Płacze do czarodziejów.

Forum wieści z Arkadii.
Awatar użytkownika
Paulie
Posty: 527
Rejestracja: 12 lut 2009 21:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Płacze do czarodziejów.

Post autor: Paulie » 13 gru 2011 01:23

Oddajcie brame Mahakamowi! ;-/
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.


<@thran> jakby postac miala byc odbiciem gracza sin gralby w kz

Awatar użytkownika
Brygu
Posty: 115
Rejestracja: 13 lut 2009 14:34

Re: Płacze do czarodziejów.

Post autor: Brygu » 13 gru 2011 07:15

Oj tam idzie nowe! Ustandaryzowane. Dziś brama w Carbon, jutro las Loren!

Awatar użytkownika
Miuosh
Posty: 408
Rejestracja: 16 maja 2009 18:31
Lokalizacja: JaworznoCity

Re: Płacze do czarodziejów.

Post autor: Miuosh » 13 gru 2011 07:38

Brygu pisze:Oj tam idzie nowe! Ustandaryzowane. Dziś brama w Carbon, jutro las Loren!
Czekamy cierpliwie :twisted:
Ogre!

Rennz
Posty: 546
Rejestracja: 12 sty 2010 17:09
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Płacze do czarodziejów.

Post autor: Rennz » 13 gru 2011 08:17

Brygu pisze:Oj tam idzie nowe! Ustandaryzowane. Dziś brama w Carbon, jutro las Loren!
A pojutrze zawody elitarne (-:

Standaryzowanie wszystkiego na siłę nie zawsze jest najlepszym rozwiązaniem, ale domyślam się, że pisałeś z mocną dozą ironii (-:

Awatar użytkownika
Herenvarno
Posty: 809
Rejestracja: 09 mar 2010 11:22

Re: Płacze do czarodziejów.

Post autor: Herenvarno » 14 gru 2011 06:01

Brygu pisze:Oj tam idzie nowe! Ustandaryzowane. Dziś brama w Carbon, jutro las Loren!
Drzwi do lasu? :D
Nie każdy jest mile widziany w moim domu. Gdybym wszystkich traktował jednakowo, nikogo nie wyróżniłbym!

Awatar użytkownika
Sirius
Posty: 119
Rejestracja: 16 lut 2009 10:33
Lokalizacja: Toruń

Re: Płacze do czarodziejów.

Post autor: Sirius » 14 gru 2011 06:47

Drzwi z lasu? Ile deseczek można by wyrżnąć. Jaki zastrzyk gotówki dla Tileańskiego gospodarki!
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Ponadto zastrzega on sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Lathilla
Posty: 4
Rejestracja: 01 mar 2011 21:53

Re: Płacze do czarodziejów.

Post autor: Lathilla » 14 gru 2011 11:36

Zlikwidować furtki, bramy i drzwi w osadzie Fandall!

A serio: brama Carbon była magiczna. Była piękna. Była. :(

Deli
Posty: 348
Rejestracja: 12 lut 2009 22:28

Re: Płacze do czarodziejów.

Post autor: Deli » 14 gru 2011 16:22

Dziekuję Princepsowi!
Że pomógł a nie posiekał :)
Populacja graczy arkadyjskich nie dorasta - gracze z reguły się tylko starzeją.

Awatar użytkownika
Vooks
Posty: 91
Rejestracja: 07 maja 2011 11:44
Lokalizacja: Kraina Zgromadzenia

Re: Płacze do czarodziejów.

Post autor: Vooks » 14 gru 2011 16:43

Lathilla pisze:Zlikwidować furtki, bramy i drzwi w osadzie Fandall!
W KZ, przykładowo, skasowano drzwi na poczcie (takie nie na klucz). Nie wiem komu przeszkadzało i komu się chciało poświęcić na to czas (nawet jeśli zajmuje to 1 minutę).

Oczywiście rozumiem, dlaczego ujednolicono bramy, ale czy zbytnie okrajanie gry z klimatycznych elementów, a także takich, które wymagają od gracza większej interakcji z otoczeniem, w celach standaryzacji, nie doprowadzi do upodabniania Arkadii do gier typu Diablo? Mimo większych możliwości niż gry graficzne (nie trzeba animować każdego możliwego działania) w końcowym etapie standaryzacji wszystkiego będzie kilka "klas" do wyboru, które będą zrzeszane przez prawie podobne do siebie stowarzysznia + będą jakieś npc/mobki no i teren po którym można się poruszać. Może mi się wydaje, może piszę głupoty, może nostalgia, ale czy kiedyś, jak Arkadia była bardziej różnorodna, nie była bardziej magiczna? (mimo braku magii na Arkadii:P)

To nie płacz, tylko bardziej dywagacje.
MAKE FOOD NOT WAR!
[*] BRAMA W MAHAKAMIE [*] - R.I.P. - Nie Zapomnimy!

Fantaji
Posty: 61
Rejestracja: 28 maja 2011 06:20

Re: Płacze do czarodziejów.

Post autor: Fantaji » 14 gru 2011 22:27

Ja pamiętam, że jak pierwszy raz zaczynałam grać kilka lat temu to bardzo podobało mi się to wymyślanie komend z bramami. Nie miałam żadnego doświadczenia w tego typu grach i nie znałam nikogo, kto by mi pomógł się odnaleźć, ale z bramami akurat sobie radziłam i mnie to cieszyło. Noszenie paczek nie wymagało tylko umiejętności korzystania z mapy, ale też trochę namysłu. I co do bram to akurat nie wydaje mi się to dziwnym, że mogą być różne w różnych miastach, mogą mieć mało rzucające się w oczy kołatki, itp. To nie to samo co problemy typu: nie działa komenda "zamow zupe koperkowa", a "zamow koperkowa zupe" już tak, chociaż w menu jest według tej pierwszej wersji. Chociaż w życiu może też czasami zdarzają się mało błyskotliwi kelnerzy i tak to można tłumaczyć.

W każdym razie, wierzę, że Czarodzieje mieli sensowne powody do tej zmiany i nie piszę tu po to, żeby kogoś krytykować. Chciałam tylko wypowiedzieć się, jak to wyglądało z perspektywy nowego gracza, który nie miał nikogo, kto by go prowadził za rączkę podczas poznawania gry.
"Życie jest piękne przy odpowiedniej definicji."

ODPOWIEDZ