klimat i ilosc graczy
klimat i ilosc graczy
Hejka tu jest z trzymaniem klimatu wsrod graczy? Naprawde postacie sa porządnie odgrywane? I druga sprawa, to ile jest średnio osób online?
Re: klimat i ilosc graczy
A co masz na myśli, mówiąc porządnie?
Jeżeli masz na myśli porównanie z jakąkolwiek inną istniejąca w sieci grę rpg, to poziom odgrywania w porównaniu z każdą z nich jest niebotycznie wysoki.
Oczywiście zdarzają się wpadki, ale generalnie na arce nie ma żadnego marginesu na nieklimatyczną grę.
Wieczorami jest spokojnie ponad stu graczy ( może w okresie świątecznym troszeczkę mniej), co najmniej kilkudziesieciu w pozostałych porach ( no, może nad ranem mniej). W każdym razie wystarczająco dużo na dzień dzisiejszy. Poza tym, nie istnieje chyba bardziej zaludniony mud, a z polskich to nie istnieje w tej chwili żadna poważna konkurencja.
Jeżeli masz na myśli porównanie z jakąkolwiek inną istniejąca w sieci grę rpg, to poziom odgrywania w porównaniu z każdą z nich jest niebotycznie wysoki.
Oczywiście zdarzają się wpadki, ale generalnie na arce nie ma żadnego marginesu na nieklimatyczną grę.
Wieczorami jest spokojnie ponad stu graczy ( może w okresie świątecznym troszeczkę mniej), co najmniej kilkudziesieciu w pozostałych porach ( no, może nad ranem mniej). W każdym razie wystarczająco dużo na dzień dzisiejszy. Poza tym, nie istnieje chyba bardziej zaludniony mud, a z polskich to nie istnieje w tej chwili żadna poważna konkurencja.
Re: klimat i ilosc graczy
A srednio jest ~180There are currently one hundred and twenty two players online
A co do "porzadnie" chodzilo mi o faktyczne wczuwanie sie w postac i jej odgrywanie. W polsce faktycznie nie ma konkurencji.
Re: klimat i ilosc graczy
Jeśli chodzi o statystyki, http://mudstats.com/Browse - na tej stronie można sprawdzić liczbę graczy online w największych grach tekstowych na świecie. Biorąc pod uwagę fakt, że na Arkadii możesz w jednej chwili mieć aktywną tylko jedną postać ten aspekt wygląda bardzo dobrze.
Pod względem role-playing Arkadia jest jak dla mnie numerem 1. Grałem na kilku anglojęzycznych MUD-ach i większość z nich była pozbawiona tej otoczki. Nawet te z niby restrykcyjnym RP częstowały mnie kwiatkami typu czat, napisane wprost experience points, lvl, umiejętności opisane cyframi, pokoje gdzie można pisać jak w realu. Spędzam czas na Arce z przerwami już prawie rok i nigdy nie spotkałem się z podobnym odejściem od konwencji.
Pod względem role-playing Arkadia jest jak dla mnie numerem 1. Grałem na kilku anglojęzycznych MUD-ach i większość z nich była pozbawiona tej otoczki. Nawet te z niby restrykcyjnym RP częstowały mnie kwiatkami typu czat, napisane wprost experience points, lvl, umiejętności opisane cyframi, pokoje gdzie można pisać jak w realu. Spędzam czas na Arce z przerwami już prawie rok i nigdy nie spotkałem się z podobnym odejściem od konwencji.
Re: klimat i ilosc graczy
Sadzac po tej statystyce powinnismy zmienic kategorie muda na 'Adult'
Re: klimat i ilosc graczy
A co wyjątkowego ma do zaoferowania Arkadia?
Re: klimat i ilosc graczy
To już trzeba wejść i zagrać, każdy musi znaleźć to sam. Jednak coś musi mieć, skoro wielu ludzi zaczynało grę mając po 15 lat, a dziś są po trzydziestce i wciąż tutaj siedzą.
Re: klimat i ilosc graczy
Inaczej sformułuje pytanie: co ją wyróżnia pod kątem mechaniki spośród innych mudów tego typu (np barsawii)?
-
- Posty: 258
- Rejestracja: 13 sie 2011 21:08
Re: klimat i ilosc graczy
Przecież to dwa różne pytania.A co wyjątkowego ma do zaoferowania Arkadia?
Inaczej sformułuje pytanie: co ją wyróżnia pod kątem mechaniki spośród innych mudów tego typu (np barsawii)?
A to nie jest tak, że Barsawia powstała z kodu Arki, więc miała taką samą mechanikę?
Re: klimat i ilosc graczy
No tak, dlatego sprecyzowałem dokładniej o co chodzi. To, że dzielą ten sam kod o niczym nie świadczy. W dalszym ciągu można pójść w inną stronę z rozwojem. W Arkadię nie miałem okazji grać a zanim zacznę wolę wiedzieć czy w ogóle chce