Zmiana kary za zgon

Forum wieści z Arkadii.

Czy potrzebna jest zmiana kary za zgon postaci?

Tak
21
70%
Nie
4
13%
Tesh bym siem napiu
5
17%
 
Liczba głosów: 30

Musin
Posty: 52
Rejestracja: 29 sty 2010 22:33

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Musin »

Tutaj bym sie nie zgodzil. Za duzo by bylo pieprzenia z 'kto zasluzyl na expa, a kto nie'. Czy wymagany bylboby xx godzin gry tygodniowo, aby exp za zadania byl przyznany rowniez tobie, etc.
Mi chodziło o to żeby każdy w gildii niezależnie czy brał udział w zadaniu dostawała by stałego expa za zadanie ( np 10 spi, 2 wykonuje wszyscy po nieznaku odbieranym od npc) :) a ten dodatkowy ( w puli ) dla najsłabszych w gildii/tych co padli niedawno/tych co wykonali jako dodatkową nagrodę.
Augustin
Posty: 52
Rejestracja: 03 cze 2012 21:56

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Augustin »

Ta... dojarki "expa bez grania" w gildii za qesty...

Ej czemu nie ? W końcu to gra...


Tylko co z tymi niezgildiowanymi?


W ogóle to tesh bym dopił...
Awatar użytkownika
Hasp
Posty: 133
Rejestracja: 03 gru 2009 00:44

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Hasp »

Musin: No tak tez to zrozumialem, ale np. w mojej gildii gra moze 12 osob, z czego ~7 aktywnie, a zgildiowanych mamy kolo 40. :)
Musin
Posty: 52
Rejestracja: 29 sty 2010 22:33

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Musin »

Augustin: Sensem gry w arkę jest "dołączenie do gildii" :P

Hasp: No to co za problem dodać jakiś mechanizm ze trzeba np przegrać z 10-15 godzin "aktywnie" w miesiącu żeby mieć ten bonus :) wtedy tych twoich 40 kuzynów i kuzynek co nie gra dostanie figę z makiem :P

Zresztą to i tak gdybanie bo raczej nikt tego nie zakoduje :)
Awatar użytkownika
Ursa
Posty: 57
Rejestracja: 29 kwie 2011 18:02

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Ursa »

Za dużo mam zaległości, żeby przeczytać całość tematu... wypowiem się jednak ze swojego punktu widzenia, czyli ostatniego zgona.
Moja postać nie czerpie radości z ganiania kogoś po arce, zabijania i mordowania, co niosłoby ze sobą wiadome ryzyko odwetu. Jest postacią zagildiowaną, co oznacza, że tak czy inaczej ma wrogów, którzy nie patrzą żeby ustrzelić grubą rybę, tylko mieć fraga. Postać bez zawodu bojowego jest ku temu najlepsza. Łatwy i szybki frag ;) (Nie godzi się Panowie, nie godzi!)
A ja jako gracz... szczerze, to mi się odechciewa dalszego grania. Półtora poziomu w dół to jednak jest odczuwalna różnica. Niecierpię ekspić, więc tego zgona będę odrabiać kupę czasu. Na wyprawy ciężko mi się teraz gdzieś wybrać, bo postać się szybko męczy i opóźnia drużynę...
Istotnie - mniejsza kara za zgon lub inny sposób jego odrobienia byłby mile widziany.

Przy tej okazji - chciałam podziękować chłopakom - którzy wyciągają mnie na ekspa mimo niechęci, marudzenia, krzyków i fochów ;)
"Ni ma gorszyj bestyi na świcie, niżli uzbrojona krasnoludzka baba w pełnym galopie"
Awatar użytkownika
Brygu
Posty: 115
Rejestracja: 13 lut 2009 14:34

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Brygu »

Pomysły z raną jako alternatywą na odrabianie zgonu bardzo fajne. Dobrze wyważony czas leczenia, połączony z aktywnością jakąś, da alternatywę do zabijania setek tych samych mobów. Przecież nadal trzeba będzie uważać, bo jak przy każdej aktywności można znowu paść.

Obecna sytuacja niestety już przestała się sprawdzać. Założenie było dobre, że wysokie lvle prawie nieosiągalne. Ale jednak osiągalne. A każdy jeden minipoziom robi dużą różnicę. Więc karzemy aktywnych graczy. Bo lepiej naexpic i nie wychylać się.

A może jeszcze taki pomysł: (Słabo przemyślany, ale może ktoś go rozwinie)

- Exp leci dużo szybciej niż teraz.
- Jest jakiś próg, powiedzmy bardzo doświadczony. (Może wyższy?)
- Powyżej tego progu leci nadal, ale z czasem rilowym exp spada. (Jak szybko?)

Zgon na wyższym lvlu tak nie boli - Jakbym nie grał też by mi spadło.
Ci co mają mało czasu na grę robią sobie szybciej ten ustalony próg.
Likwiduje sytuacje postaci na bardzo wysokich poziomach, które nie grają, a logują się tylko na wezwanie, bo akurat po miecze do Nuln zachciało się iść. Oraz sytuację w której mamy postać na wysokim poziomie, więc gramy secondem bo strach paść firstem.
Gildia aktywna, gildia mocna.

B.
Gniot
Posty: 612
Rejestracja: 13 lut 2009 09:57

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Gniot »

:D dobrze pomyslane
2011.04.01
Gniot Adiutant Kapitana Kompanii Gryfa, Walczacy z Wiatrakami, Miecznik z
Paweza, Naczelny Madrala Arkadii, Ogr o Elfich Uszach, Elf o Ogrzym
Rozumku, Zastepca Szefa Muminkow z Obozu Najemnikow, Arcydzielo
Sztuki Cukierniczej
Buluar
Posty: 607
Rejestracja: 12 lut 2009 21:49

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Buluar »

Pomysl Bryga bardzo fajny. Wkoncu gra przestanie karac grajacych.
Każde społeczeństwo dzieli sie na trzy warstwy. Ludzi nieruchomych, ludzi ruchomych i tych, którzy poruszają innymi.

Abraham Lincoln
Awatar użytkownika
Gunnar
Posty: 185
Rejestracja: 12 lut 2009 21:57

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Gunnar »

A czemu karac osoby, ktore wyoraly poziom, poswiecily te xxx godzin na to i lubia sie lognac tylko, zeby zobaczyc 'jestes wielce doswiadczony' dajmy na to? A moze wykoksaly fajny poziom i nagle straca dostep do sieci, urodzi im sie dziecko, cokolwiek co uniemozliwi logowanie takie normalne (gdzie zablokowanie postaci nie jest najlepszym pomyslem, bo a noz sie zachce wejsc na 30 minut i zobaczyc jak sie zrobilo pakerne cechy) i nagle po tym czasie absencji sie zaloguja i zobacza, ze stracily wszystko nad czym pracowaly rok/dwa/piec?
Musin
Posty: 52
Rejestracja: 29 sty 2010 22:33

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Musin »

To miało by sens gdyby zbalansowac cala arkadie do poziomu pewnie stąpa i każdy zaczyna od początku.

Chyba ze dla tych co maja teraz widzial/legende w ramach rekompensaty za zmianę systemu umy elitarne do wyboru ;)
ODPOWIEDZ