Płacze na magów

Forum wieści z Arkadii.
Dhorw
Posty: 122
Rejestracja: 14 mar 2014 12:16

Re: Płacze na magów

Post autor: Dhorw »

Amarr pisze:Zmieniajac nieco temat,
mam takie male pytanie - zglaszalem blad w postaci x2, blad, pisalem do
MG, i probowalem nawet przyzwac czarodzieja ( pozdrawiam, Haern) - 9 dni
temu, do tej pory - nie zostala mi udzielona zadna pomoc/odpowiedz/list
cokolwiek.

Skoro na arce nie dziala, probuje tutaj, moze to cos pomoze....

PS: Bede wdzieczny za jakakolwiek odpowiedz... Bo blad ten w pewnym
sensie jest zahamowaniem rozwoju mojej postaci.

Witaj na arkadii. Kiedy sie w koncu obudzicie?

ps. ciekawe ile razy to jeszcze powtorze, zanim dostane banana

edit: a byloby milo. Mialbym kolejny argument przeciw wizom.
Awatar użytkownika
Gerdia
Posty: 562
Rejestracja: 12 lut 2009 22:38

Re: Płacze na magów

Post autor: Gerdia »

Dhorw pisze:ps. ciekawe ile razy to jeszcze powtorze, zanim dostane banana

edit: a byloby milo. Mialbym kolejny argument przeciw wizom.
Dhorw,
przeczytaj co napisałeś, potem przeczytaj to jeszcze raz, idź na spacer i po powrocie przeczytaj ze dwa razy.
Jeśli dojdziesz do wniosku, że to co napisałeś jest sensowne to znaczy, że najwyższy czas byś zrobił sobie
bardzo długi odpoczynek od arkadii i od forum.

Pozdrawiam,
G. :twisted:

p.s.
W dalsze dyskusje nie mam zamiaru się z Tobą wdawać, więc nie wysilaj się na odpowiedź. :|
Urodziłam się po to, żeby umrzeć
Ale urodze się jeszcze raz i wytrwam tak do konca świata.
Bo ja jestem duchem wiecznego przeczenia,
Choć ronie łzy, choć gniewam sie...
Inaczej postąpić nie umiem.
Nobia
Posty: 112
Rejestracja: 14 lis 2011 17:39

Re: Płacze na magów

Post autor: Nobia »

Jeszcze odnośnie kary za zgona…
1/3 expa to dużo, ale niestety nie ma ŻADNEJ SENSOWNEJ alternatywy, którą można ŁATWO wdrożyć, a wiadomo - na wysokich levelach zezgonienie bardzo boli i często zniechęca do gry, ale tego nie trzeba w kółko powtarzać. Niejedna osoba z nas tego doświadczyła i łapała takie stany.
Mi osobiście udało się paść jakiś czas temu (1.5 roku) i do tej pory nie odrobiłem punktów doświadczenia.
Po prostu nie mam czasu: córka, żona, praca oraz obowiązki normalnego dorosłego człowieka uniemożliwiają poświęcanie 12h dziennie na tłuczenie tysięcy mobków by wyorać poziom, który następnie traci się w kilka chwil przez nieuwagę/pad łącza/inne losowe sytuacje (np. brak prądu). A jak już pojawia się jakaś wolna chwila... to jednak wolę zrobić coś innego (np. pojeździć na motocyklu).
Arkadia na tym etapie mojego życia przestała być grywalna (postać bojowa) – dojście do czegoś konkretnego zajmuje zbyt wiele czasu, a my 30ponad latkowie nie mamy go tyle ile mają nastolatkowie.
Osobiście zlikwidowałbym coś takiego jak poziom gracza – w sensie jakoś w miarę szybko zdobywało by się MAXYMALNE cechy (albo nawet z nimi startowało), a resztę endgame'u zaprojektował pod system craftingu, dużej ilości magicznych itemów, jeszcze większej ilości questów dla GP i gildii (chociaż tutaj niekoniecznie, ponieważ questy spokojnie mogą pochodzić od graczy!!!), różnych umiejętności i odpowiednio zmodyfikowanych zawodów (z dobranymi bonusami klasowymi) z podklasami.
Ale to nie na Arkadii. Dlatego zostaje zabieranie ludzikom 1/3 expa :)
Awatar użytkownika
Einholt
Posty: 158
Rejestracja: 15 lut 2009 15:29

Re: Płacze na magów

Post autor: Einholt »

Dhrow tak z ciekawosci musze zapytac. Co zrobisz z tymi 'argumentami' przeciw wizom, jak juz zbierzesz np z 10.

Amarr moze ten blad to nie blad skoro nie ma odpowiedzi? Jezeli cos negatywnie wplywa na Twoja postac to nie chce mi sie wierzyc, ze tak dlugo czekasz.
Gruer
Posty: 116
Rejestracja: 09 lis 2011 19:12

Re: Płacze na magów

Post autor: Gruer »

Nobia ale wtedy po prostu Arkadia stanie się zwykłym mmo i większość tych którzy zostali po prostu poszłaby wtedy na graficzne odmiany tej zabawy.

Obecnie arka jest spokojnie grywalna na poziomie bdośw/zwiedził , jest łatwy start, łatwy dostęp do pieniędzy i treningów etc... Dawniej żeby mieć umy na poziomie AJ trzeba było rok się starać do rasówki o zawodówkach nie wspominając. Jest mega łatwiej a ta 1/3 expa została jedyną formą osłabienia wrogiej gildii jaka została bo już nie można komuś rozjechać gildii i np. ograbić skarbca/skrzyni czy uciąć bonusy takim wjazdem.
Ravald
Posty: 110
Rejestracja: 06 maja 2011 14:44
Lokalizacja: Londyn

Re: Płacze na magów

Post autor: Ravald »

Dzieki ktoremus z wizow za blyskawiczna reakcje na zgloszenie!
Nobia
Posty: 112
Rejestracja: 14 lis 2011 17:39

Re: Płacze na magów

Post autor: Nobia »

Gruer, ja jednak odnoszę wrażenie, że staramy się grać dla klimatu i sposobu gry poruszającego wyobraźnie, a nie mechaniki, która ułatwia, ale też miejscami utrudnia rozgrywkę. Arkadia jest niezwykła pod względem treści i to przyciąga fanów tego MUDa, dlatego szczerze wątpię, że gracze po takiej (zresztą dość drastycznej) zmianie przerzuciliby się na inne odmiany tej gry - właściwie to uważam, że byłoby wręcz odwrotnie.

Piszesz o czasach kiedy Arkadia była wielkości 1/20 tego czym jest teraz, a do gry ustawiały się kolejki graczy. Wtedy nie było zbyt dużo gier MMO, w dodatku polskojęzycznych gier MMO. Internet nie był tak rozpowszechnionym medium, a samemu było się tym szczęśliwcem, że albo miało się modem i wysokie rachunki za telefon, albo chwile później ktoś obok w bloku miał SDI i akurat potrzebował ludzi do LAN. Czasy Herosów 2, Fallouta 1, wieku nastu-lat lat i dylematów z serii czy pójść grać z kolegami w piłkę czy pograć na komputerze.

Przyznasz, że dzisiejsze dylematy są nieco inne. Wielu z nas ma rodzinę, około 30 na karku, ciągły stres dnia codziennego. Nie po to siada się do gier, żeby jeszcze w wirtualnym świecie się stresować i denerwować, tylko po to, aby się tych uczuć pozbyć.

Może powiedzmy sobie głośno i nazywajmy rzeczy po imieniu:
Arkadia to trudna gra dla masochistów z dużą ilością wolnego czasu - i tak się reklamujmy. Nie zapomnijmy także o dopisku dla nowych graczy: „Zagraj już teraz, bo aby czuć się (w miarę) swobodnie w naszym świecie, musisz poświęcić minimum rok niemal ciągłej gry! Przestań czekać! Czas ucieka!” (a jak się wykoxasz to Twój exp też)
Zein
Posty: 3
Rejestracja: 13 lut 2009 08:19

Re: Płacze na magów

Post autor: Zein »

Czy tylko ja mam wrażenie, że niektórym pomyliły się gry?

Arkadia nigdy nie była grą typu hack and slash. Pamiętajcie, że tutaj jeżeli nawet ma się legendę to i tak nieśmiertelne będzie przysłowie "I Herkules dupa kiedy wrogów kupa". Wysoki relatywnie poziom można zrobić szybko. Natomiast wydaje mi się, że to organizacja gildii w której jesteśmy, współpraca i metody walki sprawiają, że wygrywa się walkę. Oczywiście bez poziomu ciężko walczyć ale może warto popatrzeć też na drugą stronę medalu?

Ja też się na tym łapie, że patrze na statystyki ale pamiętajcie, że nie o to chodzi.
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Płacze na magów

Post autor: Tercoral »

Arkadia nigdy nie była grą typu hack and slash.

Arkadia była, jest i będzie zrecznosciowka z elementami RPG
Tęczowe serce... :oops:
Finmor

Re: Płacze na magów

Post autor: Finmor »

Chyba piszesz o jakiejś innej Arkadii, Tercoralu.
Dasz linka?
Zablokowany