Dyskusja o wiedzminach (koniach, lukach, magii itp)

Forum wieści z Arkadii.
Arcadio
Posty: 20
Rejestracja: 24 maja 2009 21:06

Re: Dyskusja o wiedzminach (koniach, lukach, magii itp)

Post autor: Arcadio »

A wiec przynajmniej mamy jasnosc jakie jest stanowisko administracji odnosnie Wiedzminow. NPC - tak, gracz - nie.

A skorzystam z okazji i zapytam. Czy planowany jest jakis rozwoj Nilfgaardu, mam na mysli nowe tereny i stowarzyszenie?
Awatar użytkownika
Huggus
Posty: 238
Rejestracja: 12 lut 2009 21:13
Lokalizacja: Inis Ard Skellig

Re: Dyskusja o wiedzminach (koniach, lukach, magii itp)

Post autor: Huggus »

Jak czytam kolejne pytania o nowe gildie, to sie zastanawiam czy autorzy sa glupi, czy tylko udaja bo czytac nie potrafia. :|
We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds,
We shall fight on the fields and in the streets, we shall fight in the hills.
We shall never surrender!


Większość ludzi wolała by umrzeć, niż myśleć. I tak zresztą robią.
Arcadio
Posty: 20
Rejestracja: 24 maja 2009 21:06

Re: Dyskusja o wiedzminach (koniach, lukach, magii itp)

Post autor: Arcadio »

Oswiec mnie chamie.
Awatar użytkownika
Sivlaryan
Posty: 255
Rejestracja: 13 lut 2009 19:03
Lokalizacja: Reykjavik

Re: Dyskusja o wiedzminach (koniach, lukach, magii itp)

Post autor: Sivlaryan »

POWER OF FRIENDSHIP
Arcadio
Posty: 20
Rejestracja: 24 maja 2009 21:06

Re: Dyskusja o wiedzminach (koniach, lukach, magii itp)

Post autor: Arcadio »

Siv dzieki, przegladam "Wiesci" i stad braki :)
Alderic
Posty: 14
Rejestracja: 12 cze 2011 19:35

Re: Dyskusja o wiedzminach (koniach, lukach, magii itp)

Post autor: Alderic »

Jeśli chodzi o konie, to z tego co pamiętam na innych mudach na których je wprowadzono generowały masę bugów, błędów, dziwnych sytuacji. Ogólnie mechanizm zakodowania gracza na wierzchowcu jest problematyczny. Jako że administracja arkadii stawia na jakość, a nie na ilość, nie chcą znowu pakować się we wprowadzanie czegoś, co potem przez x lat trzeba będzie poprawiać żeby nie generowało błędów. W połączeniu z ograniczoną liczbą koderów i ich wizogodzin, oraz stopniem skomplikowania funkcjonowania wierzchowców (mimo że Arkadia jest grą, dąży się do tego by funkcjonowanie postaci w świecie było maksymalnie realistyczne - do granicy grywalności) wprowadzenie czegoś takiego jest poza zasięgiem obecnej administracji. Nie wynika to z odrzucenia 'bo tak' tylko z polityki jakości - którą w pełni popieram.

W skrócie - nie sądzę by wprowadzone były jakiekolwiek globalne modyfikacje mechaniki (nowe elementy) które w tak znaczący sposób wpływają na system i mogą doprowadzić do zamknięcia Arki na miesiąc w celu odbugowywania jej po kilku godzinach funkcjonowania. Konie, broń dystansowa, magia, są takimi elementami.

Jeśli chodzi o wiedźminów - jest to złożony problem balansu który dostatecznie został wyjaśniony przez przedmówców. Sprowadza się to do: NPC tak, odgrywanie 'własnymi siłami' tak, wsparcie kodowe - już jest wystarczające, więcej nie będzie w przewidywalnej przyszłości.
Yunnanilus
Posty: 4
Rejestracja: 12 kwie 2011 15:09

Re: Dyskusja o wiedzminach (koniach, lukach, magii itp)

Post autor: Yunnanilus »

Siemka,

ja troche tylko nie rozumiem dlaczego takie stowarzyszenie czy tam klub czy inne cos wiedzminow mialoby dawac jakis super boost postaci. Przeciez geralt nie walczyl nigdy z zakonnikiem, gladiatorem z nuln tudziez mutantem chaosu i przeciez kazdy mogl go sklepac :]. Nie pral go tez mafiozo czy najemnik. Tak samo jak nie widze powodu dlaczego krasnolud z mahakamu, ktory w swoim zywocie zabil kilka razy smoka i setki trolli nie mogl skopac dupy byle wiedzminowi :]. Dlaczego korsarz, pod ktorego spojrzeniem uginaja sie kolana szczurow ladowych mialby nie klepnac takiego wiedzmina? Bo sie nazarl ziolek i lykna cos z butelki? Bo ma klawy miecz i chodzi na czarno? Bo mu sie cos ze zrenicami stalo? :>

Imho Rafgart trzyma wszystko w garsci ale jest czlowiekiem. Maja na niego wplyw inni ludzie, jak na kazdego. Jak sie znajdzie dosc klimatycznych graczy, ktorzy pokaza, ze mozna (nie secondy kolejne tylko firsty). Gracze, ktorzy beda wiedziec gdzie uderzyc by gotowe opisy klubu badz gildii podsunac sprytnie pod nos decyzyjnemu Rafgartowi i zrobia to w odpowiednim czasie to mysle, ze wszystko jest do uzyskania.

Wiele moze byc pomyslow rozwiazan. Chodzby podniesienie umow oceny bestii chaosu i walki z nimi. Mocne uwalenie umiejetnosci bojowych wraz ze wzrostem liczebnosci druzyny itd. Zamiast se tu siedziec i gadac to mozna sie wziac za robote ;). A jak nie wyjdzie to przeciez zabawa i tak bedzie fajna, nie? A o to w tym chodzi.
Rennz
Posty: 546
Rejestracja: 12 sty 2010 17:09
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Dyskusja o wiedzminach (koniach, lukach, magii itp)

Post autor: Rennz »

Zabawa zabawą, ale wierz mi - zawsze znajdzie się ktoś kto tą zabawę będzie chciał spier***** (-:
Buluar
Posty: 607
Rejestracja: 12 lut 2009 21:49

Re: Dyskusja o wiedzminach (koniach, lukach, magii itp)

Post autor: Buluar »

Moim zdaniem wystarczajacym byloby rozwiniecie oceny i walki z bestiami chaosu, gdzie na najwyzszych poziomach, oprocz opisow potworkow, moglby sie zmieniac takze opisy ciosow gracza podczas walki z nimi (cos jak teraz wyznawcy morra z nieumarlymi maja/ walka pokazowa gladiatorow). Wplyw ma to zerowy na balans, a potencjalni wiedzmini mieliby radoche, ktora nie psulaby zabawy innym.

Edit: Bledy
Każde społeczeństwo dzieli sie na trzy warstwy. Ludzi nieruchomych, ludzi ruchomych i tych, którzy poruszają innymi.

Abraham Lincoln
Awatar użytkownika
Magog
Posty: 127
Rejestracja: 07 sty 2011 00:05

Re: Dyskusja o wiedzminach (koniach, lukach, magii itp)

Post autor: Magog »

Sprobujmy raz jeszcze...

Tia, bo otwieranie zawodowki tylko dla jednej rasy ma priorytet wyrazany w liczbach dodatnich...
Podstawowa zasada RPG - "Less QQ, More Pew Pew"
ODPOWIEDZ