No przyznaje, że jest masa lokacji, na których powinno się nie dać ukryć, a da się wybornie. Ale tę wiedzę trzeba zdobywać naprawde cięzko. Z drugiej strony jest masa lokacji, które z racji na swoją dzikość i rozległość powinna dawać sporo plusów do ukrycia się, a daje same minusy (w tym przypadku mam na myśli nawet grupę lokacji). Choć jestem za takim projektem, który:Gotmir pisze:Mysle ze problem nie lezy w ukrywaniu, a strasznie zle zbalansowanymi lokacjami.
Druga sprawa to niezbalansowany spost, ktory pomaga jedynie w szybkosci przeszukiwania lokacji.
I to raczej nie powinno sie plakac o obciecie ukrywanie tylko o balans lokacji i sposta.
1. Z pomocą graczy (wolontariuszy) uporządkuje lokacje, ze względu na typy terenu i ich rozległość.
2. Uporządkuje wyjścia/wejścia do lokacji pod kątem skradania się.
2. Da możliwość jakiejś oceny lokacji i wyjść (za pomocą emota? komendy?)
Mam również masę, wątpliwości, bo takie zmiany mogą zaskoczyć wiele osób i prowadzić do przykrych niespodzianek.
Re reszta: Jak to czytam to coraz bardziej jestem przekonany do zniesienia elitarek, albo ich rozwinięcia. Obecna sytuacja już chyba nie może zostać uleczona. Ja Ishtarowy kurdupel jakoś potrafiłem odkryć klase RPG'a Hakatriego, mimo że jesteśmy wrogami. Zwyczajnie nie jestem uprzedzony i nie mam torsji na widok wąskodupca.
Może załóżmy temat w którym ludzie którzy się nie lubią 'bo jest ogrem czy elfem', będą mogli się podrapać trochę