Płacze na Magów

Forum wieści z Arkadii.
Pyrdek
Posty: 7
Rejestracja: 14 sie 2012 01:17

Re: Płacze na Magów

Post autor: Pyrdek »

Fantaji pisze:SGW prawie nie narzeka :D
Oj tam tylko na długa drogę z siedziby do kopalni.
Fantaji
Posty: 61
Rejestracja: 28 maja 2011 06:20

Re: Płacze na Magów

Post autor: Fantaji »

Pyrdek pisze:
Fantaji pisze:SGW prawie nie narzeka :D
Oj tam tylko na długa drogę z siedziby do kopalni.
Miałam na myśli, że prawie nie narzeka na mnie. Na długą drogę ciężko nie narzekać. Myślę jednak, że to, że wszędzie mamy tak daleko to nie przypadek tylko skutek przemyślanego działania wizów mającego na celu zachowanie resztek gnomiego instynktu samozachowawczego. I jeśli tak to nic na to nie poradzimy... ;)
"Życie jest piękne przy odpowiedniej definicji."
Deval
Posty: 43
Rejestracja: 04 mar 2011 19:38
Lokalizacja: Carbon

Re: Płacze na Magów

Post autor: Deval »

Krun pisze:Poniewaz zglaszalem problem na arkadii chcialem poruszyc go rowniez tutaj.

Koplanie.

Chyba ktos cos przy nich grzebal i majstrowal czarodziejskimi paluszkami bo zawaly zdarzaja sie - irracjonalnie czesto. Jak otworzone byly kopalnie to zawaly sie zdarzaly owszem 1 moze 2(zadko) na dzien.

Kopie od paru tygodni i niestety problem jest kolosalny. Nie da sie nawet przekopac lokacji startowej w koplani bo jest zawal!

Marzenie o przekopaniu kopalni wzdluz to marzenie scietej glowy - niewykonalne.

Kolejnym problemem jest to ze apokalipsy nie "zeruja" kopalni tj. w kopalni zostaja korytarze przez kogos rozkopane w roznych kierunkach.

Czy jakis mag moglby zainterweniowac i przeanalizowac problemy?

Krun
Pokopiesz jeszcze trochę to znajdziesz więcej bugów. Co do lokacji wejściowej to czasami tak jest, że kilka razy się zawali pod rząd zanim ją przekopiesz, ale to nie taki problem. Kopalnie da się przekopać cała na długość, ale jak nie jest za bardzo rozkopana w pozostałych miejscach. Rzeczywiście kopalnia nie zeruje się po apokalipsie, ale można ją powoli 'zerować' prowokując zawały.

Ogólnie w kopalniach jest kilka innych problemów np:
1) Gubienie, dodawanie wyjść:
mamy 2 lokacje obok siebie i na lokacji A nie widać przejścia do B,
a gdy przejdzie do lokacji B (inną drogą od bezpośredniej z A do B) to okazuje się, że na lokacji B widoczne jest przejście bezpośrednie do A

2) Zawał bez ostrzeżenia:
Przykra szczególnie, gdy mamy zamiar rozpocząć kopanie wchodzimy do
kopalni i w tej samej sekundzie czytamy opis swojej śmierci pod zwałami gruzu. Oczywiście ostrzeżenia w takim przypadku nie ma, bo było pewnie na lokacji kilka sekund temu.

3) Wycena bryłek:
wycen 20 brylek zlota
Za dwadziescia brylek zlota otrzymalbys 51 zlotych i 12 srebrnych monet.
wycen 30 brylek zlota
Za wiele brylek zlota otrzymalbys 76 zlotych i 10 srebrnych monet.
wycen 40 brylek zlota
Za wiele brylek zlota otrzymalbys 50 zlotych i 14 srebrnych monet.


Tak czy inaczej wolę taką zbugowaną od zamkniętej. :)
Torgen
Posty: 405
Rejestracja: 13 lut 2009 12:23

Re: Płacze na Magów

Post autor: Torgen »

To moze jako ze jest mozliwosc rabania drzewa w lasach zrobic opcje do stawiania stempli i podpor w wydrazonych chodnikach? Zmiejszaly by one procentowo mozliwosc zawalu.
Gość

Re: Płacze na Magów

Post autor: Gość »

Przy okazji kopalnianych placzkow;)

Kiedy i czy sa chociaz takie plany zamierzaja Magowie otworzyc kopalnie w RPG'owo jedynym slusznym miejscu tj... Mahakamie?

Mahakam ma klan gornikow, SGW ostro rpguje gorniczo a tak nie ma kopalni (????) dodam ze kopalnie sa np w tileii - bo przeciez Familia Alderazzi od wiekow kojarzona jest z gornictwem (nozem latwiej operowac w kopalni) i opodal blekitnej wstegi ktora to lokacja jest conajmniej dziwna ze wzgledu na swoje umiejscowienie .... nigdzie.

KOPALNIE DLA MAHAKAMU!!!!

p.s. dodam ze kopalnie Mahakamskie zostaly juz wymyslne zaprojektowane wraz z opisami i przekazane Magom pare LAT temu (nawet tlo rpgowe bylo opisane) - ich autorem byl pomyslodawca Kzanol.

Krun - ten ktory sie dokopie;)
Ulav
Posty: 327
Rejestracja: 27 wrz 2009 00:44

Re: Płacze na Magów

Post autor: Ulav »

Niech gildie otwieraja lepiej, a nie koduja kopalnie. Mogliby zwyczajnie przekleic ta ze wstegi jeszcze do Mahakamu. No ale przeciez nie mozna zdublowac kodu bo sie cos stanie strasznego.
Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: Płacze na Magów

Post autor: Haern »

[Uwaga, reklama!]
Polecam system górnictwa na mudzie Nightal! Wszystko czego pragniesz - stemplowanie chodników, rzadkie zawały (jak dobrze stemplujesz i kopiesz z głową), okazjonalne złoża gazu ziemnego, kilkanaście różnych rud, kilka dużych kopalni (aktualnie 4, ale będzie więcej), możliwośc kopania we wszystkich kierunkach, możliwośc układania szyn do wywożenia urobku. (http://nightal.tk) ;)

[/reklama]
Awatar użytkownika
Noah
Posty: 73
Rejestracja: 25 sty 2011 16:19

Re: Płacze na Magów

Post autor: Noah »

[Uwaga, reklama!]
Czemu na Arkadii nie ma takiego zielarstwa czy alchemii jak na wyżej wymienionym!
[/reklama]
How do I reach these kids?
Morholt
Posty: 127
Rejestracja: 26 wrz 2009 21:41
Lokalizacja: Warszawa

Re: Płacze na Magów

Post autor: Morholt »

[Ban]za wroga reklame[/Ban]

:P
Kurtz

Re: Płacze na Magów

Post autor: Kurtz »

Co było podstawą do blokady uczenia gwarka względem czasu postaci? Nie umiejąc nauczyć gwarka swojego imienia wytrenowałem opiekę nad zwierzakami, po czym dowiedziałem się że jest to zależne również od czasu w grze. Wie ktoś mniej/więcej ile trzeba mieć ('dni', 'miesięcy') żeby nauczyć gwarka trajkotać moje imię? Zawsze mogę go podać starszej postaci i ona go nauczy, ale ciekawi mnie skąd takie podejście do tresowania zwierzaka...
Zablokowany