Płacze na Magów

Forum wieści z Arkadii.
Awatar użytkownika
Rafgart
Posty: 970
Rejestracja: 09 lut 2009 10:10

Re: Płacze na Magów

Post autor: Rafgart »

Haern pisze:@Hunrim: zmniejszenie kary za zgon, nowe sposoby rozwijania postaci, crafting, battlegroundy, otwarcie gildii (uzywam nazw z mmo, bo sa wygodne i zrozumiane). Oczywiscie to moje prywatne zdanie.
Coś mało tych zmian. Dopiero jak się doda wszystko co trzeba zrobić w OHM, to się zbierze na jeden pracowity weekend :roll:
Feril
Posty: 86
Rejestracja: 25 paź 2011 20:59

Re: Płacze na Magów

Post autor: Feril »

Haern pisze:@Feril: ok, skoro te rozwiazania wg Ciebie nie przyciagna/zatrzymaja (raczej o tym drugim myslalem, przyciagniecie to troche inna sprawa) graczy, to jakie wg Ciebie zatrzymaja (i przyciagna)?
Systematyczne rozwijanie tutoriala w mudzie. Kierowanie nowych graczy do urn przez npce. Jakies nagrody za wrzucanie porzadnego sprzetu do urn np. monety. Zablokowanie mozliwosci sprzedawania tego z urn i zwiekszenie limitu ekwipunku, ktory moze wziac z nich nowa postac. Jakies bardzo proste i dobrze nagradzane kasa zadania- typu wysylanie do istotnych miejsc w miescie i nauka obslugi poszczegolnych pomiesczen. Npc ktory dobrze uczy zielarstwa i spostrzegawczosci i wytlumaczy, ze zielarstwo to na poczatek dobry zarobek etc. Tak by te osoby, mogly w miare normalnie zaczac gre i rozwijac postac. Klub dla zoltkow, gdzie beda mieli prywatnego kowala, ktory za niewysoka cene zrobi lekka przyzwoita zrbroje i wykuje niezla bron. Bardziej przyjazne i pomocne podejscie na forum, w stosunku do osob nowych. Moze to zacheci ich do zaproszenia swoich znajomych.

Zatrzymanie to zupelnie inna, bardziej skomplikowana bajka. Inflacja lvli wynikajaca ze zmniejszenia kary za zgon na pewno tu nie pomoze. Wizowie nie beda wtedy robic nic innego tylko dostosowywac sile mobkow i umow, do narzekan graczy.

Ilosc graczy Arkadii wydaje sie byc wzglednie stala. W godzinach szczytu okolo 100. Grywalem w rozne MMO i wlasnie dlatego nie mam zludzen, ze jesli bede mial do wyboru textowe MMO i profesjonalne z grafika etc. wybiore to drugie. Strach o zgona jest jednym z glownych smaczkow PvP na arkadii- to ze bledne decyzje moga byc kosztowne, to ze nauka odbywa sie w warunkach bojowych, to ze jesli popelni sie blad i przeciwnik go wykorzysta, konsekwencje moga byc powazne. Jesli jakas gildia nie chce uczestniczyc w PvP na arce jest sporo takich organizacji, ktore jakos potrafily wypracowac sobie neutralnosc. MuDy nie oferuja jakiegos szerokiego wachlarza umiejetnosci, do wykorzystania pvp. Arkadia jest jedna z niewielu gier, gdzie wojne rzeczywiscoe mozna wygrac. Po co to nieszczyc jakimis BG.

Pardon z offtopici. Juz milcze.
Henk
Posty: 16
Rejestracja: 27 lut 2012 09:07

Re: Płacze na Magów

Post autor: Henk »

Według mnie Hunrim wskazał rozwiązanie najbardziej trafne, bez którego każde inne wyjście nic nie da, mianowicie rzemiosło !
Atan
Posty: 40
Rejestracja: 02 sty 2010 00:43

Re: Płacze na Magów

Post autor: Atan »

Po pierwsze:
poniewaz temat podziekowan dla Wizow zamkniety:
nowe rzeczy w Ishtar i Impie bardzo mi sie podobaja, dziekuje i gratuluje.

Po drugie:
Utrzymanie starych graczy i pozyskanie nowych:
- chyba rzeczywiscie zmniejszenie kary za zgon mogloby troche ozywic Arke, chwilami ciezko wyciagnac ekipe bo ludzie troszcza sie o wyorane poziomy, i oczywiscie ani nie ma w tym nic dziwnego ani nagannego ale moznaby sie chyba pogodzic z tym faktem i z lekka dostosowac.
Rownoczesnie zmniejszylaby sie potrzeba battlegroundow jak sadze.
- odnosze wrazenie, ze uwolnienie zawodow daloby mozliwosc gry graczom, ktorzy z jakis powodow nie mieszcza sie / nie chca sie miescic w ramach istniejacych stowarzyszen
- kompletem do poprzedniego, bylyby wspolne skrytki w bankach dla kilku osob
Te dwa ostatnie elementy, dalyby mozliwosc szerokiej gry hanzom, bandom, zakonom Wilka czy innego Ulryka.

O statku startowym sie nie wypowiem bo daaawno tam nie zagladalem.
pulkownik Jurgen von Krall zwany Gryfem
Ulav
Posty: 327
Rejestracja: 27 wrz 2009 00:44

Re: Płacze na Magów

Post autor: Ulav »

Tutoriala? Nie potrafie zrozumiec czemu nikt nie zakoduje kilku dodatkowych zadanek na startowym statku. Niech trzeba bedzie zlowic rybe, zaniesc komus paczke, szczura zabic w ladowni i cialo wrzucic do ogniska czy beczki. Do tego niech kapitan da worek czy plecak, powie zebys wrzucil do niego jablka ktore mozesz zjesc jak bedziesz glodny. Niech doda, ze jesli chce ci sie spac to "zakoncz" a nie wyłączaj przegladarke. Jeszcze szybkie szkolenie treningow, tzn dostajesz srebrna monete i idz naucz sie spostrzegawczosci, bo nie znajdziesz obraczki. Wystarczy, zeby gracz zapoznal sie z podstawami i wiedzial co ma robic jak zsiadzie. Moze lepiej zakodowac to i zalatwic skads reklame?
Morholt
Posty: 127
Rejestracja: 26 wrz 2009 21:41
Lokalizacja: Warszawa

Re: Płacze na Magów

Post autor: Morholt »

Do tego dodalbym opcje wylaczenia statku startowego dostepna z poziomu konta dla nastepnych postaci i zgadzam sie z Ulavem.
Awatar użytkownika
Miuosh
Posty: 408
Rejestracja: 16 maja 2009 18:31
Lokalizacja: JaworznoCity

Re: Płacze na Magów

Post autor: Miuosh »

Morholt i Ulav maja racje.

Obrazek
Ogre!
Awatar użytkownika
Evandeil
Posty: 175
Rejestracja: 26 maja 2009 21:48

Re: Płacze na Magów

Post autor: Evandeil »

Zastanawia mnie pewna ostatnio popularna wsrod wizow tendencja.
To, ze zepsuto mi expa na Druhii i na mutkach, to ze zabrano kase na Orcalu i kamienie na potworach odczytalem jako ogolne dazenie to utrudnienia gry (dobrze). Ale kiedy slysze, ze MC ma nadal swojego super expa pod nosem, kiedy nam ucieto. Kiedy kodowane sa magiki, ktore sa tylko dla MC i tez pod ich nosem. Kiedy MC dostaje super plytowke o wadze lekkiej zbroi u swojego kowala, a moja prozba o plyte z przydomkiem elfia zostala storpedowana na forum jako fanaberia. Kiedy dowiaduje sie, ze MC ma wszystkich trenerow u siebie a ja musze zapylac przez dwa kontynenty, to mnie to zastanawia...
Obrazek
Gość

Re: Płacze na Magów

Post autor: Gość »

Bo oni interesują się PK, to im potrzebne. W Loren podobno dokodowano fajną biżuterię tuż pod nosem.


edit: Wymienione przez Ciebie "ucięte" expowiska mają w mojej ocenie lepszą niż przeciętna "expodajność" (owszem - odrobinę niższą niż hasie). Może jednak rusz się trochę poza las i zobacz jak jest gdzie indziej, zamiast opierać się na zasłyszanym.
Ostatnio zmieniony 18 maja 2012 08:04 przez Gość, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Miuosh
Posty: 408
Rejestracja: 16 maja 2009 18:31
Lokalizacja: JaworznoCity

Re: Płacze na Magów

Post autor: Miuosh »

Zastanawia mnie pewna popularna OD ZAWSZE wśród wizów tendencja, że nikt poza LE i TW nie może wejść do Loren :/
Ogre!
Zablokowany