Ukrywanie - poprawki / zmiany

Forum wieści z Arkadii.
Awatar użytkownika
Ernard
Posty: 37
Rejestracja: 16 mar 2009 00:28

Re: Ukrywanie - poprawki / zmiany

Post autor: Ernard »

Nevare pisze:Ciekawym rozwiazaniem byloby gdyby dodatkowo ukrywacz byl widoczny w trakcie przemykania. Wchodzisz na lokacje a tam:

Kod: Zaznacz cały

Nathaniel skradajacy sie na polnoc.

przeciez jest. przynajmniej w niektorych przypadkach. ale zeby wiedziec takie rzeczy to trzeba troche pograć z tym zawodem, a nie płakać z tłumem.

Skończcie tą noworoczną paraolimpiade pomysłów.
Nevare
Posty: 49
Rejestracja: 22 paź 2009 19:27

Re: Ukrywanie - poprawki / zmiany

Post autor: Nevare »

Czytac warto ze zrozumieniem, albo wcale.
Awatar użytkownika
Morglum
Posty: 95
Rejestracja: 26 lut 2009 23:06

Re: Ukrywanie - poprawki / zmiany

Post autor: Morglum »

Pier no zaden ze mnie partyzant tyle, ze akurat wczesniej to chyba Ty pokazales swoja niewiedze o wlasnym zawodzie nie ja panie partyzancie przez duze P. ;)
Gniot
Posty: 612
Rejestracja: 13 lut 2009 09:57

Re: Ukrywanie - poprawki / zmiany

Post autor: Gniot »

Pare osob pisalo o walce z partyzantami :) zupelnie jak by do tego potrzebne byly nie lada umiejetnosci ... pokaz mi logi gdzie pada partyzant od pojedynczego gracza :) oswiec mnie taktyka jaka sie w ishtar sotsuje w walce z partyzantami :P bo jak dla mnie wejscie na lokacje atak a nastepnie sprawne gonienie to zadna taktyka tak wyglada 90% fragow na arce...

ALE WY MACIE TAKTYKE !!!

Dajta linki do logow chetnie sie poucze...

p.s.
Pier zapraszam do impa ! tu nie potrzeba TAKTYKI mamy szarze !
2011.04.01
Gniot Adiutant Kapitana Kompanii Gryfa, Walczacy z Wiatrakami, Miecznik z
Paweza, Naczelny Madrala Arkadii, Ogr o Elfich Uszach, Elf o Ogrzym
Rozumku, Zastepca Szefa Muminkow z Obozu Najemnikow, Arcydzielo
Sztuki Cukierniczej
Coronius
Posty: 778
Rejestracja: 13 lut 2009 22:45

Re: Ukrywanie - poprawki / zmiany

Post autor: Coronius »

Skoro expicie w miejscach, gdzie jest bonus do ukrywania, to czemu zdziwienie, ze sie tam ludzie ukrywaja?
Sa expowiska, gdzie ukrycie graniczy z cudem - przeniescie sie tam i przestancie plakac.
Visborg
Posty: 406
Rejestracja: 15 maja 2009 03:09

Re: Ukrywanie - poprawki / zmiany

Post autor: Visborg »

Nevare, bez urazy, ale to co proponujesz, istnieje w takiej formie jak mówi Pier (wklepujesz ukryj się i po sekundzie jesteś ukryty na 10% swojego skilla, po pięciu na 50%, po minucie na 100% skilla - liczby wzięte z głowy bo ukrywaczem nie gram, ale działa to w TEN sposób). To co proponujesz jest za przeproszeniem wzięte z kosmosu. Jak to "Widzisz próbującego się ukryć scojaka", znaczy co, stoi na środku polany i się rozgląda za które krzaki wleść? Czy może raczej tak jak jest teraz - wskakuje w pierwsze lepsze (10% skilla) i zaczyna wpełzać gdzieś głębiej?

Przemykanie które ileś tam trwa... no do diaska, to jak ja mam się skradać za kimś po mieście żeby zobaczyć gdzie idzie?

Jedyne rzeczy które mi w ukrywaniu nie pasują - to w drugą strone. Dlaczego w zatłoczonej karczmie nożownik nie może się ukryć SIEDZĄC przy stoliku? Jak wtedy ukrywanie się polega raczej na wtapianiu w tło (tłum ludzi) a nie włażeniu za obraz na ścianie.

Doprawdy, sam nie jestem ukrywaczem, ale grałem w drużynie z takimi, grałem przeciwko takim i uważam że jest ok, w 90% przypadków działa tak jak powinno a Wy płaczecie bo fakt, gonienie za nimi jest U-PIER-DLI-WE. Bo taka jest walka z partyzantką.

Ale żeby nie było że tylko krytykuje - inny pomysł, żeby 'ułatwić' biednym wykrywaczom - jeśli ukrywacz jest na lokacji i jego ukrycie niewiele przekracza spostrzegawczość wykrywacz, powinien wyskakiwać komunikat "masz wrażenie że ktoś się tu ukrywa" albo coś w tym stylu. Sugerujące że przeszukanie lokacji jest sensownym pomysłem. Ew, żeby nie było zbyt prosto, w sytuacjach "podwyższonej adrenaliny" (zaraz po walce) może się zdarzać że ten komunikat losowo odpali się na faktycznie pustej lokacji. Troche paranoi nie zaszkodzi ;] Może jego skuteczność zależy od "poczucia bezpieczeństwa? Wtedy "straszący sztylet" pozwalał by skutecznie wyeliminować wykrywacza.
Awatar użytkownika
Gotmir
Posty: 176
Rejestracja: 12 lut 2009 21:48
Lokalizacja: Bristol

Re: Ukrywanie - poprawki / zmiany

Post autor: Gotmir »

albo zostawic ukrywanie jak jest i dodac innym stowarzyszeniom magiczne zabawki jak maja "jedni lepsi" w Ishtar.

"czujesz ze gdzies w poblizu czasi sie wrog..."

:D

Yergo:
a nie wiem, ale to i tak przegiete ;p
Ostatnio zmieniony 31 gru 2010 18:12 przez Gotmir, łącznie zmieniany 1 raz.
"Każda mutacja musi mieć czas rozwoju. Najpierw jest taki mutant, taki mutant... A później taki duży mutant"- A.Kwasniewski
Nevare
Posty: 49
Rejestracja: 22 paź 2009 19:27

Re: Ukrywanie - poprawki / zmiany

Post autor: Nevare »

Visborg, a ty zauwazasz ironie dopiero wtedy jak podejdzie i ugryzie cie w dupe?
Awatar użytkownika
Yergo
Posty: 128
Rejestracja: 12 lut 2009 22:38
Lokalizacja: trójwieś

Re: Ukrywanie - poprawki / zmiany

Post autor: Yergo »

Post Visborga chwile wyzej: no wreszcie w tym temacie ktos sensowny :o

Gotmir: a czy "czujesz ze gdzies w poblizu czasi sie wrog..." dziala na ukrywajacych sie? :>
Awatar użytkownika
Jaeden
Posty: 53
Rejestracja: 16 lis 2010 16:43

Re: Ukrywanie - poprawki / zmiany

Post autor: Jaeden »

Zawod partyzanta jest ogolnie dostepny z etatu, wiec jak ktos uwaza, ze jest za dobry to moze go sobie wziac i doswiadczyc tej potegi. Ale znajac arkowe placzki zaraz potem sie zacznie, ze nie ma speca i tarczy, a dual za slaby.
Jeden umie sie bic, drugi zaslaniac, a trzeci chowac, proste jak papier, kamien, nozyczki, jak ktos nie potrafi zrozumiec takich zaleznosci to moze powinien grac w bierki.

re Yergo,
Dziala. Ale to maly bonus, bo wrogowie Komanda zadko graja partyzantami, bo kto normalny by wybral taki ch***wy zawod :>.
Jaeden, cham i prostak.

Jesli polelf, to tylko owiany legenda, w srebrzystej zbroji i z helmem, ktory mowi "zabij".
ODPOWIEDZ