taką ścianą tekstu opisów... parę zbroi by się przydało chociażby. Objętościowo ze sześć by z tego było pewnie.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Awatar użytkownika
Merkava
Posty: 258
Rejestracja: 28 lis 2011 15:09

Re: Dialog graczy z Wizami

Post autor: Merkava »

Pozwolę sobie odpowiedzieć na quiz Garara (oprócz ostatniego, bo nie pamiętam).

1. To co dokładnie by Cię interesowało? Żeby nie było kary za zgon? Żeby nie była mniejsza (jak tak to jaka)?

Żebym dla odzyskania tego co z trudem wysiedziałem parę miesięcy na zjawozbójoorkach nie musiał powtarzać dokładnie tego samego co robiłem przez te parę miesięcy. Alternatywy w stylu odidlowania zgonu, odexpiania zadaniami, odkupienia za mithryle... I żeby widoczny poziom zostawał (dla lansu), tylko cechy spadały. Jak ktoś wyorał 'wielce doświadczonego' to czemu kolejne 'doświadczenie' sprawia że wygląda na mniej doświadczonego? ;)

2. Jaki poziom by Cię satysfakcjonował?

Taki sam jak mają inni + 1 ;) Poważnie, to taki żeby w 3-4 osoby na tym poziomie można już było iść wszędzie oprócz jakichś etatowych bossów.

3. Od jakiego poziomu można "funkcjonować w gildii mogąc brać z arkadii garściami"?

J.w.
Dolim
Posty: 13
Rejestracja: 21 gru 2009 17:17

Re: Dialog graczy z Wizami

Post autor: Dolim »

Re Garar:

1. Tu można wiele przykładów wymyślić. Pomysł Hugga ze spadkiem doświadczenia
do początku poziomu jest ciekawy mimo, że po roku połowa arkadyjczyków byłaby
owiana legendą i tak byłoby to ciekawe. Ale są gracze, którzy grają głównie
dla expa, zatem może niech zostanie jak jest. Można by jedynie przyspieszyć
odexpianie do poziomu bardzo doświadczony. Żeby to nie trwało dwa miesiące
tylko np. tydzień expienia po 30 min dziennie. Na pewno ktoś ma jeszcze lepsze
rozwiązania.

2 i 3. Moim zdaniem poziom bardzo doświadczony jest wystarczający. Chociaż
dużo osób uważa, że walki w Imperium z Sigmarytami bez zwiedził nie mają większego
sensu.

4. Swoje przeżył? Nie pamiętam.

Edit.

Proponuję zrobić sondę na temat kary za zgon/prędkości odexpiania i dopiero debatować. Może większa większość lubi jak jest.
Ostatnio zmieniony 20 sie 2013 23:40 przez Dolim, łącznie zmieniany 1 raz.
Huggo
Posty: 206
Rejestracja: 19 kwie 2009 11:25

Re: Dialog graczy z Wizami

Post autor: Huggo »

Ja np. nie expie a jak już to sporadycznie, ostatnio poziom cały swiat -> wielce wbijał mi się jakoś niecałe dwa lata, miałem zgona jakiś rok temu albo dwa, spadłem sobie w górach bo akurat edytowałem mappera i klikło mi się podążaj do lokacji, parę miesięcy temu wbił mi się znowu cały świat :D

Nie wiem jakie ty tempo przewidujesz Dolim, z mojego punktu widzenia i tak za dużo expie, wchodzę na expo i po nieznakach zaczynam ziewać, a przy małych zaczynam się obwiniać o wszystkie krzywdy świata. :D Przyznam się że w tym roku raz wbiłem gigantyczne, ale jak ktoś życzliwy oświecił mnie ile razy mniej więcej jeszcze musiał bym tak zrobić żeby odexpić, to obiecałem sobie że nigdy więcej nie będę expił bo to strata czasu. :D
Veiro
Posty: 46
Rejestracja: 13 cze 2013 18:40

Re: Dialog graczy z Wizami

Post autor: Veiro »

Dobrze ze Zurwen jeszcze czasem rzuci jakies haslo (nawet nie na temat), bo trzeba by zmienic tytul tematu. Szkoda tylko ze tak wlasnie wyglada dialog z Mg.
Gość

Re: Dialog graczy z Wizami

Post autor: Gość »

Przecież w Internecie są setki takich łatwiutkich gierek, z których można czerpać garściami poświęcając 2 godziny tygodniowo. Jak ktoś ma na tyle mało czasu na rozrywkę, że nie jest w stanie stworzyć/odtworzyć postaci koksa, a gra średniakiem nie sprawia mu przyjemności, to niech bawi się którąś z tamtych gier (albo zajmie się życiem, nie grami), a nie próbuje narzucać swoją wolę co do wyglądu Arkadii tym wszystkim, którym sprawia ona przyjemność taką, jaką jest.
Właśnie przez swoje srogie reguły i dosyć duży poziom trudności (przynajmniej na początku) Arkadia wyróżnia się od konkurencyjnych form rpg (plus ma inne atuty, ale to nie w temacie).

Te wszystkie zmniejszenia kar za zgon, ułatwiania odexpiania, itp. prowadziłyby tylko do inflacji poziomów i problem by powrócił za jakiś czas, a dodatkowo rósłby dystans między starymi graczami a nowymi, który i tak jest olbrzymi ze względu na przewagę znajomości gry.
Awatar użytkownika
Bam
Posty: 278
Rejestracja: 16 lut 2013 19:10

Re: Dialog graczy z Wizami

Post autor: Bam »

Tak z innej beczki, to gdybym w świecie miał 100-150 więcej graczy online to secondy oraz wszystkie inne problemy, których się doszukujemy zeszłyby dla mnie na drugi plan. ;)
Endless learning the basics...
Obrazek
Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: Dialog graczy z Wizami

Post autor: Haern »

Zurwen nie należy do grona MG.

Wszyscy dobrze wiedzą, że kara za zgona jest bolesna. Zmiana jej jednak zupełnie rozregulowałaby istniejący system i balans. Jedyna możliwość to całkowita zmiana systemu zdobywania, gromadzenia, wydawania i tracenia doświadczenia, a to się prędko nie zdarzy.
Huggo
Posty: 206
Rejestracja: 19 kwie 2009 11:25

Re: Dialog graczy z Wizami

Post autor: Huggo »

Ropuk pisze:Te wszystkie zmniejszenia kar za zgon, ułatwiania odexpiania, itp. prowadziłyby tylko do inflacji poziomów i problem by powrócił za jakiś czas, a dodatkowo rósłby dystans między starymi graczami a nowymi, który i tak jest olbrzymi ze względu na przewagę znajomości gry.
Ropuk a nie jest tak że jest odwrotnie z tą przewagą nad nowymi w grze ? Że to obecny system uwypukla znajomość gry ? Bo mu już wiemy która gałąź gdzie się oderwie przy schodzeniu, żeby po tym i po tym trakcie nie biegać z obciążeniem bo można się zmęczyć przy patrolu np. fimirów, żeby przy takiej czy takiej pogodzie nie łazić po górach, żeby nie wchodzić do wody bez odpowiednich umiejętności bo można nie wyjść, żeby nie stać na plaży bo piorunem można dostać, czy żeby nie wrzucać kulki do ognia :D itd. itp.? Ja to tak widzę, co do inflacji zgodzę się że jest to jakiś problem.
Gryzak
Posty: 122
Rejestracja: 08 sie 2009 10:22

Re: Dialog graczy z Wizami

Post autor: Gryzak »

Sa inne mozliwosci jesli chodzi o kary za zgon. Np. niech zgon nie powoduje utraty podcech, ale sprawia ze nie wzrosna do czasu kiedy uda sie "odexpic" to co stracone. Tym samym bylby nieuchronny wzrost (inflacja) poziomow, ale gracz po x zgonach nadal moglby sie bawic ze znajomymi z gildii, a nie slyszal "jestes za slaby, nie wezmiemy cie na wyprawe, bo wszystko bedzie przelamywac na ciebie i zginiesz po paru ciosach albo po jednej obszarowce". Oczywiscie pojawilby sie patologie "gildia X przyjmie kazdego gp z pozimem "doswiadczyl wszystkiego" i wyzszym :) . No i expienie sekondow tak zeby wyciagnely max poziom...
ODPOWIEDZ