Płacze na magów

Forum wieści z Arkadii.
Thinngrim
Posty: 18
Rejestracja: 13 cze 2009 10:28

Re: Płacze na magów

Post autor: Thinngrim »

Urisiel. Hunvert ma jak najbardziej normalna legende . Nadal daje sie go pokonac w pojedynku. Czy przestanie grac po ewentualnym zgonie to tylko jego widzimisie zdecyduje. Kara za zgon od zawsze jest sroga. A na nowe tereny sie nie pcham. Wiecej miejsca jest jak se inni pojda zwiedzac .
Nieraz rzucalem arke po zgonie i nadal gram.Zostalo juz nas ledwo kilku dinozaurow pod Mahakamem. Chcielibysmy nie padac wogole bo moglo by to sie skonczyc wymarciem .(brak krasnoludek)
Mikkel

Re: Płacze na magów

Post autor: Mikkel »

Kelebor zaproponował fajne rozwiązanie. Ktoś inny napisał o zmniejszaniu umiejętności... To też, moim zdaniem, byłby dobry pomysł - jakby tak umiejętności w zawodzie spadały przy każdym zgonie o 1/6 (powiedzmy) i jakby się to odrabiało nabijając staż w zawodzie, po te 5 godzin tygodniowo.

Wtedy można poświęcić ten czas na RPG, idlowanie, czy cokolwiek i cieszyć się, że postać powoli odzyskuje siły miast zabijać potwory i coraz bardziej zniechęcać się do gry...

Panowie Wizowie, jest szansa na jakieś zmiany w kwestii kary za zgona? Czy gadamy i płaczemy po próżnicy, wołając na puszczy? :)

EDIT:
Może nawet o 1/3 te umiejętności powinny spadać albo o połowę. Wtedy trzy zgony po sobie i jest się AJ, co boli, ale jest do przeżycia, jeżeli się wie, że po mniej więcej pół roku wróci to do normy. Ba, możnaby nawet wprowadzić wymóg dotrenowania straconych umiejętności u swojego trenera zawodowego...
Uklar
Posty: 9
Rejestracja: 04 sie 2011 22:38

Re: Płacze na magów

Post autor: Uklar »

Thaer pisze:Elanderze, ja bym jeszcze wypisał listę graczy, którzy to tak testowali te tereny. Napiętnować łamanie zasad.

I piszę to poważnie.

Mnie zablokowali :)
Oficjalnie za sprawdzanie szefa bodrog:)

Pozdrawiam ;)))
Garar
Posty: 50
Rejestracja: 10 lis 2011 18:30

Re: Płacze na magów

Post autor: Garar »

Hej!

Juz kiedys o tym pisalem, nie bedzie zmiany w karze za zgon z kilku powodow:

1. Doprowadzi to do inflacji poziomow. Juz teraz ludzie narzekaja ze jest malo terenow dla duzych, mocnych grup. Kiedys poziomy byly nizsze, teraz sa wyzsze i znowu jest placz.

2. Nie trzeba miec wysokeigo poziomu zeby grac. Ten ktory da sie osiagnac w dwa miesiace wystarczy do normalnej gry w grupie i tego poziomu nie trzeba dlugo odrabiac. Naprawde. Bardzo doswiadczony wystarczy.

3. Mialo byc wiecej, ale sie zdenerwowalem i zapomnialem.

Kara musi byc.

Zeby nie bylo OT: Dziekuje bardzo za GMCP!! Naprawde. Jeszcze tylko jakby w room info szla nazwa pokoju byloby super! (Zglosilem na globalny pomysl na arce).

Garar

Edit:

Dodam jeszcze, bo mi sie przypomnialo: zawsze bedzie za malo. Jak kara bedzie 1/10 expa zamiast 1/3 i bedzie sie odrabiac w tydzien normalny poziom, to znajda sie tacy co zrobie 3 razy wyzszy poziom i znowu beda musiec 3 miechy odrabiac legende + 5 i bedzie placz, ze tak dlugo, ze nie moga isc smoka zabic we dwojke, zeby kare obnizyc.

Naprawde, nie chce byc zgredem i przywolywac starych czasow, ale kiedys byly zadania, standardowym poziomem byl odpowiednik "ktos kto niejedno widzial" i sie zylo, i byly placze. Teraz jest naprawde duzo latwiej. Zrobic epiki lub prawie epiki mozna bez wysilku, zawod ma prawie kazdy kto chce, a i tak placz.

A co zastapienia kary expa czyms innym: czesci to nie bedzie pasowac, i oni beda narzekac, bo wbija legende i bede musieli pol roku idlowac zeby odrobic.

Mam trzy rozwiazania problemu:

1. Nie expcie powyzej bardzo doswiadczony. Naprawde. Zrobcie ten poziom, a potem juz tyle co ze wspolnych wypraw wpadnie. Nie bedzie placzu ze zgon bo ten poziom mozna latwo odrobic.

2. Zablokowac ekspa na poziomie bardzo doswiadczony. Nie da sie wiecej. Jak ktos osiagnie ten poziom nic nie traci, nic nie zyskuje.

3. Zablokowac ekspa na poziomie bardzo doswiadczony. Wyzej cechy nie rosna, ale eksp idzie. Jak zginiesz eksp najpierw jest odejmowany z tego buforu, ktory uzbierales. Jak nie jestes ciapa, nie stracisz cech.

Rozwiazania czysto teoretyczne, mam nadzieje, ze nie zostana zaimplementowane, bo i tak bedzie placz. Sa wazniejsze rzeczy.
Larius
Posty: 145
Rejestracja: 09 paź 2011 12:05

Re: Płacze na magów

Post autor: Larius »

Gara, a moze frytki do tego? :)
To, ze ty nie widzisz sensu expienia ponad b doswa to nie oznacza, ze inni nie chcielby wyzszego poziomup rzy stosunkowo krotkiej grze. Moim zdaniem potrzebna jest alternatywa dla tych wszystkich ludzi, ktorzy nie maja wiecej czasu na arke niz powiedzmy godzina dziennie grania.

Ciagle tluczenie tego samego moba po raz 193772 jest strasznie nudne i czasochlonne. Jakby exp moznaby zdobywac czyms nie wymagajacym walki to napewno bylby to uklon ,w strone zmeczonych juz wsiowymi, graczy.

Gdyby exp byl w miare latwy do odrobienia to nie byloby placzy o kare. Mowie teraz o expie na wyzszych lvlach i tych wszystkich fajnych zielarzach, ktorzy tez sa zmuszani do walki mimo pacyfistycznego nastawienia i zajmowania sie handlem.

Ale poki co chodzmy wszyscy na wsiowe gdzie na jednego orka przypada dwoch graczy i tluczmy, tluczmy, tluczmy!
[19:03] <hard2kill> tak wiec jesli Tharra denerwuje moja sygnaturka
[19:03] <hard2kill> to sie ciesze, ze jest kolejny powod, zeby sie powiesil
[19:03] <hard2kill> z wkur***a
[19:03] <hard2kill> ;d
Thaer

Re: Płacze na magów

Post autor: Thaer »

Uklar pisze:
Thaer pisze:Elanderze, ja bym jeszcze wypisał listę graczy, którzy to tak testowali te tereny. Napiętnować łamanie zasad.

I piszę to poważnie.

Mnie zablokowali :)
Oficjalnie za sprawdzanie szefa bodrog:)

Pozdrawiam ;)))
Uklar ty gamoniu. A myślałem, że gnomy nie łamią zasad :mrgreen: .

Pozdro.
Yalom
Posty: 118
Rejestracja: 12 lut 2009 21:27

Re: Płacze na magów

Post autor: Yalom »

Dusza korsarza w nim silna niestety :(
Dhorw
Posty: 122
Rejestracja: 14 mar 2014 12:16

Re: Płacze na magów

Post autor: Dhorw »

Jeden ork na dwoch ? No tak, przeciez exp jest dzielony na wszystkich graczy na lokacji :)
Uklar
Posty: 9
Rejestracja: 04 sie 2011 22:38

Re: Płacze na magów

Post autor: Uklar »

Yalom pisze:Dusza korsarza w nim silna niestety :(
Nie korsarza, Scoia`tael!!!

/me dziko hallakuje czityyyy!!!

A teraz powaznie,
jesli zrobie to samo, tym samym sekondem, ale juz z wyexpionym lvl, zbalansuje go do 0 z posiadanego poziomu i wciaz bede padal mapujac co chce zmapowac, czy tez dostane bana?:)

Jaki lvl taka postac powinna posiadac?
Jak bardzo powinna byc zaangazowana?
Co, poza lvl, powinna musiec stracic, by gracze nie zastanawiali sie, ktora postacia pomapowac, a ktora nie? Gdzie jest granica, czy w ogole jest jakas?
Na bardzo, bardzo grzaski temat weszlismy :)
(Abstrahujac od oczywistych sekondow).
Amarr
Posty: 18
Rejestracja: 30 sie 2014 13:03
Lokalizacja: Rotherham

Re: Płacze na magów

Post autor: Amarr »

Zmieniajac nieco temat,
mam takie male pytanie - zglaszalem blad w postaci x2, blad, pisalem do MG, i probowalem nawet przyzwac czarodzieja ( pozdrawiam, Haern) - 9 dni temu, do tej pory - nie zostala mi udzielona zadna pomoc/odpowiedz/list cokolwiek.

Skoro na arce nie dziala, probuje tutaj, moze to cos pomoze....

PS: Bede wdzieczny za jakakolwiek odpowiedz... Bo blad ten w pewnym sensie jest zahamowaniem rozwoju mojej postaci.
Sad tears walkin in the cloudly heaven, looking for a shining star...
Zablokowany