Strona 53 z 127

Re: Płacze na magów

: 09 kwie 2014 23:47
autor: Rafael
Dzieki Rafgarcie za szybka odpowiedz :)

R.

Re: Płacze na magów

: 10 kwie 2014 12:13
autor: Jennever
Dziekuje Elanderze :D

Re: Płacze na magów

: 14 kwie 2014 07:14
autor: Thyrrun
Minęły mnie płacze o jaśniaka więc nadrobię teraz.


Już ponad rok nie ma zastępstwa magikowi. Pozostał jedynie Ishtarski misz masz w postaci drąga, którym trudno zaspokoić dwa kontynenty ;).

Z jakiego powodu zabrano młotek i czy są szanse na powrót ?

Re: Płacze na magów

: 27 kwie 2014 16:39
autor: Werbat
W temacie viewtopic.php?p=36481#p36481

Czyli co, jak sobie teraz założę seconda, nie będę miał darmówek i braku męczenia, które strasznie pomagają w początkowym rozwoju, bo można szybciej questować i takie tam - tylko dlatego, że jestem 'starym graczem' z postacią z wiekiem ponad dobę? Niefajne, takie trochę utrudnienie na siłę, jak sieci komórkowe i podejście "ty już jesteś nasz, mamy Cię w odbycie.. o, nowy klient, WITAM SZANOWNEGO PANA MOŻE KAWKI PAN SE SIĄDZIE I ZARAZ BĘDZIE WSZYSTKO TAKIE SUPER".

Re: Płacze na magów

: 27 kwie 2014 17:45
autor: Maylinne
Braku męczenia? Ile setek lat temu było takie ułatwienie?

Brak darmowych podróży statkiem i dyliżansem faktycznie może być problematyczny, bo nowa postać nie ma ani pieniędzy, ani sensownych cech, pozwalających je zdobyć. Mimo to moim zdaniem teraz będzie bardziej sprawiedliwie.

Re: Płacze na magów

: 27 kwie 2014 17:49
autor: Erkhart
"Niemęczenia się" to chyba już od dawna nie ma, a przynajmniej nie takiego jak było kiedyś, gdy można było przebiec całą domenę na jednym oddechu. Z tego co zauważyłem, to realną pomocą jest tylko brak opłat za komunikację, reszta to jakieś pomniejsze, mało istotne dla doświadczonego gracza bzdurki o których Rafgart wspomniał (urna w wiosce startowej, mapa Nuln albo Novigradu, itp.), także mnie ma co marudzić. :p

re: Maylinne
Czy ja wiem, zdobyć te 5, 10 zlotych monet to nawet w przypadku totalnego żółtodzioba chyba nie problem. Parę podstawowych paczek (no dobra, parenaście), a jeśli nie ma zimy: kilka minut szukania ziół (nawet ze spostrzegawczością na trochę).

Re: Płacze na magów

: 27 kwie 2014 18:42
autor: Quint
Pomijając kwestię czy jest to sprawiedliwe, czy też nie - w obecnej sytuacji, gdy postać "starego gracza" w tzw. wiosce startowej nie dostaje ani sprzętu, ani kasy, ani nawet doświadczenia (!) pojawia się pytanie - po jaką cholerę jest w ogóle zmuszana do latania po statku i wrzucana do tejże wioski.

Ot, zróbmy proste i eleganckie rozwiązanie - po wybraniu opcji tworzenia postaci niechaj "starzy gracze" dostają prosty kreator postaci (coś jak zamówienie plecaka) i będą wrzucani od razu na startówkę w Nuln/Novi.

Jak działać, to po całości.

Re: Płacze na magów

: 27 kwie 2014 22:38
autor: Orm
Werbat pisze:W temacie viewtopic.php?p=36481#p36481

Czyli co, jak sobie teraz założę seconda, nie będę miał darmówek i braku męczenia, które strasznie pomagają w początkowym rozwoju, bo można szybciej questować i takie tam - tylko dlatego, że jestem 'starym graczem' z postacią z wiekiem ponad dobę? Niefajne, takie trochę utrudnienie na siłę, jak sieci komórkowe i podejście "ty już jesteś nasz, mamy Cię w odbycie.. o, nowy klient, WITAM SZANOWNEGO PANA MOŻE KAWKI PAN SE SIĄDZIE I ZARAZ BĘDZIE WSZYSTKO TAKIE SUPER".
Bardzo dobra zmiana. Mam jedno 'ale' pod względem balansu. Zgodnie z informacją wygląda na to, że konto posiadające 25 godzin w grze już nie jest żółtodziobem. Chciałbym tu zauważyć, że pilot konta (gracz), który zaiste jest żółtodziobem spędza ca 10-20 pełnych dni czasu do momentu, w którym faktycznie zaczyna interesować się wstąpieniem do gildii, zawodem masowym, relacjami między ugrupowaniami etc (są to informacje bezpośrednio z mojego doświadczenia oraz wielu tych, z którymi grałem wcześniej). Do tego zatem momentu można określić go mianem żółtodzioba (w takim właśnie momencie mogą się pojawić pierwsze pomysły z zakładaniem 'produkcyjnego' sekonda). We wcześniejszych czasach albo takiej myśli w ogóle nie ma, albo po obeznaniu w świecie gracz wykreował sobie historię, którą chce odgrywać i chce poświęcić poprzedni czas (np takie 10 dni wieku postaci - to naprawdę sporo) i zacząć od nowa zgodnie ze zbudowaną sobie historią.
Moim skromnym zdaniem granica 1 dnia jest zdecydowanie zbyt mała. Teraz widzę, że 24 godziny zeszły mi jak z płatka tylko po to, żeby się wdrożyć w świat z powrotem (biorąc pod uwagę moje doświadczenie - parę lat temu miałem postać główną, której stuknęło 100 dni wieku).
Proponuję zatem określić tę* granicę* gdzieś między 10**-20*** dni wieku konta.

* to dla Gnomika ^^
** bardziej konserwatywnie, mniej marketingowo
*** mniej konserwatywnie, bardziej marketingowo

edit: 2 literówki

Re: Płacze na magów

: 27 kwie 2014 22:50
autor: Rafgart
Oczywiscie wartosc te mozna zmienic, ale nalezy pamietac, ze to nie jest wiek postaci a staz. To oznacza, ze jesli grasz jedna postacia, to masz zoltodzioba przez 5 tygodni gry. A jak spedzasz na mudzie mniej niz 5 godzin na tydzien to jeszcze dluzej.

Re: Płacze na magów

: 27 kwie 2014 23:14
autor: Orm
Zwracam zatem honor. Faktycznie jest to zdecydowanie inna liczba od tej, którą miałem na myśli. :) Ca miesiąc brzmi zdecydowanie lepiej.