Płacze na magów

Forum wieści z Arkadii.
Dhorw
Posty: 122
Rejestracja: 14 mar 2014 12:16

Re: Płacze na magów

Post autor: Dhorw »

Oskarzenie i tak jest Haernie. Wystarczy odpisywac graczom.

Edit dol: Jak widac nawet wiz racji moze nie miec. A przynajmniej tak to wyglada.
Ostatnio zmieniony 16 sty 2015 10:42 przez Dhorw, łącznie zmieniany 1 raz.
Ayenne
Posty: 85
Rejestracja: 20 lip 2011 12:26

Re: Płacze na magów

Post autor: Ayenne »

Sytuacja Amarra nie ma nic wspolnego z tablica ani tez z jakimis decyzjami Rady. Ma nadane prawo trenowania, nie ma zadnego bloka ani kary.
Dlatego tez zglaszalismy to oficjalnie jako Rada na arce pare dni temu by to wyjasnic. Niestety rowniez bez odzewu.
Nie wiem o co w tej sprawie chodzi, ale i tu prosze jesli to mozliwe by sie nad ta sprawa pochylic. Dziekuje z gory i pozdrawiam
No matter how many deaths that I die I will never forget
No matter how many lies I live I will never regret
Awatar użytkownika
Trfog
Posty: 185
Rejestracja: 12 wrz 2010 19:00

Re: Płacze na magów

Post autor: Trfog »

Nie jestem w stu procentach przekonany do tego co wlasnie zaproponuje, moze juz padlo kiedys na forum, ale...

Moze zmniejszymy kare za zgon o polowe, a druga polowe przerzucimy na umy? Np. 15-20% z kazdego uma przy smierci postaci i zamiast 30% expa, tracilibysmy tylko polowe.

Hmm? :) Wzroslaby wartosc mithryla (wreszcie?), ludzie troche mniej by plakali, a zgon nadal by bolal.
Dhorw
Posty: 122
Rejestracja: 14 mar 2014 12:16

Re: Płacze na magów

Post autor: Dhorw »

z kazdego uma? to ja wole expic...
Awatar użytkownika
Trfog
Posty: 185
Rejestracja: 12 wrz 2010 19:00

Re: Płacze na magów

Post autor: Trfog »

Twoje zdanie nikogo w sumie nie interesuje. Tak jakbys nie zauwazyl jeszcze. :D
Berrin
Posty: 26
Rejestracja: 24 lis 2014 09:29

Re: Płacze na magów

Post autor: Berrin »

15-20% z uma na poziomie mistrzowskim to nie mithryl a paręnaście mithryli :P a jakby miało spadac ze wszystkich umow to wogole... Co nie znacyz ze pomysl nie jest ciekawy. Spadek uma moznaby nawet sensownie wytlumaczyc. Przy zgonie lapiesz jakas kontuzje przez co Twoje umiejetnosci maleja. Moglaby nawet dochodzić linijka opisu, "Jego lewa reka jest wykrzywiona pod dziwnym katem". Pozniej wizyta u medyka/zielarza/swiatyni. Oplata bądź datek, jakas czasowa rekonwalescencja i powrot do pelnej zdolności bojowej.
To oczywiście luzny pomysl nawiazujacy do spadkow uma. Wszedlem na forum z innego powodu :)
Chcialem zapytać czy można gdzies się dowiecziec czy zgłoszony blad zagrazajacy zyciu postaci został naprawiony?
Awatar użytkownika
Einholt
Posty: 158
Rejestracja: 15 lut 2009 15:29

Re: Płacze na magów

Post autor: Einholt »

Ja chyba tez wole expic niz maja spadac umy. Gorzej sie na tym wyjdzie.
Awatar użytkownika
Eltharis
Posty: 130
Rejestracja: 22 lip 2014 23:39

Re: Płacze na magów

Post autor: Eltharis »

Trfog pisze:Nie jestem w stu procentach przekonany do tego co wlasnie zaproponuje, moze juz padlo kiedys na forum, ale...

Moze zmniejszymy kare za zgon o polowe, a druga polowe przerzucimy na umy? Np. 15-20% z kazdego uma przy smierci postaci i zamiast 30% expa, tracilibysmy tylko polowe.

Hmm? :) Wzroslaby wartosc mithryla (wreszcie?), ludzie troche mniej by plakali, a zgon nadal by bolal.
Fajny pomysł, aczkolwiek na pewno bardzo niemiły dla osób, które kiedys wymaksowały zawód, do którego nie mają już dostępu (bo np. odeszły ze stowarzyszenia). Z pewnością wartość złota poszłaby w górę.

Expa bym zostawił. Legenda powinna być legendą. Ewentualnie szybsze odrabianie do np. kawalarza, bo to już grywalny poziom. Potem już długie, długie tygodnie expienia.
Rafael
Posty: 85
Rejestracja: 04 mar 2009 11:05

Re: Płacze na magów

Post autor: Rafael »

Mi sie pomysl z traceniem umow bardzo podoba, am myslalem nad taka zmiana, na przyklad cos jak cofniecie kawalka idla, powiedzmy 1-2 tyg - musisz wyidlowac ten kawalek zawodu i sobie go oplacic.
Z jednej strony nadal bedzie mocno bolal zgon (jesli nie mocniej) a z drugiej, jak juz ktos napisal, wartosc pieniadza byla by wyzsza, co wspolgra z uwolnionym zawodem kupca win-win :)

I zeby nie bylo. Ja nie pisalem zeby poplakac nad zmiana, czy obnizeniem kary za zgon.
Powinna ona bolec, bo tak mamy nasza gre zrobiona ze w tej chwili to, jak ktos napisal, jedyna mozliwosc walki i prowadzenia wojen. Chodzilo mi o sprawdzanie nowych terenow i to ze jak chcesz miec spokoj i poziom to sobie odpusc lazenie tam gdzie mozna zarobic strzale w oko. Arkadia jest na tyle duza i roznorodna, ze znajdzie sie cos do roboty dla kazdego w miejscach ogolnie znanych i bezpiecznych. Jesli jednak gra w kims dusza odkrywcy, to niestety ale trzeba sie liczyc z odwiedziny Lesnej Pani czy innej Imprezy Krasnoludzkich Przodkow.
Oczywiscie zdarzaja sie zgony z powodu laga, padlu lacza czy innych glupich powodow, ale na to niestety juz nic nie poradzimy.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Trfog
Posty: 185
Rejestracja: 12 wrz 2010 19:00

Re: Płacze na magów

Post autor: Trfog »

Ja tylko prosze o szersze spojrzenie na ten pomysl. Nie chce go forsowac na sile, ale po prostu wydaje mi sie dosyc trafiony. Teraz gra wielu osob kreci sie wokol PK i PVP. Padniecie na np. widzial i doswiadczyl to na chwile obecna ponad pol roku straconego expa.

I tu pytanie, czy gracze naprawde woleliby siedziec znowu na expie przez ten czas, tlukac te same moby na tym samym expie, czy probowac ogarnac mithryle na rozne sposoby? Mozna na kamieniach, handlujac sprzetem, pomagajac innej gildii wyciagnac etat, itd., itp.. Wierze, ze ozywiloby to troche popyt na Kupcow z Novigradu. Nie musi to byc 15-20% tych umow, rzucilem jakis umowny procent. A gracze ze starymi zawodami mogliby miec alternatywnego trenera gdzies, przeciez to nie problem dokodowac. Mozna tez zrobic to w innej formie, ze np., po zgonie mozna pojsc do jakiegos miejsca/miejsc i wybrac ta opcje z umami. Zgon nadal standardowo by zabieral ~30%, ale jak ktos woli zaplacic, to moze pojsc i zrobic z tego ~15%, a reszta uderzylaby w umy.

Jest masa mozliwosci, sprobujmy znalezc najlepsze rozwiazanie, bez polskiej mentalnosci pokroju 'nie da sie'. :)
Zablokowany