Chce mi sie smiac

Forum wieści z Arkadii.
Torn
Posty: 80
Rejestracja: 18 lis 2013 10:16

Re: Chce mi sie smiac

Post autor: Torn » 28 lut 2015 14:35

Dla robiących dziś pranie. ;)
Kto steruje magią?
.
.
.
Magister
Tintin++ mud client

Morholt
Posty: 127
Rejestracja: 26 wrz 2009 21:41
Lokalizacja: Warszawa

Re: Chce mi sie smiac

Post autor: Morholt » 28 lut 2015 15:42

Torn pisze:Dla robiących dziś pranie. ;)
Kto steruje magią?
.
.
.
Magister
Jak sie czuje mag kiedy skonczy mu sie mana?
.
.
.
rozczarowany

Ukradniete skads :mrgreen:

Torn
Posty: 80
Rejestracja: 18 lis 2013 10:16

Re: Chce mi sie smiac

Post autor: Torn » 28 lut 2015 16:30

Heh. To ja jeszcze przysuszę.
Co interesuje maga krzyżującego gatunki bydła?
.
.
.
MiksTura
Tintin++ mud client

Awatar użytkownika
Khristoff
Posty: 191
Rejestracja: 13 lut 2011 09:30
Lokalizacja: Inis Ard Skellig

Re: Chce mi sie smiac

Post autor: Khristoff » 01 mar 2015 02:44

Wycieczka statkiem Oxenfurt-Blaviken :D
Obrazek
Może nie zrobimy więcej niż jesteśmy w stanie, ale postarajmy się, żeby to nie było dużo mniej.
— Andrzej Sapkowski "Pani Jeziora"

Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Chce mi sie smiac

Post autor: Tercoral » 06 mar 2015 15:41

Zolnierzom, Armii Lyrii :)


https://www.youtube.com/watch?v=ddU3HuNLK0U


Genialne! :D
Tęczowe serce... :oops:

Awatar użytkownika
Nazira
Posty: 181
Rejestracja: 12 lut 2012 01:11

Re: Chce mi sie smiac

Post autor: Nazira » 07 mar 2015 11:34

Tercoral pisze:Zolnierzom, Armii Lyrii :)


https://www.youtube.com/watch?v=ddU3HuNLK0U


Genialne! :D
To ja proponuję jednak to:

https://www.youtube.com/watch?v=KOffsOHOCX0

Chłopaki wymiatają :D
Nazira z Val'Kare, Zastepczyni Zarzadcy Zajazdu 'Bialy Kiel', Naczelna Wiedzma 'Bialego Kla', smoczyca.<3

Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Chce mi sie smiac

Post autor: Tercoral » 07 mar 2015 11:42

re up:

(Bez urazy :D)

Ci moga byc z KG bo mniej wyciwczeni i prosza laski zeby do nich zadzwonily. A my juz mamy! :D
Tęczowe serce... :oops:

Grushus
Posty: 14
Rejestracja: 01 cze 2009 14:24

Re: Chce mi sie smiac

Post autor: Grushus » 16 mar 2015 16:02

Na groźbę Rafgarta sygnarturka usunięta.

Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Chce mi sie smiac

Post autor: Tercoral » 08 kwie 2015 12:11

https://www.youtube.com/watch?v=YWw6BrFtmmA

Wojskowym arkadyjskim, szczegolnie tym w stopniu ponizej szeregowego :D
Tęczowe serce... :oops:

Groz
Posty: 11
Rejestracja: 11 lut 2011 14:24

Re: Chce mi sie smiac

Post autor: Groz » 20 kwie 2015 15:26

Kod: Zaznacz cały

> porownaj inteligencje z ogrem
Wystapil powazny blad. Zglos go, opisujac okolicznosci w jakich do niego doszlo.
I wszystko jasne jeśli chodzi o inteligencje zielonych...

Zablokowany