Strona 3 z 38

Re: Zmiana kary za zgon

: 09 lis 2011 21:16
autor: Hama
Ja nie widze problemu z takimi karami za zgon.
Nie wiem o co wszystkim chodzi.

Jak ktos padnie moze zawsze wpasc na zc i sobie raz, dwa odrobic.

Akurat tak sie sklada, ze mamy wlasnie dni otwarte wiec zapraszamy!:)

Tylko, ze dwie pierwsze kopalnie sa juz zajeta - pierwsza przez lesne elfy, a
druga przez polaczone sily osadnikow i zabojcow trolli.

Pozdrawiam:*

Re: Zmiana kary za zgon

: 09 lis 2011 22:59
autor: Dogid
Zamiast podziekowac za wydelegowanie osadnikow i le pod sam nos, zeby nie bylo trzeba ich daleko szukac wy narzekacie.
W glowie sie od tego dobrobytu poprzewalalo.

Re: Zmiana kary za zgon

: 09 lis 2011 23:11
autor: Gniot
Moze prosty roll :D jesli padniesz rzucasz koscmi przeciwko smierci jesli wygrales nie ma naliczanych strat w doswiadczeniu.

Re: Zmiana kary za zgon

: 09 lis 2011 23:15
autor: Shulz
To w takim wypadku bardziej pasowaloby zagrac w Zamki i rycerzy ze Smiercia - przepiekny pomysl Gniocie: ]

Re: Zmiana kary za zgon

: 09 lis 2011 23:18
autor: Dogid
Nie odczytales glebokiego sensu wypowiedzi.


Smierc zawsze wygrywa.

Re: Zmiana kary za zgon

: 09 lis 2011 23:25
autor: Shulz
Oczywiscie ze odczytalem tylko wyobrazilem sobie ze po...

Oddalasz sie.

Umierasz.


Przenosi tajemniczym sposobem w jakies miejsce: dajmy na to plaze nad wzburzonym morzem gdzie jest plansza do gry w Zamki i rycerzy. No i mozesz zagrac sobie ze Smiercia w ta gre i jak wygrasz to nie tracisz expa (szansa oczywiscie bardzo mala ale ciagle jest). Taka alternatywa dla normalnego opisu smierci.

:roll:

edit:

A pozatym Smierc nie zawsze wygrywa, przynajmniej nie od razu -tak jak to bylo w przypadku Pana Twardowskiego, Rycerza Blocka, czy chocby Oszukac Przeznaczenie :mrgreen:

Re: Zmiana kary za zgon

: 09 lis 2011 23:31
autor: Brygu
A jak przegrasz to drugi zgon.

Re: Zmiana kary za zgon

: 10 lis 2011 11:42
autor: Torgen
I znowu jestes w krainie z gra ze smiercia. A jak znowu przegrasz...

Re: Zmiana kary za zgon

: 10 lis 2011 11:59
autor: Rafgart
Jesli juz chcecie taki temat poruszac, to problemem nie jest to, co sie dzieje w momencie smierci, a raczej kwestia wymyslenia systemu, ktory z jednej strony zapewnia mozliwosc rozwoju postaci na wiele lat, a z drugiej nie daje gigantycznej przewagi nad nowymi i nie prowadzi do 'denominacji' sily i poziomu trudnosci.

Re: Zmiana kary za zgon

: 10 lis 2011 12:22
autor: Rennz
Ciekawy pomysł opisał Torgen w Banku Pomysłów. Cenę uzależnić od poziomu, z którego się ginie, posiadanego zawodu i przynależności do stowarzyszenia i recepta by była względnie gotowa. Wiadomo, że nie jest to aż tak proste, ale już jest pewien kierunek, w którym można by popatrzyć.