Płacze na Magów

Forum wieści z Arkadii.
Awatar użytkownika
Rafgart
Posty: 970
Rejestracja: 09 lut 2009 10:10

Re: Płacze na Magów

Post autor: Rafgart »

Nikt nic w kopalniach nie zmienial od wielu, wielu lat.
Awatar użytkownika
Hiof
Posty: 104
Rejestracja: 25 gru 2011 20:33

Re: Płacze na Magów

Post autor: Hiof »

Może by się jednak przydała jakaś zmiana, choćby zwiększenie opłacalności.
Awatar użytkownika
Vooks
Posty: 91
Rejestracja: 07 maja 2011 11:44
Lokalizacja: Kraina Zgromadzenia

Re: Płacze na Magów

Post autor: Vooks »

Rzeczywiście przydałoby się chociaż cenę rudy zwiększyć. Kopalnia to fajna rzecz, w dodatku, że zazwyczaj osoby, które kopią, wkręcają się w bycie górnikiem (np. prkatycznie każdy ma jakąś swoją mądrość na temat powstawania zwałów albo te wszystkie akcje odkopywania ziomków).
Dużo fajniejsze niż ryby.

Edit: A jeśli nie cenę to może zmienić scieżkę tak, żeby wozem dało się blisko podjechać, a potem do kupców?
MAKE FOOD NOT WAR!
[*] BRAMA W MAHAKAMIE [*] - R.I.P. - Nie Zapomnimy!
Delgar
Posty: 26
Rejestracja: 26 mar 2011 19:48

Re: Płacze na Magów

Post autor: Delgar »

Ja tam mimo wszystko jestem zdania, że nawet to zwiększenie ceny bryłek nie zrekompensuje ryzyka zgonu i utraty kilku tygodni expienia. Nie wierzę w to, żeby opłacalność górnictwa choćby zrównała się z opłacalnością łowienia ryb, bo różnica między tymi dwoma w zarobku na jednostkę czasu była całkiem spora, z tego co pamiętam.

Jedno, co czyni ten sposób zarabiania monet interesującym jest właśnie ten bardzo fajny RPG w kopalni, o czym wspomniał Vooks.

Problem z górnictwem pojawia się, gdy ktoś chce uczynić z niego raczej dodatek do postaci, bo bardzo szybko się zniechęci. Chciałoby się od czasu do czasu popracować na przodku, ciułać stopniowo te spinki i bawić się w swoim RPG w górnika, jednocześnie będąc w gildii. Nie mówię już nawet o PK, ale jaka gildia chciałaby w swoich szeregach postać wiecznie odexpiającą swoje zgony z kopalni? Owszem, ryzyko musi być, ale współmierne do możliwych do osiągnięcia korzyści. Więc albo korzyści musiałyby wzrosnąć dość znacznie, albo to ryzyko stać się mniejsze.

Z drugiej strony lepsze byłoby to zwiększenie cen rudy niż nic.
Farandar
Posty: 70
Rejestracja: 14 cze 2009 17:26

Re: Płacze na Magów

Post autor: Farandar »

A ja dziękuję za poprawienie małego błędu.
"Pamiętajcie, proszę, że gdzie rządzi nieład, tam upada handel."
Terry Pratchett
Tagard
Posty: 9
Rejestracja: 13 lut 2009 01:17

Re: Płacze na Magów

Post autor: Tagard »

Gerdia pisze:re Rouan:

Dla mnie jest dobrze jak jest teraz.
Większość sytuacji na jakie są płacze na forum dałoby się rozwiązać na poziomie graczy. Niestety niektórym nie zależy na kulturze i poziomie gry ... chcą poprostu odreagować reala w prostacki sposób nabijając bezsensowne fragi. I co by nie zostało wprowadzone kodowo to i tak znajdą sie idioci, ktorzy wymyślą sposób na to by zepsuć innym grę.

G. :twisted:

Polać jej! Dobrze prawi :)
Rennz
Posty: 546
Rejestracja: 12 sty 2010 17:09
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Płacze na Magów

Post autor: Rennz »

Farandar pisze:A ja dziękuję za poprawienie małego błędu.
Wreszcie ekstra spacja zniknęła? (-:
Hugri
Posty: 1
Rejestracja: 10 wrz 2012 20:16

Re: Płacze na Magów

Post autor: Hugri »

Delgar pisze:Ja tam mimo wszystko jestem zdania, że nawet to zwiększenie ceny bryłek nie zrekompensuje ryzyka zgonu i utraty kilku tygodni expienia. Nie wierzę w to, żeby opłacalność górnictwa choćby zrównała się z opłacalnością łowienia ryb, bo różnica między tymi dwoma w zarobku na jednostkę czasu była całkiem spora, z tego co pamiętam.

Jedno, co czyni ten sposób zarabiania monet interesującym jest właśnie ten bardzo fajny RPG w kopalni, o czym wspomniał Vooks.

Problem z górnictwem pojawia się, gdy ktoś chce uczynić z niego raczej dodatek do postaci, bo bardzo szybko się zniechęci. Chciałoby się od czasu do czasu popracować na przodku, ciułać stopniowo te spinki i bawić się w swoim RPG w górnika, jednocześnie będąc w gildii. Nie mówię już nawet o PK, ale jaka gildia chciałaby w swoich szeregach postać wiecznie odexpiającą swoje zgony z kopalni? Owszem, ryzyko musi być, ale współmierne do możliwych do osiągnięcia korzyści. Więc albo korzyści musiałyby wzrosnąć dość znacznie, albo to ryzyko stać się mniejsze.

Z drugiej strony lepsze byłoby to zwiększenie cen rudy niż nic.
Zgadzam się w 100%, kopanie jest bardzo klimatyczne. Jest to super sposób na spędzanie czasu. Tylko, że tak naprawdę można się pobawić w górnictwo zanim się jeszcze zacznie expić swoją postać... Bo potem po prostu strach tam wejść. Wcześniej to te wszystkie zawały mi po prostu wiszą bo i tak nic nie tracę - no może za wyjątkiem złota, jak mi się nie uda odkopać. Ale jak już zarobie trochę złota, i będę chciał poexpić to już moja noga w kopalni nie postanie:( Naprawdę warto coś z tym zrobić bo marnuje się kapitalny potencjał. Może dodać jakieś nowe rudy cenniejsze? Otworzyć nowe kopalnie? Żeby naprawdę się opłacało iść do kopalni i ryzykować. Ewentualnie zmniejszyć o jakieś 80% ryzyko zawałów, które teraz potrafią się zdarzyć nawet kilka razy na godzinę przy skrajnym pechu...
Pozdrawiam
Hugri
Farandar
Posty: 70
Rejestracja: 14 cze 2009 17:26

Re: Płacze na Magów

Post autor: Farandar »

Rennz pisze:Wreszcie ekstra spacja zniknęła? (-:
Dokładnie!
"Pamiętajcie, proszę, że gdzie rządzi nieład, tam upada handel."
Terry Pratchett
Fantaji
Posty: 61
Rejestracja: 28 maja 2011 06:20

Re: Płacze na Magów

Post autor: Fantaji »

Delgar pisze:Nie mówię już nawet o PK, ale jaka gildia chciałaby w swoich szeregach postać wiecznie odexpiającą swoje zgony z kopalni?
SGW prawie nie narzeka :D
"Życie jest piękne przy odpowiedniej definicji."
Zablokowany