Strona 12 z 38

Re: Zmiana kary za zgon

: 16 lis 2011 20:44
autor: Miuosh
Godar pisze:Mnie się wydaje, że w całym pomyśle nie chodzi o to, żeby wszyscy mieli legendy, tylko żeby właśnie gracze na 'zwiedzil' czy 'b doswie', którzy nie są psychopatami, też mogli normalnie pograć bez strachu przez zgonem, który oznacza dla nich parę miesięcy odexpiania. A jak to dokładnie technicznie rozwiązać, pozostaje w kompetencjach Wizów. Jeśli by się do tego pomysłu przychylili, na co, mówiąc szczerze, wcale nie liczę.
O to to! O to to!
Polać krasnalowi.

Re: Zmiana kary za zgon

: 16 lis 2011 21:16
autor: Volmar
Jestem podobnego zdania co Godar. Zgadzam się również z wypowiedzią Vooksa odn. zgonów nowych graczy. Jak już wspomniałem jeżeli ktoś padnie po raz pierwszy na "doświe" to dla niego strata expa i czasu wydaje się być horrendalna. Sam po powrocie na Arke pare lat temu wyleczyłem się z niej na kilka miesięcy padając na podobnym poziomie przez przypadek.

Domyślam się, że nie jestem wyjątkiem ponieważ znam (znałem) sporo graczy, którzy będąc nawet w zawodówkach przerobili schemat padł, odrobił, padł, odrobił, padł i zakończył karierę, lub loguje się raz na rok. Z resztą powiedzcie sami - ilu z Was bada swoją główną postacią nowe tereny wiedząc, że wróg może zaraz zaatakować? Pewnie spora część woli wysłać sekonda albo poczekać na update mapy od kumpli z gildii. Których to członkowie swoją drogą często mogą poruszać się i expić samemu tylko w pobliżu safelocka co spowodowane jest oczywistą chęcią uniknięcia przez szefostwo zgonów podwładnych. Problem w tym, że jest to nudne jak cholera i pewnie są osoby przestające grać również z tego powodu.

I tak jak poprzednicy powiedzieli, niech ten b.dośw czy też zwiedził będzie poziomem end gamowym, do którego zbalansowany jest świat. Jeżeli ktoś chce expić dalej niech "dławik" spowolni przyrost doświadczenia. Może być jak na mój gust nawet większy niż teraz (w celu zapobiegnięcia inflacji expa). Chodzi po prostu o zwiększenie grywalności.

Re: Zmiana kary za zgon

: 17 lis 2011 21:53
autor: Gość
Otwórzcie gildie. Wszyscy się zbalansujemy do b. dośwa i będzie święty spokój ;) Zgony nie będą bolały bo odrabianie będzie w miarę szybko szło, ludzie zaczną się logować, bo wreszcie można coś innego poza nabijaniem levelu/titla/wyznaniówki/klubu robić :D

Re: Zmiana kary za zgon

: 19 lis 2011 08:57
autor: Ifrigen
Hej,
kilka miesięcy temu wróciłem do gry, gram po kilka godzin tygodniowo (jak czas pozwoli). Dzisiaj padłem podczas zwiedzania nowych terenów. Ręce mi opadły, kilka miesięcy mojej gry właśnie poszło ...
grać się odechciewa momentalnie, podejrzewam że będzie kolejna bardzo długa przerwa aż wróci entuzjazm i kolejnych parę miesięcy powolnego odexpiania. Miałem początek b.doświadczonego, możecie powiedzieć że niewiele, ale dla mnie były to miesiące grania. Zmiana kary za zgon jest konieczna w mojej opinii.
Pozdrawiam

Re: Zmiana kary za zgon

: 19 lis 2011 10:33
autor: Gość
Nie wszyscy muszą mieć b.dośwa i wyżej.
Skup się na innych aspektach gry niż exp. Kawał do tego wystarczy.

Re: Zmiana kary za zgon

: 19 lis 2011 12:10
autor: Ifrigen
Mimi,
na tym się właśnie skupiłem, nie padłem podczas expienia ale właśnie podczas odkrywania świata. Lubie odgrywać swoją postać, ale w etosie tej postaci chciałbym aby było zawarte że jest mocnym wojownikiem z którym trzeba się liczyć. Cechy poleciały i już wiem że nie wejdę w miejsca gdzie jeszcze wczoraj prowadziłem eksplorację bo mnie zjedzą na wejściu i co dalej ... znów nudne expienie w miejscach które znam jak własną kieszeń aby w przyszłości wybrać się gdzieś na nowe tereny które są na chwilę obecną dla mnie zbyt trudne ? Zgon na Arkadii za bardzo boli. Mam tu na myśli graczy okazyjnych jak ja, którzy nie mają czasu na spędzanie dziesiątek godzin w świecie aby być potężnymi kafarami, którzy nie są w stanie odexpić nawet tego zwiedził w mniej niż kilka miesięcy. Dlatego jestem zwolennikiem zmian. W obecnej chwili śmierć na mudzie mnie bardzo zniechęca do dalszej zabawy zwłaszcza że bardzo długo dochodziłem do tego co miałem.
Pozdrawiam
Ifrigen

Re: Zmiana kary za zgon

: 19 lis 2011 12:32
autor: Coronius
W obecnej chwili bdośw/zwiedził jest poziomem, który osiąga się bardzo szybko, więc nie marudź, tylko znajdź miejsce, gdzie szybko odexpisz.

Re: Zmiana kary za zgon

: 19 lis 2011 13:11
autor: Gość
Ifrigen pisze:Mam tu na myśli graczy okazyjnych jak ja, którzy nie mają czasu na spędzanie dziesiątek godzin w świecie aby być potężnymi kafarami, którzy nie są w stanie odexpić nawet tego zwiedził w mniej niż kilka miesięcy.
Mi właśnie o to chodziło - po co odgrywać kafara, jak się ma na to za mało czasu? Wybierz sobie inna role. Nudno byłoby, gdyby każdy mógł być kafarem na pstryk. A jak masz taką postawę, że chcesz dużo, ale żeby się nie narobić, to nie dziwię się zniechęceniu.

Re: Zmiana kary za zgon

: 19 lis 2011 14:14
autor: Miuosh
Coronius pisze:W obecnej chwili bdośw/zwiedził jest poziomem, który osiąga się bardzo szybko, więc nie marudź, tylko znajdź miejsce, gdzie szybko odexpisz.
Nie pisz: "Osiąga się", tylko "Ja potrafię osiągnąć" lub "Wielu/wszyscy moi znajomi potrafią osiągnąć". Skoro kolega pisze Ci, że ma z tym problem, to należy wziąć to pod uwagę. Ja, podobnie, swój ogólnie przyjęty za niski lvl orałem przez rok gry. Zresztą nie będę się powtarzał.

Re: Zmiana kary za zgon

: 19 lis 2011 14:43
autor: Ifrigen
Mimi pisze:
Ifrigen pisze:Mam tu na myśli graczy okazyjnych jak ja, którzy nie mają czasu na spędzanie dziesiątek godzin w świecie aby być potężnymi kafarami, którzy nie są w stanie odexpić nawet tego zwiedził w mniej niż kilka miesięcy.
Mi właśnie o to chodziło - po co odgrywać kafara, jak się ma na to za mało czasu? Wybierz sobie inna role. Nudno byłoby, gdyby każdy mógł być kafarem na pstryk. A jak masz taką postawę, że chcesz dużo, ale żeby się nie narobić, to nie dziwię się zniechęceniu.
Mimi nie wiem czy dobrze udało mi się zrozumieć wypowiedź ... ale z Twoich słów wynika że jeśli nie dysponuję masą czasu na granie nie mogę odgrywać wojownika mimo ze gram tą samą postacią od niemal 1999 roku ? Rozumiem że są inne pacyfistyczne drogi rozwoju postaci jak: zielarze, elfy pocztowe itp. Ja jednak zawsze starałem się odgrywać postać która pasuje do kanonu wojownika. Rozumiem że jest wielu graczy którzy znacznie bardziej angażują się w grę i co za tym idzie są i powinni być silniejsi niż ja, ale mi chodzi o zwykłą walkę z potworem z którym walczę xxx raz na przestrzeni lat mojej gry. Martwi i zniechęca mnie właśnie to że znów nie dam rady go pokonać gdyż zamarzyłem sobie poznać kawałek świata i padłem w miejscu gdzie jak okazało się nie powinienem sam wchodzić. Nie mam ambicji zbierać fragów, chciałbym pograć od czasu do czasu ze starymi znajomymi, wybrać się na wyprawę w jakieś egzotyczne dla mnie miejsce, poznać nowe tereny, poczytać nowe opisy, ogólnie dobrze się bawić. Chciałbym zwrócić uwagę że istnieje grupa graczy (mam nadzieje że nie jestem sam ;-) która podchodzi do gry w podobny jak ja sposób. Zgon jest dla mnie zaprzepaszczeniem masy czasu który znów sprowadza mnie do poziomu na którym zostaję zaszufladkowany w pewnych granicach muda. Nie mając odpowiednich cech nie mam po co ruszać dalej. Mam wrażenie że od dawna stoję w zasadzie w jednym punkcie i nie umiem posunąć się do przodu, co też powoduje że gra staje się monotonna i nudna. Możliwe że jestem ofiarą losu i nie mam tzw.skilla, może mam pecha, ale niemniej zamieszkuję i wzbogacam świat gry o swoją postać. Myślę że warto schylić się nad graczami mego pokroju którzy zaludniają świat Arkadii. Podsumowując: jestem zdecydowanie za zmianą kary za zgona ! Nie umiem zaproponować jak ma to wyglądać, ale obecny system jest dla graczy takich jak ja odstraszający i zniechęcający do dalszej zabawy.
Pozdrawiam
Ifrigen