Płacze do czarodziejów.

Forum wieści z Arkadii.
Deli
Posty: 346
Rejestracja: 12 lut 2009 22:28

Płacze do czarodziejów.

Post autor: Deli » 16 sie 2011 14:37

Czy Administracja przy dodawaniu nowych npcy etatowych bierze pod uwagę ich "dostępnośc" zarówno dla jasnej jak i ciemnej strony mocy?
Populacja graczy arkadyjskich nie dorasta - gracze z reguły się tylko starzeją.

Relik
Posty: 3
Rejestracja: 13 sie 2011 16:28

Pytania do czarodziejów.

Post autor: Relik » 17 sie 2011 08:32

Witam.
Moje pytanie jest na temat realności świata i mutacji.
Chodzi konkretniej o temat tego typu ze coraz częściej biegają na arkadii
zmutowane postacie typu 'Zakonnicy Sigmara, Najemnicy, czy tez gracze z innych gildii, a nawet gp. Czy nie sadzicie, ze w świecie warhammerra zmutowany Sigmaryta, bądz przebywający z nim w drużynie inny osobnik posiadający mutacje to niedorzecznosc?
Puki co jest to trochę kiepsko rozwiązane ponieważ gracz niezrzeszony z gildia chaosu posiadający mutacje ma z tego tytułu 'BONUS'. Może chodzić po Ziemiach Czaszki bez obawy ze zgubi się w burzy, a jak musi iść do siebie do obozu czy do zamku zakrywa mutacje i jest normalnym porządnym rycerzem światła.
Myślę ze skoro są gildie walczące z chaosem to powinny one z nim walczyć a nie stawać się jego częścią...
Czy nie rozsądniejsze było by wprowadzenie jakiegoś systemu kar dla takich
postaci?
Na przykład czy zmutowany zakonnik powinien odczuć skutki mutacji na swojej postaci wpadając w niełaskę Sigmara któremu służy?
A członkowie innych stowarzyszeń posiadający mutacje czy nie powinni być atakowani przez Zakon a nie chodzić z zakonnikami w jednej drużynie?


Pozdrawiam.

Gość

Re: Pytania do czarodziejów.

Post autor: Gość » 17 sie 2011 09:12

Planujecie ponowne otwarcie gildii?

Ferd
Posty: 5
Rejestracja: 08 lip 2011 05:21

Re: Pytania do czarodziejów.

Post autor: Ferd » 17 sie 2011 10:26

Relik pisze:Witam.
Moje pytanie jest na temat realności świata i mutacji.
Chodzi konkretniej o temat tego typu ze coraz częściej biegają na arkadii
zmutowane postacie typu 'Zakonnicy Sigmara, Najemnicy, czy tez gracze z innych gildii, a nawet gp. Czy nie sadzicie, ze w świecie warhammerra zmutowany Sigmaryta, bądz przebywający z nim w drużynie inny osobnik posiadający mutacje to niedorzecznosc?
Puki co jest to trochę kiepsko rozwiązane ponieważ gracz niezrzeszony z gildia chaosu posiadający mutacje ma z tego tytułu 'BONUS'. Może chodzić po Ziemiach Czaszki bez obawy ze zgubi się w burzy, a jak musi iść do siebie do obozu czy do zamku zakrywa mutacje i jest normalnym porządnym rycerzem światła.
Myślę ze skoro są gildie walczące z chaosem to powinny one z nim walczyć a nie stawać się jego częścią...
Czy nie rozsądniejsze było by wprowadzenie jakiegoś systemu kar dla takich
postaci?
Na przykład czy zmutowany zakonnik powinien odczuć skutki mutacji na swojej postaci wpadając w niełaskę Sigmara któremu służy?
A członkowie innych stowarzyszeń posiadający mutacje czy nie powinni być atakowani przez Zakon a nie chodzić z zakonnikami w jednej drużynie?


Pozdrawiam.
Witam
W przeszłości był taki mechanizm wprowadzony. Zakonnik, który został zmutowany, automatycznie był usuwany ze zgromadzenia. Został jednak
zlikwidowany, gdy któryś z zakonników, bodajrze Ghar, był przywracany
do zgromadzenia 4-ty raz jednego dnia. (Było to łądnych parę lat temu)
Po prostu mechanizm mutowania wprowadzony na mudzie uniemożliwiał
realna walke na terenach Ziemi Czaszek, przy zachowaniu mechanizmu
usuwającego z zakonu.
Obecnie moim zdaniem więcej by porpawiło w tym względzie poprawne
zbalansowanie expowisk. Mechanizm naliczania punktów expa, daleki jest
od doskonałości, szczególnie widoczne jest to przy NPC-ach walczacych
bez broni, ale nie tylko.
Ferd

Rennz
Posty: 546
Rejestracja: 12 sty 2010 17:09
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Pytania do czarodziejów.

Post autor: Rennz » 17 sie 2011 10:41

Ferd pisze: Witam
W przeszłości był taki mechanizm wprowadzony. Zakonnik, który został zmutowany, automatycznie był usuwany ze zgromadzenia. Został jednak
zlikwidowany, gdy któryś z zakonników, bodajrze Ghar, był przywracany
do zgromadzenia 4-ty raz jednego dnia. (Było to łądnych parę lat temu)
Po prostu mechanizm mutowania wprowadzony na mudzie uniemożliwiał
realna walke na terenach Ziemi Czaszek, przy zachowaniu mechanizmu
usuwającego z zakonu.
Obecnie moim zdaniem więcej by porpawiło w tym względzie poprawne
zbalansowanie expowisk. Mechanizm naliczania punktów expa, daleki jest
od doskonałości, szczególnie widoczne jest to przy NPC-ach walczacych
bez broni, ale nie tylko.
Ferd
Jak widać usunięcie tego mechanizmu jednak było błędną decyzją, bo gracze sami nie potrafią utrzymać odpowiedniego porządku. Obecnie mutowanie się nie jest tak szybkie jak było wcześniej, a łatwość zbicia mutacji nie uległa zmianie - wynika z tego, że pomutowani gracze w 'dobrych' stowarzyszeniach są po prostu zbyt leniwi by poświęcić godzinę na 'wyleczenie się' z mutacji. Jeśli ty, jako Mistrz Zakonu, pilnowałbyś by twoi podopieczni nie byli zmutowani, a tych zmutowanych odpowiednio karał na pewno nie było by tych 'płaczy'. Rozumiem jednak, że troska o zawody, które posiadają wyklucza opcję wyrzucenia zmutowanych i leniwych graczy ze stowarzyszenia. Wydaje mi się, że stąd właśnie wziął się ten temat.

Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: Płacze do czarodziejów.

Post autor: Haern » 17 sie 2011 15:43

Popieram pytanie Cirda ( o/ ), bo jest ono newralgiczne wręcz jeśli chodzi o zabawę w PvP na Arkadii. Aktualnie PvP zostało sprowadzone w przeważającej większości do walenia fragów z ukrycia, względnie przypadkowych spotkań na trakcie (ktoś już o tym gdzieś pisał, ale nie pamiętam kto, przepraszam), bo nie ma za bardzo o co walczyć. Żadna frajda... Czy gildie zostaną otwarte?

Awatar użytkownika
Brygu
Posty: 115
Rejestracja: 13 lut 2009 14:34

Re: Płacze do czarodziejów.

Post autor: Brygu » 17 sie 2011 18:56

Ja chciałem nawiązać do pojawiania się nowych NPCy, ale nie w kwestii czy takowi powinny się pojawiać, bo sprzęt z nich dostępny jest dla wąskiej grupy graczy.

Ja jestem mocno ograniczony i będę gadał tylko o jednym, chodzi mi o topory. Już jakiś czas temu z pewnym wizem korespondowałem w tej kwestii. Góra niby zauważyła brak popularności tej klasy broni i w przyszłości postarać sie o lepsze jej rozmieszczenie. Toporów jest pełno, ale właśnie problem ten sam, albo maja je dobre npce, albo mają złe znaki, symbole, ludzką skóre itp. W kwestii tej niewiele się zmieniło. Kolejne NPCe z puli niedostępnych toporów.

Jakie są główne przeciwwskazania by powstał kowal przekuwający broń na inny opis z tymi samymi statystykami. Skoro teraz broń i tak jest losowa, to po opisie, że ktoś trzyma taki egzemplarz nie możemy wnioskować czy on jest dobry. Niech taki kowal jest drogi, ale niech będzie taka opcja.

Relik
Posty: 3
Rejestracja: 13 sie 2011 16:28

Re: Pytania do czarodziejów.

Post autor: Relik » 17 sie 2011 19:13

Witam
W przeszłości był taki mechanizm wprowadzony. Zakonnik, który został zmutowany, automatycznie był usuwany ze zgromadzenia. Został jednak
zlikwidowany, gdy któryś z zakonników, bodajrze Ghar, był przywracany
do zgromadzenia 4-ty raz jednego dnia. (Było to łądnych parę lat temu)
Po prostu mechanizm mutowania wprowadzony na mudzie uniemożliwiał
realna walke na terenach Ziemi Czaszek, przy zachowaniu mechanizmu
usuwającego z zakonu.
Obecnie moim zdaniem więcej by porpawiło w tym względzie poprawne
zbalansowanie expowisk. Mechanizm naliczania punktów expa, daleki jest
od doskonałości, szczególnie widoczne jest to przy NPC-ach walczacych
bez broni, ale nie tylko.
Ferd
Ten mechanizm był po prostu słabo przemyślany, ale tak jak Rennz napisał można by teraz z tym pokombinować ponieważ nie mutuje się już tak szybko jak kiedyś samym przebywaniem na ziemiach czaszki. Szybkie Pk nie spowodowało by wywalenia zakonnika z gildii. Co innego w sytuacji kiedy gracz wyrusza na wielogodzinną expedycje na ziemie czaszek w celu "tepienia chaosu". W takim momencie jest to w pełni świadoma decyzja
takiej osoby wiec nie powinno być w tym momencie problemu.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Rafgart
Posty: 950
Rejestracja: 09 lut 2009 10:10

Re: Płacze do czarodziejów.

Post autor: Rafgart » 17 sie 2011 19:20

Tworzenie postaci w celu anonimowego wypowiadania sie na forum jest zakazane. Jesli sie nie skonczy, to beda wyciagane konsekwencje.

Relik
Posty: 3
Rejestracja: 13 sie 2011 16:28

Re: Płacze do czarodziejów.

Post autor: Relik » 17 sie 2011 19:52

Rafgart pisze:Tworzenie postaci w celu anonimowego wypowiadania sie na forum jest zakazane. Jesli sie nie skonczy, to beda wyciagane konsekwencje.
Przepraszam jesli to do mnie.
Nie jest to moja glowna postac, ale nie jest ona tez stworzona specjalnie w celu wypowiadania sie na forum.
Generalnie gram Gorertzem w stowarzyszeniu mutantow chaosu. Ale ta postac ktorej imienia uzylem jest jedna z moich postaci ktora gram w celu zrelaksowania sie. i zrobilem to odruchowo poprostu logujac sie jej imieniem na forum.

ODPOWIEDZ