Zmiana kary za zgon

Forum wieści z Arkadii.

Czy potrzebna jest zmiana kary za zgon postaci?

Tak
21
70%
Nie
4
13%
Tesh bym siem napiu
5
17%
 
Liczba głosów: 30

Awatar użytkownika
Loptak
Posty: 152
Rejestracja: 17 cze 2011 14:13

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Loptak »

Visborg odexpienie polowy b.dośwa to naprawdę nie jest jakaś tragedia, tutaj jedynie prócz zmniejszenia kary za zgon, można dodać inne systemy odrabiania - coś nie bojowego.

Jak dla mnie średnia lvli to jakieś bzdury, ten kto więcej czasu traci na granie, ten ma wyższy lvl - proste. Póki nie będzie blokady na jakimś tam lvlu, to expiarze będą prać ile się da. I jest to sprawiedliwe.

Gracze rzucają arke bo jak padniesz na widział i doświadczył, wielce to spadasz analogicznie do zwiedził, b.dośwa. Na zwiedził też nie jest ciekawie bo walisz do kawał świata.
Człowiek może być biedny, ale dopóki ma jakiś cel i stara się go osiągnąć jest piękny - Masutatsu Oyama
Buluar
Posty: 607
Rejestracja: 12 lut 2009 21:49

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Buluar »

A co z tymi co nie lubia expic, a aktywnie graja? (Naprawde sa tacy)

PS: Mimo Twoich argumentow, dalej bardziej podoba mi sie pomysl Bryga.
Każde społeczeństwo dzieli sie na trzy warstwy. Ludzi nieruchomych, ludzi ruchomych i tych, którzy poruszają innymi.

Abraham Lincoln
Awatar użytkownika
Loptak
Posty: 152
Rejestracja: 17 cze 2011 14:13

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Loptak »

Jeśli im zależy na poziomach mimo tego że nie lubią expić, to trzeba zrobić expa za paczki, scinanie drzew, zielarstwo itd. Wtedy zamiast zabiłeś 205 goblina - nieznaczne, będzie znalazłeś 410 ziołko:)
Człowiek może być biedny, ale dopóki ma jakiś cel i stara się go osiągnąć jest piękny - Masutatsu Oyama
Coronius
Posty: 778
Rejestracja: 13 lut 2009 22:45

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Coronius »

Obniżenie kary za zgon wygeneruje masę postaci na wielce+, znów trzeba będzie przemodelować cechy, lvle, mobki, aż w końcu wrócimy do tego samego co było.

Prawda jest taka, że jak ktoś ma grać, to będzie grał nawet jeśli padnie na legendzie.

edit:
Deli pisze:Buluar: A masz dzieci?
Jeśli nie to się nie wypowiadaj :)

Nie ma to jak wyjać jakiegoś magika sprzed nosa OK zaraz po tym jak dzieciaki pójdą spać;)

Wtedy się dopiero relaksuję.
Jeżeli po pracy i zajmowaniu się dziećmi masz jeszcze czas i siłę na arke, to albo jedziesz na prochach, albo w czymś oszukujesz.

edit 2, żeby nie zaśmiecać
Deli pisze:Coronius - jak już dorobisz się żony i dzieci to porozmawiamy.
Miałem 2 lata. Wiem co mówię.
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2012 09:47 przez Coronius, łącznie zmieniany 1 raz.
Augustin
Posty: 52
Rejestracja: 03 cze 2012 21:56

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Augustin »

Zmodyfikowany pomysł Bryga + trochę mojego wcześniejszego:

Żyjesz
Expisz z szybkością x1
padasz
Exp nie spada.
Expisz z szybkością x0,3

Żeby wrócić do normalnej szybkości expa: zadania/pieniądze/Więcej expa?/Ziola/Co sobie wymarzycie

Wymaga zwiększenia ilości exp'a na poziom, ale przynajmniej bezpiecznie, by było. :P

Taka brutalność tylko w odwrotną stronę.
Deli
Posty: 355
Rejestracja: 12 lut 2009 22:28

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Deli »

Coronius - jak już dorobisz się żony i dzieci to porozmawiamy.


edit:
A miałeś 2 lata żonę i dzieci? Samą żonę?
I arkadia wygrała?
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2012 11:44 przez Deli, łącznie zmieniany 2 razy.
Populacja graczy arkadyjskich nie dorasta - gracze z reguły się tylko starzeją.
Awatar użytkownika
Sigard
Posty: 145
Rejestracja: 20 gru 2009 12:40

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Sigard »

Brygu pisze:Niećwiczone mięśnie zanikają.
Zalezy od diety i tego, czy tygrysia krew plynie w twoich zylach! ;)

A co do gry, z tego co wiem, postacie nie podlegaja zadnym zmianom kiedy gracz jest wylogowany. Glupio zeby nagle zaczely im zanikac miesnie, skoro nawet wytrzezwiec nie moga.
Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Haern »

Promować i nagradzać aktywność - owszem. Karać nieaktywność i niegranie (w tym przerwy w grze) - nie! Granie to ma być zabawa, rozrywka i przyjemność, a nie przykry obowiązek.
Buluar
Posty: 607
Rejestracja: 12 lut 2009 21:49

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Buluar »

To zaproponuj jakis pomysl na nagradzanie aktywnosci, ktory przy okazji nie bedzie karac nieaktywnosci.
Oczywiscie, ze gra to przyjemnosc. Pytanie tylko kiedy przyjemnosc zamienia sie w sztucznie podtrzymywana rutyne albo nalog, ktory w warunkach posiadania dzieci, pracy, zony, psa zaczyna bardziej przeszkadzac w rilu, niz dawac od niego chwile wytchnienia.
Uzaleznianie balansu w grze od tego, ze gracze sie starzeja w rilu i maja na nia mniej czasu jest debilizmem.
Wydaje mi sie, ze normalnym jest, ze gra, ktora chce sie rozwijac (albo przynajmniej nie zwijac) dba o grajacych aktywnie graczy, a nie jakis lesnych dziadkow logujacych sie od wielkiego dzwona na prima aprilis, wjazd do gildii tudziez wigilie.
Pomijam juz fakt, ze ludzie z prehistorii czesto swoje ultra poziomy zawdzieczaja czasom, kiedy zbalansowanie expowisk pozostawialo wiele do zyczenia, wiec tym bardziej ich poziomy powinny ulec dewaluacji.
Każde społeczeństwo dzieli sie na trzy warstwy. Ludzi nieruchomych, ludzi ruchomych i tych, którzy poruszają innymi.

Abraham Lincoln
Musin
Posty: 52
Rejestracja: 29 sty 2010 22:33

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Musin »

Buluar: Daj jakieś przykłady tych dinozaurów które wyorały lvle na dawnych " zbalansowanych " expowiskach ;)
Pomijam juz fakt, ze ludzie z prehistorii czesto swoje ultra poziomy zawdzieczaja czasom, kiedy zbalansowanie expowisk pozostawialo wiele do zyczenia, wiec tym bardziej ich poziomy powinny ulec dewaluacji.
Teraz tez na luzie można zrobić wysoki poziom wystarczy odpowiedni zawód i trochę czasu. A jak już obniżać czyjeś poziomy to wszystkich graczy do poziomu żółtka :P
ODPOWIEDZ