Strona 38 z 38

Re: Zmiana kary za zgon

: 01 paź 2012 23:59
autor: Fantaji
A jakieś opcje w stylu: "tracisz 3 razy mniej, expisz 3 razy wolniej"?

To powinno nie być trudne do zakodowania i jedyne co zmienia w praktyce to, że jak już ktoś się dorobił wysokiego poziomu to dłużej go zachowa. Dalej przez śmierć traciłoby się dużo czasu poświęconego kiedyś na expa, właściwie dokładnie tyle samo ile teraz, tylko postać nie stawałaby się aż tyle słabsza, a to chyba najbardziej irytuje.

No i nowym graczom dłużej zajęłoby osiągnięcie takich poziomów, które teraz niektórzy osiągnęli dużo łatwiejszym kosztem, ale uważam, że to akurat nie jest żaden problem.

Re: Zmiana kary za zgon

: 02 paź 2012 13:19
autor: Merkava
Rzecz w tym, że jak napisał Coronius pare stron temu "Kara za zgon jest ok, system odrabiania ssie." I czytając ten temat miałem wrażenie że parę razy już wszyscy zaczynali się zgadzać z tym stwierdzeniem, po czym wpadał jakiś Bulwar czy inny geniusz któremu nie chciało się czytać co było wcześniej, rzucał kolejny 'genialny' pomysł, dorzucił kilka obiegowych dystraktorów (expowiska są koło cudzych gildii, elitarki sa przepakowane, mc oszukuje a wszyscy grają na ircu) i wszystko wracało do punktu wyjścia: 'za dużo traci się przy zgonie t/n?'.

Możemy ominąć kolejne pięć stron bezsensownych dygresji i tłumaczeń i wrócić do kwestii systemu który spełniał by ustalone wymogi?

Kod: Zaznacz cały

1. Utrzymująca się na konkretnym poziomie, najlepiej obecnym, żeby nie robić rebalansu, średnia cech graczy.
2. Możliwość dalszego rozwoju dla wielbicieli expa.
i do tego:
3. Zmiana systemu odrabiania zgona tak, żeby nie być zmuszonym do powtarzania już odbytego cyklu (innymi słowy zgon niech osłabia, ale nie cofa), ale też żeby Ci którzy to lubią nie stracili takiej możliwości odzyskania siły.