Zmiana kary za zgon
Re: Zmiana kary za zgon
@Musin:
Wg mnie mniej graczy ginie właśnie dlatego, że kara za zgon jest zbyt wysoka i nie opłaca się prowadzić wojen, a jeśli już takowe są, to ludzie boją się opuszczać samotnie czy w małych grupach przygildiowych kurwidołków.
Wg mnie mniej graczy ginie właśnie dlatego, że kara za zgon jest zbyt wysoka i nie opłaca się prowadzić wojen, a jeśli już takowe są, to ludzie boją się opuszczać samotnie czy w małych grupach przygildiowych kurwidołków.
Re: Zmiana kary za zgon
Godar:
Raczej dlatego ze ludzie maja wyższe lvle, maja zioła.. i większość graczy ogarnia już swoja okolice ( mapery itp )
To ze boja opuszczać swoje okolice samotnie czy w malej grupie to to co właśnie jest fajne w tej grze - zresztą w malej grupie nie ma co iść nawet na pk skoro mając średni poziom i z 1 delione można spokojnie uciec milion lokacji
Jeśli chcecie zrobić z arki drugiego WoWa którego się ciągle upraszcza i kara za zgona jest zerowa to powodzenia
Raczej dlatego ze ludzie maja wyższe lvle, maja zioła.. i większość graczy ogarnia już swoja okolice ( mapery itp )
To ze boja opuszczać swoje okolice samotnie czy w malej grupie to to co właśnie jest fajne w tej grze - zresztą w malej grupie nie ma co iść nawet na pk skoro mając średni poziom i z 1 delione można spokojnie uciec milion lokacji
Jeśli chcecie zrobić z arki drugiego WoWa którego się ciągle upraszcza i kara za zgona jest zerowa to powodzenia
Re: Zmiana kary za zgon
Hej,
hmm odnoszac sie do posta Rafgarta na 3 stronie tematu czy czwartej, reszty mi sie czytac nie chcialo.
Proponuje rozwiazanie, ktore zostalo wprowadzone na Genie. Do momentu odrobienia expa sprzed zgonu expi sie o 50% szybciej. W przypadku mocnego zwiedzil i w gore balans i tak bedzie zachowany bo expic sie bedzie i tak dlugo (ewentuanie mozna jeszcze zwiekszych ilosc potrzebnego expa na tych levelach), w przypadku nizszych leveli - erpegowcow, osob grajacych rzadziej - taki system pozwoli bardziej sie wyluzowac.
Zmiany sa potrzebne. Zwlaszcza jezeli administracja liczy jeszcze na nowych graczy. To pokolenie UO i WOWa, kara za zgon to jest cos nie do przyjecia . Arkadia ma duzo do zaoferowania i kazdy kto sie w muda wkreci zdaje sobie sprawe jak klawa jest to gierka. Ale poczatki sa naprawde trudne a i potem odexpianie jest mocno wnerwiajace. Bylo jest i bedzie, przyspieszenie odexpiania moze miec jedynie pozytywne aspekty.
Nawet pvp moze sie bardziej rozkrecic .
hmm odnoszac sie do posta Rafgarta na 3 stronie tematu czy czwartej, reszty mi sie czytac nie chcialo.
Proponuje rozwiazanie, ktore zostalo wprowadzone na Genie. Do momentu odrobienia expa sprzed zgonu expi sie o 50% szybciej. W przypadku mocnego zwiedzil i w gore balans i tak bedzie zachowany bo expic sie bedzie i tak dlugo (ewentuanie mozna jeszcze zwiekszych ilosc potrzebnego expa na tych levelach), w przypadku nizszych leveli - erpegowcow, osob grajacych rzadziej - taki system pozwoli bardziej sie wyluzowac.
Zmiany sa potrzebne. Zwlaszcza jezeli administracja liczy jeszcze na nowych graczy. To pokolenie UO i WOWa, kara za zgon to jest cos nie do przyjecia . Arkadia ma duzo do zaoferowania i kazdy kto sie w muda wkreci zdaje sobie sprawe jak klawa jest to gierka. Ale poczatki sa naprawde trudne a i potem odexpianie jest mocno wnerwiajace. Bylo jest i bedzie, przyspieszenie odexpiania moze miec jedynie pozytywne aspekty.
Nawet pvp moze sie bardziej rozkrecic .
Re: Zmiana kary za zgon
PvP rozkręcić...
Kiedy RPG leży i kwiczy, a to jedyny wyróżniający Arkadie atut. PvP jest jak perpetum mobile, a są gry na których pvp jest znacznie bardziej grywalne niż na arkadii.
Pozdrawiam i Wesołych Świąt Życzę.
Kiedy RPG leży i kwiczy, a to jedyny wyróżniający Arkadie atut. PvP jest jak perpetum mobile, a są gry na których pvp jest znacznie bardziej grywalne niż na arkadii.
Pozdrawiam i Wesołych Świąt Życzę.
Re: Zmiana kary za zgon
Wiem, ze to bedzie wygladac jak kolejna czesc hejtingu pierka... Tak czy siak to wlasnie gildia niebojowa typu kupcy ma najlepsze podloze do nakrecania rpga. No ale wiadomo, mozna nakurwiac sprzedaj kolczuge od rana do wieczora.
Re: Zmiana kary za zgon
dla mnie jest bezbłędnieBuluar pisze:Ja mam propozycje nastepujaca: przy zgonie nie traci sie expa, tylko dostaje sie bana na postac. Jego dlugosc uzaleznilbym od poziomu przy zgonie, np.: na doswie bylyby to 2 dni, a na wielce 2 tygodnie.
Przez czas bana nieszczesnik moglby spokojnie ochlonac, odpowiedziec sobie na pytania kim jest i dokad zmierza, a nastepnie grac dalej.
EDIT:
Błedy.
pzdr dziadu ;]
Re: Zmiana kary za zgon
Jak ktoś gra kupca, to czerpie radochę ze sprzedaży kolczug przez cały dzień...Ulav pisze:Wiem, ze to bedzie wygladac jak kolejna czesc hejtingu pierka... Tak czy siak to wlasnie gildia niebojowa typu kupcy ma najlepsze podloze do nakrecania rpga. No ale wiadomo, mozna nakurwiac sprzedaj kolczuge od rana do wieczora.
Pod warunkiem, że nikt mu nie wytnie wszystkich wozów, które te kolczugi wiozły
Ale ja nie o tym. Co się stało z expem za wrzucanie rupieci do URNY? Chciałbym odrobić "zgona", jako kupiec, nie bojowo, czyli wrzucając rzeczy do urny... Ta możliwość została mi odebrana...
Re: Zmiana kary za zgon
Hej!
Moim zdaniem nieglupim rozwiazaniem dotyczacym kary za zgon jest pomysl z Runes of Magic. Giniesz - tracisz duzo, niekiedy bardzo duzo xpa. Wowczas ten xp przechodzi w tzw. dlug expa - nie tracisz poziomu, ale musisz stracony exp odfarmowac, aby rozwijac sie dalej. Z jednej strony trzeba postac szanowac, aby zobaczyc nowe ciekawe miejsca. Z drugiej strony znany i lubiany prowadzacy wyprawy na ZC czy na co tam teraz sie chodzi, po kilku epickich walkach (ktorych byc moze nie wygral, ale byl drugi - a to juz zaszczytne miejsce ) nie musi szukac party na snotki. Jest kara, jest bol, ale nie ma czynnika okrutnie zniechecajacego - kiedy "zwiedzil/zdeadzil" po raz kolejny meczy te same nudne i slabe mobki.
Pozdrawiam
<Sz>
Moim zdaniem nieglupim rozwiazaniem dotyczacym kary za zgon jest pomysl z Runes of Magic. Giniesz - tracisz duzo, niekiedy bardzo duzo xpa. Wowczas ten xp przechodzi w tzw. dlug expa - nie tracisz poziomu, ale musisz stracony exp odfarmowac, aby rozwijac sie dalej. Z jednej strony trzeba postac szanowac, aby zobaczyc nowe ciekawe miejsca. Z drugiej strony znany i lubiany prowadzacy wyprawy na ZC czy na co tam teraz sie chodzi, po kilku epickich walkach (ktorych byc moze nie wygral, ale byl drugi - a to juz zaszczytne miejsce ) nie musi szukac party na snotki. Jest kara, jest bol, ale nie ma czynnika okrutnie zniechecajacego - kiedy "zwiedzil/zdeadzil" po raz kolejny meczy te same nudne i slabe mobki.
Pozdrawiam
<Sz>
Re: Zmiana kary za zgon
Na conajmniej dwóch polskich dużych mudach po zgonie odrabia się straconego expa dużo dużo szybciej. Dobre rozwiązanie.
Re: Zmiana kary za zgon
Ekhm... Powiem to, co część Arkadyjczyków mówi w takich momentach... Bez obrazy, ktoś i tak w końcu by to napisał.
Nie podoba się, nie graj.Umbar pisze:Na conajmniej dwóch polskich dużych mudach po zgonie odrabia się straconego expa dużo dużo szybciej. Dobre rozwiązanie.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Ponadto zastrzega on sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.