Płacze na magów

Forum wieści z Arkadii.
Narmaniel

Re: Płacze na magów

Post autor: Narmaniel » 12 lis 2014 11:46

Jak przeciążenie? Zima może jest? Buty założone?

Awatar użytkownika
Tiga
Posty: 5
Rejestracja: 30 sie 2014 20:38

Re: Płacze na magów

Post autor: Tiga » 12 lis 2014 13:18

Przeciążenie napisałam, dosyć kłopotliwe. Buty są, zimy nie ma.

Moje pytanie ma bardziej na celu ustalenie czy tylko ja mam wrażenie zmiany w zmęczeniu, czy więcej osób.

Awatar użytkownika
Talhar
Posty: 38
Rejestracja: 27 maja 2014 12:45
Lokalizacja: Wrocław

Re: Płacze na magów

Post autor: Talhar » 12 lis 2014 13:29

Przy tak dużym obciążeniu postać męczy się bardzo szybko.

Edit:
Żeby nie było OT, to zapłaczę nad małą ilością zawodów masowych niebojowych.

Awatar użytkownika
Alicia
Posty: 183
Rejestracja: 20 wrz 2009 02:34

Re: Płacze na magów

Post autor: Alicia » 15 lis 2014 13:20

Wracając do skutków awarii, bo pierwszy raz od tamtej pory się zalogowałam, to mam ochotę kogoś pozabijać za cały ekwipunek w rękach, a zwłaszcza porozrzucane zioła - szlag trafił tyle czasu spędzonego na zbieraniu... :cry:

Pomijając niezawinione winy, to rozumiem też, że ktoś odwalił kawał roboty łatając techniczną usterkę, więc również dzięki.

Thaer

Re: Płacze na magów

Post autor: Thaer » 16 lis 2014 18:32

Narmaniel pisze:Jak przeciążenie? Zima może jest? Buty założone?

A to że buty mają jakiś wpływ na męczenie się postaci na traktach to potwierdzone, czy kolejna miejska legenda w stylu "wydaje mi się, chyba na pewno" :?:

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Khristoff
Posty: 191
Rejestracja: 13 lut 2011 09:30
Lokalizacja: Inis Ard Skellig

Re: Płacze na magów

Post autor: Khristoff » 16 lis 2014 18:51

Rafgarcie, z całym szacunkiem, ale naprawdę spodziewałeś się że ktoś zgłosi błąd w braku przełamywania przez npce, które nigdy tego nie robiły ?

I mam taką prośbę od wielu graczy. Całe lata dziwimy się, że kodujecie i robicie zmiany na żywym organizmie. Nie moglibyście postawić sobie klona, na nim kodować i testować zmiany przed ich wprowadzeniem, oraz informować o zmianach kiedy je wprowadzacie, a nie już dawno po fakcie, kiedy już polecą zgony ?
Może nie zrobimy więcej niż jesteśmy w stanie, ale postarajmy się, żeby to nie było dużo mniej.
— Andrzej Sapkowski "Pani Jeziora"

Fantaji
Posty: 61
Rejestracja: 28 maja 2011 06:20

Re: Płacze na magów

Post autor: Fantaji » 16 lis 2014 23:34

Thaer pisze:
Narmaniel pisze:Jak przeciążenie? Zima może jest? Buty założone?

A to że buty mają jakiś wpływ na męczenie się postaci na traktach to potwierdzone, czy kolejna miejska legenda w stylu "wydaje mi się, chyba na pewno" :?:

Pozdrawiam.
Miejska legenda. Sprawdzałam kiedyś i moja postać bardziej męczyła się w butach niż bez (nawet założone ciążą). Jeśli nawet ktoś inny ma subiektywne odczucie, że jest inaczej to i tak wątpię, żeby różnica była taka, żeby warto się było nią przejmować.
"Życie jest piękne przy odpowiedniej definicji."

Aiwazz
Posty: 128
Rejestracja: 13 lut 2009 08:19

Re: Płacze na magów

Post autor: Aiwazz » 18 lis 2014 09:20

Khristoff pisze:Rafgarcie, z całym szacunkiem, ale naprawdę spodziewałeś się że ktoś zgłosi błąd w braku przełamywania przez npce, które nigdy tego nie robiły ?

I mam taką prośbę od wielu graczy. Całe lata dziwimy się, że kodujecie i robicie zmiany na żywym organizmie. Nie moglibyście postawić sobie klona, na nim kodować i testować zmiany przed ich wprowadzeniem, oraz informować o zmianach kiedy je wprowadzacie, a nie już dawno po fakcie, kiedy już polecą zgony ?
Nieśmiało wtrącę, że idąc z duchem czasu fajnie byłoby pójść w stronę takiego standardu, że np. 3 tyg. wcześniej jest publikowana lista zmian wraz z datą ich wprowadzenia. I myślę tu głównie o nowych graczach, którzy grają też w inne gry, gdzie taki system jest standardem od dawna. To taka jakby ewolucja komunikacji gracz <-> kreator, bez dorabiania żadnych ideologii.

Poza tym jeszcze pytanie - po czym poznać, że NPC zachowuje się niewłaściwie, bo nie przełamuje? W jaki sposób gracz ma wpaść na pomysł, że "O, ten to wygląda na takiego co przełamuje, zatem skoro nie przełamuje, to wiem, że coś się dzieje!"? Jakby było jasno określone, że ten i ten rodzaj NPCa ma zachowywać się tak i tak i jak jest inaczej to jest błąd, to wszyscy by wiedzieli. Oczywiście zaraz zostanie podniesiony argument, że to będzie podanie wszystkiego graczom na tacy etc.

Cóż, ciężko zjeść jajko i mieć całe jajko jednocześnie :)

Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: Płacze na magów

Post autor: Haern » 18 lis 2014 09:31

W wypadku Arkadii taka lista zmian "za trzy tygodnie" nie jest możliwa, ze względu na wałkowany wielokrotnie już temat tego, że czarodziejom nikt za pracę nie płaci, i czasem coś, co się planuje na "za trzy tygodnie" wprowadzane jest za trzy miesiące, i nikt nie robi z tego powodu paniki ani nie płacze - chcielibyśmy, żeby tak zostało, a jedynym sposobem jest nie zapowiadanie i nie obiecywanie niczego z terminami.

Aiwazz
Posty: 128
Rejestracja: 13 lut 2009 08:19

Re: Płacze na magów

Post autor: Aiwazz » 18 lis 2014 09:58

To akurat jest jasne i zrozumiałe - acz sama lista - przed apoką, po której zostanie wprowadzona? Takie info tylko:

Podczas najbliższej apokalipsy zostaną wprowadzone następujące zmiany:

- usunięty błąd w tym
- usunięty błąd w tamtym
- poprawienie działania tego
- zmiana zachowania czegoś tam innego
- standardowe prace konserwacyjne

Byłoby to wielkim ukłonem w stronę graczy - obyłoby się bez nieprzyjemnych niespodzianek, a jednocześnie graczom łatwiej byłoby wychwytywać jakieś usterki, które należy zgłaszać czarodziejom. Rozwiązanie win-win. :)

Zablokowany