Ale to przecież nie działa na expie. A szybki bieg męczy również. Naprawdę frajde miałeś z klepania osób nieogarniających traktów? Zresztą i teraz są zgony związane tylko i wyłącznie z wycieńczeniem na trakcie (pozdrowienia dla jednej elfki)Feril pisze: Komenda uciekaj---> idz szybkim biegiem -> z powodzeniem zastapila mapper czy tez lazik. Niewielu jest graczy, ktorzy sa w stanie przebiec z palca trakt w takim tempie, a do tego beda sie mylic wciskajac nieistniejace kierunki, wiec i bardziej meczyc.
1. Toscania tratwa - skrzyzowanie do Ebino (15)Feril pisze: Zmeczenie: Wlasnie to o czym mowisz, poprzez skracanie traktow- szczegolnie w Imperium stracilo bardzo na znaczeniu. Na palcach jednej reki mozna policzyc miejsca gdzie do najblizszego zejscia/lak wioski jest dalej niz 7-10 lokacji. Niegdys czesto zdarzalo sie, ze ktos przeholowal z lamaniem albo zostal polamany, nie zostawil sobie wystarczajaco duzo zmeczenia, wymuszono na nim kierunek ucieczki- teraz takich zgonow praktycnie nie ma w walkach druzynowych.
2. Rozstaje polnocne tileanskie - poczatek kurhanow (12)
3. Skrzyzowanie na trakcie przy kurhanach - w strone Viadazy do skrzyżowania (14)
4. Kraniec kurhanow, trakt - Rozstaje poludniowe tileanskie (18)
5. Rozstaje poludniowe tileanskie - Laki Viadazy (15)
6. Trakt przez irrana (od południa) (16)
7. Salignac - Irrana (22)
8. Salignac - Marguilles (11)
9. Loren - Oboz mutantow (13)
10. Oboz - Rozstaje na przeleczy (13)
11. Rozstaje na przeleczy - Kreutz (14)
12. Nuln - skrzyzowanie przy Dunkelberg (22)
13. Skrzyzowanie przy tratkie - nekropolia (20)
14. Vingtienes - Jouinard (15)
15. Banici z Abgetten - skrzyzowanie (18)
...
I jeszcze się tego trochę znajdzie. Więc bez przesady z tym liczeniem na palcach jednej ręki. Patrzę na mapę, patrzę na Twój wpis i nie wiem czy mówisz powaznie czy nie? Jeśli poważnie to staraj się bez tak dobranych argumentów...
Prowadzący wychodzi spod bloków? Prowadzący pilnuje żeby się ktoś nie wycieńczył nieustannym łamaniem? Nie wiem, skąd wziąłeś współczynnik 95% wykonywania rozkazów i do czego się on odnosi, ale nie wszyscy prowadzą drużyny zawodami z wysokimi rozkazami - to raz, dwa, nie wszyscy mają pod to zoptymalizowane skrypty, a trzy - nie wszyscy mają w drużynie osoby z włączonymi rozkazami . Strasznie deprecjonujesz.Feril pisze: Blad/ nie blad - tak czy inaczej zmarginalizowano wplyw druzyny. Teraz nie ma co sie oszukiwac gra tylko prowadzacy, zwlaszcza jesli ma wysokie rozkazy-> 95% przypadkow.
To, że został obcięty wcale nie znaczy, że obecnie nie spełnia roli. Tyle tylko, że jeśli ktoś zaczyna uciekać w dobrym stanie, czy nawet ranny, to nie tak łatwo go dobić, ale to się zdarza. Ostatni zgon Bloorpa w Bogen chociażby.Feril pisze:Cios w pelcy: Notka na wiesciach muda by Rafgart.
Feril pisze:Blok: nie mozna zaslaniac/przelamywac, mozna stanac, zablokowac i isc po herbatnika.
A blokowany wyskoczy w ostatniej chwili i wróci, a Ty stoisz i nic. Do tego Ciebie ktoś zaczyna blokować, a Ty w tym czasie szukasz herbatnika.
Natomiast problem PK bezsensownego, o którym wspominasz, był zawsze, a przed zmianami był jeszcze bardziej widoczny niźli po. Rozwiązanie go zależy chyba tylko i wyłącznie od graczy. Skoro nie ma chętnych na takie eventy jak przykładowo rzeź na Skellige, co poradzisz? Na pewno rozwiązaniem nie jest wymuszanie PK na osobach, które tego nie lubią i nie chcą uskuteczniać.