Strona 8 z 14

Re: Płacze do czarodziejów.

: 13 gru 2011 01:23
autor: Paulie
Oddajcie brame Mahakamowi! ;-/

Re: Płacze do czarodziejów.

: 13 gru 2011 07:15
autor: Brygu
Oj tam idzie nowe! Ustandaryzowane. Dziś brama w Carbon, jutro las Loren!

Re: Płacze do czarodziejów.

: 13 gru 2011 07:38
autor: Miuosh
Brygu pisze:Oj tam idzie nowe! Ustandaryzowane. Dziś brama w Carbon, jutro las Loren!
Czekamy cierpliwie :twisted:

Re: Płacze do czarodziejów.

: 13 gru 2011 08:17
autor: Rennz
Brygu pisze:Oj tam idzie nowe! Ustandaryzowane. Dziś brama w Carbon, jutro las Loren!
A pojutrze zawody elitarne (-:

Standaryzowanie wszystkiego na siłę nie zawsze jest najlepszym rozwiązaniem, ale domyślam się, że pisałeś z mocną dozą ironii (-:

Re: Płacze do czarodziejów.

: 14 gru 2011 06:01
autor: Herenvarno
Brygu pisze:Oj tam idzie nowe! Ustandaryzowane. Dziś brama w Carbon, jutro las Loren!
Drzwi do lasu? :D

Re: Płacze do czarodziejów.

: 14 gru 2011 06:47
autor: Sirius
Drzwi z lasu? Ile deseczek można by wyrżnąć. Jaki zastrzyk gotówki dla Tileańskiego gospodarki!

Re: Płacze do czarodziejów.

: 14 gru 2011 11:36
autor: Lathilla
Zlikwidować furtki, bramy i drzwi w osadzie Fandall!

A serio: brama Carbon była magiczna. Była piękna. Była. :(

Re: Płacze do czarodziejów.

: 14 gru 2011 16:22
autor: Deli
Dziekuję Princepsowi!
Że pomógł a nie posiekał :)

Re: Płacze do czarodziejów.

: 14 gru 2011 16:43
autor: Vooks
Lathilla pisze:Zlikwidować furtki, bramy i drzwi w osadzie Fandall!
W KZ, przykładowo, skasowano drzwi na poczcie (takie nie na klucz). Nie wiem komu przeszkadzało i komu się chciało poświęcić na to czas (nawet jeśli zajmuje to 1 minutę).

Oczywiście rozumiem, dlaczego ujednolicono bramy, ale czy zbytnie okrajanie gry z klimatycznych elementów, a także takich, które wymagają od gracza większej interakcji z otoczeniem, w celach standaryzacji, nie doprowadzi do upodabniania Arkadii do gier typu Diablo? Mimo większych możliwości niż gry graficzne (nie trzeba animować każdego możliwego działania) w końcowym etapie standaryzacji wszystkiego będzie kilka "klas" do wyboru, które będą zrzeszane przez prawie podobne do siebie stowarzysznia + będą jakieś npc/mobki no i teren po którym można się poruszać. Może mi się wydaje, może piszę głupoty, może nostalgia, ale czy kiedyś, jak Arkadia była bardziej różnorodna, nie była bardziej magiczna? (mimo braku magii na Arkadii:P)

To nie płacz, tylko bardziej dywagacje.

Re: Płacze do czarodziejów.

: 14 gru 2011 22:27
autor: Fantaji
Ja pamiętam, że jak pierwszy raz zaczynałam grać kilka lat temu to bardzo podobało mi się to wymyślanie komend z bramami. Nie miałam żadnego doświadczenia w tego typu grach i nie znałam nikogo, kto by mi pomógł się odnaleźć, ale z bramami akurat sobie radziłam i mnie to cieszyło. Noszenie paczek nie wymagało tylko umiejętności korzystania z mapy, ale też trochę namysłu. I co do bram to akurat nie wydaje mi się to dziwnym, że mogą być różne w różnych miastach, mogą mieć mało rzucające się w oczy kołatki, itp. To nie to samo co problemy typu: nie działa komenda "zamow zupe koperkowa", a "zamow koperkowa zupe" już tak, chociaż w menu jest według tej pierwszej wersji. Chociaż w życiu może też czasami zdarzają się mało błyskotliwi kelnerzy i tak to można tłumaczyć.

W każdym razie, wierzę, że Czarodzieje mieli sensowne powody do tej zmiany i nie piszę tu po to, żeby kogoś krytykować. Chciałam tylko wypowiedzieć się, jak to wyglądało z perspektywy nowego gracza, który nie miał nikogo, kto by go prowadził za rączkę podczas poznawania gry.