Zmiana kary za zgon

Forum wieści z Arkadii.

Czy potrzebna jest zmiana kary za zgon postaci?

Tak
21
70%
Nie
4
13%
Tesh bym siem napiu
5
17%
 
Liczba głosów: 30

Awatar użytkownika
Miuosh
Posty: 408
Rejestracja: 16 maja 2009 18:31
Lokalizacja: JaworznoCity

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Miuosh »

Mimi pisze:Co do odrabiania - już wiele razy się przewijało, że po prostu mile widziane są poziomy miedzy kawal a zwiedził. W tym przedziale odrabianie to nie kłopot. Jest w ogóle sens kolejny raz wracać do tej dyskusji?
Właśnie z tym założeniem jest taki problem, że jest ono o kant kuli zozczaś ;) To jest gra RPG, from zero to hero, jak boga kocham. Zerem to se jestem w moim gimnazjum, gdzie wszyscy mną pomiatają. Tu chcę być mega potężny! Chcę zabijać smoki samym oddechem! Expie jak wariat, żeby tego dokonać, padam, bo na padaniu ta gra RÓWNIEŻ polega i chcę mieć realną możliwość po jakimś czasie znowu zabijać smoka jednym ciosem. To nie jest mój wymysł: Pytałem ostatnio jednego gracza, który nawiasem mówiąc popiernicza na legendzie (nienawidzę go nienawiścią czystą i nieskrępowaną): "Co zrobisz jak zaliczysz zgona?" Odpowiedział, że pewnie przestanie grać.
No i spoko, jeden w te czy w te stronę. W końcu cały czas ustawiają się kolejki do zalogowania, nie?
Ogre!
Gość

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Gość »

Ale jak wszyscy będą megaspasami, to tak na prawdę nikt nie będzie i znowu trzeba będzie podnosić poprzeczkę.
I co? Tak w nieskończoność?
Miuosh pisze:To jest gra RPG, from zero to hero, jak boga kocham. Zerem to se jestem w moim gimnazjum, gdzie wszyscy mną pomiatają. Tu chcę być mega potężny! Chcę zabijać smoki samym oddechem! (...)
Ani Arka, ani WH to nie epic rpg.
Jak chcesz jednoszczałowe smoki, to polecam Skyrim.


odp na poniżej:
Wiem, że żartujesz, mój mały bisqpku.

To o czym piszesz, to już problem podejścia spasa do gry.
Ostatnio zmieniony 13 gru 2011 14:30 przez Gość, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Miuosh
Posty: 408
Rejestracja: 16 maja 2009 18:31
Lokalizacja: JaworznoCity

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Miuosh »

Mimi, przyjacielu, z tymi smokami to był taki żart...
"(...)już drugi dzisiaj! Który lepszy?
-Oba były dobre...
hahaha"

Zobacz, te spasy już są - biegają po świecie. Czy wydaje Ci się, że bilans jest zachwiany? Mnie chodzi o to, że jeżeli taki spas padnie, nie tracił ochoty do dalszej gry! Kilka stron wcześniej chyba gdzieś tam o tym pisałem, podając siebie jako przykład gracza, który nie ma specjalnie powodów do odrabiania zgona ;)
Ogre!
Visborg
Posty: 406
Rejestracja: 15 maja 2009 03:09

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Visborg »

Jeszcze raz powtórzę swoją propozycje:

1) Level nie odzwierciedla aktualnych cech tylko najwyższe jakie nabiłeś bez zgona - legenda padnie to może i nie będzie już smoka zabijać jednym strzałem, ale jej legendarność "o kur*a, ale on naexpił!" pozostanie. Niektórym (nie wszystkim, wiadomo) to wystarczy, by nie rezygnować z gry po utracie tego poziomu. Ja za swoim bardzo doświadczonym strażnikiem nie chciał bym nagle wyglądać na jakiegoś frajerskiego swoja bo się kilka razy przewrócę.

2) Cechy do dławika (kawalarz-zwiedził) można odrobić na idlu, przyspieszyć questami, cokolwiek, były nie musieć w koło macieju orać tych wsiowych/trogów/banitów whatever. Skoro już doexpiłem się do tego poziomu jakiego wizowie oczekują ode mnie, to czy naprawde muszę po wypadku to 'odexpiać' w ten sam nużący sposób? Nie mogę po prostu sobie 'odpocząć', wykurować obrażeń, i po jakimś czasie mieć to z powrotem?

edit: Podziękowania dla Werbata za zwrócenie uwagi na błąd.
Ostatnio zmieniony 13 gru 2011 16:14 przez Visborg, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Werbat »

"z powrotem", jeśli łaska.

Ale ale, że niby tak miałoby po zgonie wracać bez niczego, za darmo? Za darmo to w mordę ostatnio nawet dostać nie można. Aż pozwolę sobie zacytować klasyka:

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Z0_Y#t=19s
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Visborg
Posty: 406
Rejestracja: 15 maja 2009 03:09

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Visborg »

Obecnie kara za zgon to permanentne obniżenie cech - dopóki ponownie ich nie odbudujesz dokładnie w ten sam sposób jak za pierwszym razem je zdobyłeś.

Ja proponuje by (żeby nie było wątpliwości - do poziomu który wizowie uznają za docelowy dla graczy) karą za zgon była CZASOWA utrata cech. Możesz to odexpić, możesz odqueścić, możesz odsiedzieć na tyłku pod tablicą. Dalej boli, bo masz czas wyrwany z planu podexpiania postaci, ale nie jesteś zmuszony do orania znowu tych samych mobów po to by odzyskać ten sam poziom - możesz spokojnie poczekać, w miedzy czasie wyrywając elfki pocztowe, nosząc paczki albo nabijając expa fajkowego. Cokolwiek. Dalej nie ma nadmiernego przyrostu poziomów, tylko gracze którzy zezgonili są zachęceni (ale też nie zmuszeni) do podjęcia innych aktywności niż grind mobów.
Sentil
Posty: 4
Rejestracja: 12 kwie 2009 10:25

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Sentil »

Zgon powinien powodowac utrate expa do poczatku aktualnie posiadanego poziomu doswiadczenia.

Dooraliby moze kiedys legendy i co z tego, moze wtedy zajeliby sie czyms innym niz expienie.

Zbyt wielu graczy odeszlo od arki przez chory system utraty doswiadczenia by utrzymywac go w jego obecnej formie.
Eridan
Posty: 9
Rejestracja: 18 lis 2010 13:02

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Eridan »

Wystarczy przywrócenie działania komendy zakończ w czasie walki wraz odkładaniem wszystkich przedmiotów jakie masz.

Tak było kiedyś i uważałem to zawsze za sprawiedliwe. Jak ktoś lubi PK, to nie będzie zakańczał, ewentualnie opcja nie działałby podczas bycia w drużynie - idziemy na zwiad, wojna, etc.

Pozdrawiam
Eridan ;)
Vailen
Posty: 36
Rejestracja: 25 mar 2009 21:47
Lokalizacja: Op

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Vailen »

Problemem nie jest balans omawianej tu kary za zgon, tylko balans i dostosowanie siły speca elyt do ogolnie tolerowanego.

Obecny system sprawdza sie i zgon boli jak ma bolec. Jak widze wiekszosc propozycji zmierza do sytuacji, gdzie zgon mozna zwyczajnie przeidlowac, przespac etc. Czyli jak zwykle wszystko po jak najmniejszej linii oporu.

Jedynym sensownym pomyslem wydaje mi sie rozdzielenie kar zgonow z PK i PvE. Ci co lubia sie pozabijac niech dostaja kary takie jakie sa obecnie a jak ktos woli podrozowac i noga mu sie podwinie czy to w gorach czy to od jakiegos potwora, wtedy niech kara bedzie nizsza.

Ale genralni jestem na NIEEE

Czemu nie da sie glosowac? :P
Musin
Posty: 52
Rejestracja: 29 sty 2010 22:33

Re: Zmiana kary za zgon

Post autor: Musin »

System zgonów na arkadii jest OK. Teraz i tak ginie mniej graczy w pvp niż kiedyś, jeśli mieli by nic nie tracić przy zgonie albo dostawać coś w stylu kary tygodnia afka w gildii to by to nie miało sensu :)

Może jedynie miało by to sens w pve, bo to by ukróciło jakieś głupie zgony w stylu spec zabijający z dobrej :)
ODPOWIEDZ