Strona 9 z 9

Re: Czy lubie PK?

: 04 lut 2013 20:46
autor: Rennz
Zurwen pisze:Zmiany nie są dokonywane z powodu płaczu kogokolwiek. Co najwyżej czyjś płacz przypomina o tym, że coś miało zostać zmienione, a jeszcze nie zostało np. z powodu braku czasu.
Szkoda tylko, że rzeczy, które faktycznie powinny zostać rozwiązane są odbierane jako płacze i odkładane na półkę, a zmieniane są te, które zmian tak naprawdę nie wymagały.

Re: Czy lubie PK?

: 10 lut 2013 17:14
autor: Gość
Jak wiecie, ja mam same dobre pomysły i to kolejny:
(choć nie wiem czy to temat do tego, ale inni wrzucali swoje).

Przy PvP:

- Obniżamy procent traconego expa.
- Postać przy zgonie zapomina jakiś procent swoich umiejętności z zawodu i musi je znowu wytrenować u trenera.

Czyli nadal przeciwnika możemy "zgnoić", wyłączyć go na jakiś czas z walk, a jednocześnie na wojne możemy się przygotować, odłożyć monety itp.
Śmierć nadal boli, więc będziemy uważać na siebie, jednak jeśli się wcześniej przygotujemy to nie będzie to tak bolesne.

Przy PvE:
- zostaje jak było

Re: Czy lubie PK?

: 10 lut 2013 17:43
autor: Andacanvar
Skoro wszyscy, to też wrzucę coś od siebie ;)

Jeśli chodzi o to, aby śmiercią czasowo wyłączyć gracza z walki, można po śmierci założyć np. tygodniowy, gigantyczny dławik na expa, przez co jest osłabiony na ten czas (oczywiście, jak będzie expił 24 na dobę, to mimo wszystko wróci do dawnego poziomu). Natomiast, po minięciu dławika, aż do utraconego poziomu, niech będzie exp liczony, powiedzmy, że podwójnie. Wtedy gracz będzie solidnie osłabiony przez jakiś czas, ale aby odzyskać to co już osiągnął nie będzie musiał znów się męczyć tyle czasu.

Re: Czy lubie PK?

: 19 lut 2013 16:10
autor: Bam
Nie chcę Wam tu śmiecić, ale gram drugi dzień i przejrzałem trochę ?zasady a tam coś takiego:
$7 Zabijanie postaci innych graczy jest na Arkadii mozliwe, istnieja
jednak pewne ograniczenia. Zabronione jest zabijanie innych:
- bez przyczyny lub pod byle pretekstem; co wiecej, ofiara musi
znac powod ataku
- wielokrotnie z tego samego powodu
- na lokacji startowej po zalogowaniu
Zabicie drugiej postaci jest uznawane za ostatecznosc przy
rozwiazywaniu konfliktow, dlatego tez obowiazkiem gracza jest uzyskac
przed atakiem absolutna pewnosc, ze nie dojdzie do zadnej pomylki.
Przeczytałem cały Wasz dialog, ale nie jestem pewien, czy niezgildiowane postacie też aktualnie grają pvp/pk czy tylko pvm? Bo z tej zacytowanej zasady niejasno daje się zrozumieć, że ogr nie powinien atakować/zabijać elfa just for fun... tylko ewentualnie zarzucić jakiś obelżywy emot w jego stronę, tak?

Dawno temu jak zaczynałem przygodę z mudem, wszyscy tłukli się między sobą for fun, a przynajmniej tak to wyglądało. Jeśli ktoś jest mi w stanie odpowiedzieć czy w dzisiejszych realiach istnieje osobne życie niezgildiowanych postaci, czy tylko dąży ono do przynależności gildiowych to będę wdzięczny. Możecie mi dać znać na privie, co by nie zaśmiecać tematu.


Od siebie tylko dodam, że po przeczytaniu wszystkich notek w temacie, najwięcej zgonów chyba trafia się poranionym na expie, lub tym co nie dobiegną do bezpiecznych lokacji. Stąd popieram propozycję, żeby gwardziści wszelkich miast wytrącali broń i dawali schronienie postaciom, które poranione przybiegną na lokacje z gwardzistami. Mam tu na myśli też atak na postać, która wejdzie 'z atakiem' na postać stojącą na lokacji gwardzistów. Co by zabezpieczyć trakty przed PK, wystarczyłoby wysłać na nie ruchome patrole gwardzistów, spacerujące pośrodku nich i dające identyczne schronienie. Dałoby to schronienie w miastach niemal do 100%, schronienie na traktach do około 50% (albo by ktoś dobiegł albo nie), zaś przestrzegałoby przed zapuszczaniem się do lasu, w góry itp itd. Aby to rozwiązanie nie było głupie, gwardia musiałaby przymykać oko na postacie zgildiowane, co by nie przeszkadzać im w prowadzeniu 'klimatycznych konfliktów.

Re: Czy lubie PK?

: 20 lut 2013 04:46
autor: Herenvarno
Rozumieć mamy ze to odpowiedz typu "lubię"? Bo jeśli to "Pomysł", to jest na to odpowiedniejszy wątek.

Re: Czy lubie PK?

: 20 lut 2013 08:38
autor: Bam
Herenvarno pisze:Rozumieć mamy ze to odpowiedz typu "lubię"? Bo jeśli to "Pomysł", to jest na to odpowiedniejszy wątek.
Gram od paru dni dopiero i nie rozumiem zacytowanej przeze mnie zasady, co za tym idzie nie wiem czy takowe pvp/pk istnieje/jest możliwe także dla postaci niezgildiowanych. To nie wiem czy jest coś w ogóle do lubienia, czy nie. Cała ta dyskusja tutaj przerodziła się w jeden wielki "pomysł" jak usprawnić pvp/pk, więc dodałem od siebie coś, tak na wypadek, gdyby to pvp/pk istniało, a ja miałbym być jego ofiarą...

Gdyby sonda pytała o lubienie PK w innych grach (gdzie jest to dozwolone, a gracz nie traci ani doświadczenia ani ekwipunku a i tak płacze po zgonie), odpowiedziałbym, że lubię.

Nie wiem czy pytasz bo nie rozumiesz mojej drugiej notki na tym forum, czy chciałeś się jej tylko przyczepić, ale już lepiej chyba jej istnienia nie wyjaśnię.

/e:
Herenvarno pisze: Mam nadzieje ze TYM razem wyjasnilem sie jasniej?
Yhym. Szkoda, że nie dopisałeś co z istnieniem pvp/pk wśród gp/aj graczy ;)

/e2:
Alez juz odnoslem sie do tematu. Druga podstrona tematu.
Yhym, dzięki za wytłumaczenie raz jeszcze! :roll:

Re: Czy lubie PK?

: 20 lut 2013 13:07
autor: Herenvarno
Nie chcialem sie przyczepic TEJ notki, zrozumiec ja tez zrozumialem. Tematy na forum sa po to robione, by bylo wiadomo co gdzie znalezc, pomysly w pomyslach, w przypadkach "nie jestem pewien" kierujemy sie do "porad dla graczy", o dupie Maryni mozemy poczytac np. "placzach" itp.

Dlatego tylko zwrocilem uwage, by przyszle notki umieszczac w odpowiednich dzialach.
Mam nadzieje ze TYM razem wyjasnilem sie jasniej?

Re up
Bam pisze: Yhym. Szkoda, że nie dopisałeś co z istnieniem pvp/pk wśród gp/aj graczy ;)
Alez juz odnoslem sie do tematu. Druga podstrona tematu.

Re: Czy lubie PK?

: 18 mar 2013 03:30
autor: Godar
Wiec mowimy o PK ktore obecnie wystepuje, a nie o tym ktore wyobrazamy sobie ze za 37487 wizoroboczogodzin byloby fajne i odmienilo oblicze tej gry.
Jeśli tak to wybieram przedostatnią opcję. Gdyby PK wyglądało sensownie to opcja nr 1.