Oj tam tylko na długa drogę z siedziby do kopalni.Fantaji pisze:SGW prawie nie narzeka
Płacze na Magów
Re: Płacze na Magów
Re: Płacze na Magów
Miałam na myśli, że prawie nie narzeka na mnie. Na długą drogę ciężko nie narzekać. Myślę jednak, że to, że wszędzie mamy tak daleko to nie przypadek tylko skutek przemyślanego działania wizów mającego na celu zachowanie resztek gnomiego instynktu samozachowawczego. I jeśli tak to nic na to nie poradzimy...Pyrdek pisze:Oj tam tylko na długa drogę z siedziby do kopalni.Fantaji pisze:SGW prawie nie narzeka
"Życie jest piękne przy odpowiedniej definicji."
Re: Płacze na Magów
Pokopiesz jeszcze trochę to znajdziesz więcej bugów. Co do lokacji wejściowej to czasami tak jest, że kilka razy się zawali pod rząd zanim ją przekopiesz, ale to nie taki problem. Kopalnie da się przekopać cała na długość, ale jak nie jest za bardzo rozkopana w pozostałych miejscach. Rzeczywiście kopalnia nie zeruje się po apokalipsie, ale można ją powoli 'zerować' prowokując zawały.Krun pisze:Poniewaz zglaszalem problem na arkadii chcialem poruszyc go rowniez tutaj.
Koplanie.
Chyba ktos cos przy nich grzebal i majstrowal czarodziejskimi paluszkami bo zawaly zdarzaja sie - irracjonalnie czesto. Jak otworzone byly kopalnie to zawaly sie zdarzaly owszem 1 moze 2(zadko) na dzien.
Kopie od paru tygodni i niestety problem jest kolosalny. Nie da sie nawet przekopac lokacji startowej w koplani bo jest zawal!
Marzenie o przekopaniu kopalni wzdluz to marzenie scietej glowy - niewykonalne.
Kolejnym problemem jest to ze apokalipsy nie "zeruja" kopalni tj. w kopalni zostaja korytarze przez kogos rozkopane w roznych kierunkach.
Czy jakis mag moglby zainterweniowac i przeanalizowac problemy?
Krun
Ogólnie w kopalniach jest kilka innych problemów np:
1) Gubienie, dodawanie wyjść:
mamy 2 lokacje obok siebie i na lokacji A nie widać przejścia do B,
a gdy przejdzie do lokacji B (inną drogą od bezpośredniej z A do B) to okazuje się, że na lokacji B widoczne jest przejście bezpośrednie do A
2) Zawał bez ostrzeżenia:
Przykra szczególnie, gdy mamy zamiar rozpocząć kopanie wchodzimy do
kopalni i w tej samej sekundzie czytamy opis swojej śmierci pod zwałami gruzu. Oczywiście ostrzeżenia w takim przypadku nie ma, bo było pewnie na lokacji kilka sekund temu.
3) Wycena bryłek:
wycen 20 brylek zlota
Za dwadziescia brylek zlota otrzymalbys 51 zlotych i 12 srebrnych monet.
wycen 30 brylek zlota
Za wiele brylek zlota otrzymalbys 76 zlotych i 10 srebrnych monet.
wycen 40 brylek zlota
Za wiele brylek zlota otrzymalbys 50 zlotych i 14 srebrnych monet.
Tak czy inaczej wolę taką zbugowaną od zamkniętej.
Re: Płacze na Magów
To moze jako ze jest mozliwosc rabania drzewa w lasach zrobic opcje do stawiania stempli i podpor w wydrazonych chodnikach? Zmiejszaly by one procentowo mozliwosc zawalu.
Re: Płacze na Magów
Przy okazji kopalnianych placzkow;)
Kiedy i czy sa chociaz takie plany zamierzaja Magowie otworzyc kopalnie w RPG'owo jedynym slusznym miejscu tj... Mahakamie?
Mahakam ma klan gornikow, SGW ostro rpguje gorniczo a tak nie ma kopalni (????) dodam ze kopalnie sa np w tileii - bo przeciez Familia Alderazzi od wiekow kojarzona jest z gornictwem (nozem latwiej operowac w kopalni) i opodal blekitnej wstegi ktora to lokacja jest conajmniej dziwna ze wzgledu na swoje umiejscowienie .... nigdzie.
KOPALNIE DLA MAHAKAMU!!!!
p.s. dodam ze kopalnie Mahakamskie zostaly juz wymyslne zaprojektowane wraz z opisami i przekazane Magom pare LAT temu (nawet tlo rpgowe bylo opisane) - ich autorem byl pomyslodawca Kzanol.
Krun - ten ktory sie dokopie;)
Kiedy i czy sa chociaz takie plany zamierzaja Magowie otworzyc kopalnie w RPG'owo jedynym slusznym miejscu tj... Mahakamie?
Mahakam ma klan gornikow, SGW ostro rpguje gorniczo a tak nie ma kopalni (????) dodam ze kopalnie sa np w tileii - bo przeciez Familia Alderazzi od wiekow kojarzona jest z gornictwem (nozem latwiej operowac w kopalni) i opodal blekitnej wstegi ktora to lokacja jest conajmniej dziwna ze wzgledu na swoje umiejscowienie .... nigdzie.
KOPALNIE DLA MAHAKAMU!!!!
p.s. dodam ze kopalnie Mahakamskie zostaly juz wymyslne zaprojektowane wraz z opisami i przekazane Magom pare LAT temu (nawet tlo rpgowe bylo opisane) - ich autorem byl pomyslodawca Kzanol.
Krun - ten ktory sie dokopie;)
Re: Płacze na Magów
Niech gildie otwieraja lepiej, a nie koduja kopalnie. Mogliby zwyczajnie przekleic ta ze wstegi jeszcze do Mahakamu. No ale przeciez nie mozna zdublowac kodu bo sie cos stanie strasznego.
Re: Płacze na Magów
[Uwaga, reklama!]
Polecam system górnictwa na mudzie Nightal! Wszystko czego pragniesz - stemplowanie chodników, rzadkie zawały (jak dobrze stemplujesz i kopiesz z głową), okazjonalne złoża gazu ziemnego, kilkanaście różnych rud, kilka dużych kopalni (aktualnie 4, ale będzie więcej), możliwośc kopania we wszystkich kierunkach, możliwośc układania szyn do wywożenia urobku. (http://nightal.tk)
[/reklama]
Polecam system górnictwa na mudzie Nightal! Wszystko czego pragniesz - stemplowanie chodników, rzadkie zawały (jak dobrze stemplujesz i kopiesz z głową), okazjonalne złoża gazu ziemnego, kilkanaście różnych rud, kilka dużych kopalni (aktualnie 4, ale będzie więcej), możliwośc kopania we wszystkich kierunkach, możliwośc układania szyn do wywożenia urobku. (http://nightal.tk)
[/reklama]
Re: Płacze na Magów
[Uwaga, reklama!]
Czemu na Arkadii nie ma takiego zielarstwa czy alchemii jak na wyżej wymienionym!
[/reklama]
Czemu na Arkadii nie ma takiego zielarstwa czy alchemii jak na wyżej wymienionym!
[/reklama]
How do I reach these kids?
Re: Płacze na Magów
[Ban]za wroga reklame[/Ban]
Re: Płacze na Magów
Co było podstawą do blokady uczenia gwarka względem czasu postaci? Nie umiejąc nauczyć gwarka swojego imienia wytrenowałem opiekę nad zwierzakami, po czym dowiedziałem się że jest to zależne również od czasu w grze. Wie ktoś mniej/więcej ile trzeba mieć ('dni', 'miesięcy') żeby nauczyć gwarka trajkotać moje imię? Zawsze mogę go podać starszej postaci i ona go nauczy, ale ciekawi mnie skąd takie podejście do tresowania zwierzaka...