Dialog graczy z Wizami

Forum wieści z Arkadii.
Awatar użytkownika
Merkava
Posty: 258
Rejestracja: 28 lis 2011 15:09

Re: Dialog graczy z Wizami

Post autor: Merkava »

Dało by się zrobić tak by kowale "pamiętali" przechowywany przedmiot przez apse? Już conajmniej dwa razy zbroje za 1,5mth tak straciłem, bo nie miałem kiedy odebrać zamówionej wcześniej.
Jabocka
Posty: 15
Rejestracja: 28 sty 2013 08:42

Re: Dialog graczy z Wizami

Post autor: Jabocka »

Na biednego nie trafilo
Gleanevall
Posty: 258
Rejestracja: 13 sie 2011 21:08

Re: Dialog graczy z Wizami

Post autor: Gleanevall »

Jeśli dobrze pamiętam, kowal trzyma przez 12h, nawet jeśli jest apokalipsa.
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Dialog graczy z Wizami

Post autor: Werbat »

Merkawie nie trzyma, kolejka jest ;-)
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Awatar użytkownika
Merkava
Posty: 258
Rejestracja: 28 lis 2011 15:09

Re: Dialog graczy z Wizami

Post autor: Merkava »

Czy jest szansa na przywrócenie pierwotnej formy blokowania przez blokowanie kierunku? Nie wiem jaki był problem z tym, bo gdy dawny WKS to miał ja grałem na telnecie i ogarniałem jeszcze mniej niż teraz, ale wydaje mi się że było by to znacznie ciekawszym rozwiązaniem, niekoniecznie zamiast obecnej formy ale oprócz niej. Mniej sytuacji "kto wydyga i wyjdzie jak blok zakładany a kogo zlaguje i nie zdąży" a więcej strategii, przygotowywania pułapek na przeciwnika i planowania walki.
Coronius
Posty: 778
Rejestracja: 13 lut 2009 22:45

Re: Dialog graczy z Wizami

Post autor: Coronius »

Takie blokowanie było przegięte (np 3 osoby blokowały na sztywno kierunek ucieczki z expowiska, a reszta biegała za pocietymi celami).
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Dialog graczy z Wizami

Post autor: Zurwen »

Merkava pisze:Czy jest szansa na przywrócenie pierwotnej formy blokowania przez blokowanie kierunku? Nie wiem jaki był problem z tym, bo gdy dawny WKS to miał ja grałem na telnecie i ogarniałem jeszcze mniej niż teraz, ale wydaje mi się że było by to znacznie ciekawszym rozwiązaniem, niekoniecznie zamiast obecnej formy ale oprócz niej. Mniej sytuacji "kto wydyga i wyjdzie jak blok zakładany a kogo zlaguje i nie zdąży" a więcej strategii, przygotowywania pułapek na przeciwnika i planowania walki.
To co napisał Coronius. Poza tym, wprowadzenie czegoś takiego jedynie wzmocniłoby skuteczność szkodliwego dla muda zjawiska PK (wymuszania na przeciwniku walki której nie chce on podjąć w warunkach maksymalnie dla niego nieprzychylnych - np. pięciu na jednego).
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Veiro
Posty: 46
Rejestracja: 13 cze 2013 18:40

Re: Dialog graczy z Wizami

Post autor: Veiro »

"wzmocniłoby skuteczność szkodliwego dla muda zjawiska PK"

Ten mud, niedlugo bedzie tylko dla lubiacych patrzyc jak trawa rosnie?
Coronius
Posty: 778
Rejestracja: 13 lut 2009 22:45

Re: Dialog graczy z Wizami

Post autor: Coronius »

Teraz jest pk i jest dobrze. Chodzi o to, zeby nie dodawac zabawek, ktore sa skonstruowane tylko do tego.

Przykladowo: expisz sobie haskie, przychodzi 4 mckow, zamiast Cie ganiac, to dwoch blokuje wyjscie z obozu i nie masz szans na przezycie. Chyba nie o to chodzi.
Veiro
Posty: 46
Rejestracja: 13 cze 2013 18:40

Re: Dialog graczy z Wizami

Post autor: Veiro »

Nie no z tym blokiem to oczywista sprawa.
Tylko Zurka zlapalem za slowo, bo tak ladnie opisal czym jest PK na mudzie ze sie odniechciewa.
ODPOWIEDZ