Genesis, Arkadia, gildie.

Forum wieści z Arkadii.
Coronius
Posty: 778
Rejestracja: 13 lut 2009 22:45

Re: Genesis, Arkadia, gildie.

Post autor: Coronius »

Jak siądzie na odpowiednio wysokim stołku to będą nawet łuki i magia :D
Hunrim
Posty: 342
Rejestracja: 13 lip 2011 15:52

Re: Genesis, Arkadia, gildie.

Post autor: Hunrim »

Idąc Twoim tokiem rozumowania, skoro wszystko zależy od wyobraźni, zlikwidujmy w ogóle wszystkie zawody, przecież każdy można skutecznie odgrywać co chce, po co się ograniczać.

Shulz pisze:Hunrim:Gra jedna i druga ma taki sam potencjal niezaleznie od jezyka - z tym ze w Polsce mamy jeden mud a na swiecie mamy ich duzo wiecej
Po pierwsze, w Polsce nie ma jednego muda, przynajmniej nie było, nie jestem pewien, ale w okresie rozkwitu mudów, odwiedzałem z ciekawości: killera, Star Wars, Barsawię, Studnie Dusz, a to są tylko pierwsze przychodzące mi na myśl, które dziś jeszcze pamiętam. Jednak Arkadia zmiotła konkurencję i jest w tej chwili jedynym liczącym się polskim mudem. Skoro genesis jest taki świetny, to czy nie powinno być z nim podobnie?
Po drugie, trochę ostatnio zagłębiałem się w temat i biorąc pod uwagę ilość liczących się mudów anglojęzycznych, to i tak genesis ma o wiele większe potencjalne grono odbiorców. Mów co chcesz, ale ilość graczy jest wyznacznikiem jakości, nikt się nie zmusza do grania w coś, co nie sprawia przyjemności. Nie wiem po co na siłę chcesz kopiować pomysły, fajnie, że powstał "nasz" , oryginalny system zawodów. I podsumowując wszystkie za i przeciw, podoba mi się on bardziej, niż tak przez Ciebie zachwalany genesis.
Awatar użytkownika
Shulz
Posty: 96
Rejestracja: 09 lis 2011 16:05
Lokalizacja: Kraina Zgromadzenia

Re: Genesis, Arkadia, gildie.

Post autor: Shulz »

Coronius i Pualie co to jest IRC przepraszam czy co? Robcie sobie obore na chatcie, gdzie wasze miejsce! Troch cooltury!
Coronius
Posty: 778
Rejestracja: 13 lut 2009 22:45

Re: Genesis, Arkadia, gildie.

Post autor: Coronius »

Lepsze nasze pogaduszki, niż twoje 'zmieńcie coś, bo uważam, że jest źle'
Awatar użytkownika
Shulz
Posty: 96
Rejestracja: 09 lis 2011 16:05
Lokalizacja: Kraina Zgromadzenia

Re: Genesis, Arkadia, gildie.

Post autor: Shulz »

Wiesz co, z takim nastawieniem dalej biłbyś krowę niedaleko startówki.
Moje nastawienie jest raczej nie zmieniajcie juz prosze nic bo jest coraz gorzej.

Nie widze w jaki sposob przeprowadzanie glupich pogaduszek mialoby cos polepszyc
- mi polepszylo nastroj wprawdzie - ale nie o to chodzi zeby posmiac i pozartowac tylko troche popracowac w _dobrym kierunku_.
Gość

Re: Genesis, Arkadia, gildie.

Post autor: Gość »

Podejrzewam, że niewiele osób poza Tobą uważa Twoje wypowiedzi, za wiodące w _dobrym_kierunku_.
Awatar użytkownika
Shulz
Posty: 96
Rejestracja: 09 lis 2011 16:05
Lokalizacja: Kraina Zgromadzenia

Re: Genesis, Arkadia, gildie.

Post autor: Shulz »

Czy uwazacie, ze moje wypowiedzi wioda w zlym kierunku?
Coronius
Posty: 778
Rejestracja: 13 lut 2009 22:45

Re: Genesis, Arkadia, gildie.

Post autor: Coronius »

To nie widać tego po komentarzach?
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Genesis, Arkadia, gildie.

Post autor: Werbat »

Ja nie powiem 'złym'. Takie nachalne wymyślanie jest po prostu bez sensu.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Dymhard
Posty: 109
Rejestracja: 26 cze 2010 18:12

Re: Genesis, Arkadia, gildie.

Post autor: Dymhard »

@Schulz

Z Genesisa wywodzi się gamedriver i mudlib. Czy to implikuje że system gildiowy i klubowy ma być taki sam ? Jeśli tak to wszystkie gry oparte na Unreal albo Cyrtek Engine wyglądały tak samo i miałby takie same założenia oraz reguły gry.
ODPOWIEDZ