Ukrywanie - poprawki / zmiany

Forum wieści z Arkadii.
Awatar użytkownika
Pier
Posty: 205
Rejestracja: 21 paź 2010 16:19

Re: Ukrywanie - poprawki / zmiany

Post autor: Pier » 30 gru 2010 00:52

Legionistą szybko expisz, Gniot masz racje masz, widocznie chcesz się pochwalić czymś co wiesz, dobry pomysł swoją drogą. Lecz jeśli wrócimy do tematu, o który w głównej mierze jest ten wątek to raczej twoja wiedza dostarcza nam argumentu przeciw, niż za ;)

W dalszej kwestii przyjmijmy, że b. dośwa się robi łatwo, wielce nie robi się łatwo. Taka jest moja opinia na ten temat.

Sam chrzanisz bo przypieprzasz się do słówek. Tak bardzo trudno domyśleć się, że b. dośwa łatwo się robi każdym zawodem, ale niektórymi łatwiej? A określenie 'łatwo' dla osoby nie expiącej dużo pozostawia wiele do życzenia (ponoć sam jesteś taką osobą)? Wystarczy trochę dobrej woli, aby to wydedukować ;)

Edit:
Gdzie takie cudowne expo? Jeśli będzie mi dane sprawdzić, powiem jak mnie tam idzie.

No chopocki teraz to się doigraliście, komando będzie zwiedzać świat, żeby uzupełnić umy GP! Możecie zacząć się bać partyzanto legionistów z gzatak-szarżą

Kosh
Posty: 83
Rejestracja: 14 lut 2009 09:33

Re: Ukrywanie - poprawki / zmiany

Post autor: Kosh » 30 gru 2010 01:33

"Wiorki" dotarły do Imperium.
Nie poddawajcie się chłopaki.
"Naumicie się" w cukierkowym to codzienność.
I tak macie dobrze bo na traktach widać ^^

K.

Gniot
Posty: 612
Rejestracja: 13 lut 2009 09:57

Re: Ukrywanie - poprawki / zmiany

Post autor: Gniot » 30 gru 2010 01:34

Re Pier:
Jezeli juz bierzesz sie za krytykowanie innych to miej na uwadze ze i na to co ty piszesz beda patrzec wiec nie mow* ze partyzant ma nisko zaslony i minimalnie wyzej rozkazy niz gp bo to klamstwo. Pisanie ze kadym zawodem latwo sie robi bdoswa a pozniej pierdaczenie ze sie slowek czepiam - skoro wypisujesz nonsensy to sie czepiam.
Pier pisze:Morglum co Ty za brednie opowiadasz? Jakie zasłony? jakie rozkazy? partyzant? No nie ma jak to ściema, która tak łatwo zdemaskować, litości... Partyzant rozkazów nie ma, a zasłony ma minimalnie powyżej GP Ładnie Ci wchodzą zasłony na miecznika, apPróbowałeś kiedyś zasłonić innego partyzanta przed takim miecznikiem?

Jesli ktos pisze ze nozownik nie nadaje sie do expa i legionista to tez jest klamstwo. Gdzie takie postepy robie ? Calkiem blisko obozu i pare krokow dalej tylko ze to wymagalo troche glowkowania i na tacy ci tego nie podam.

Piszecie ze sie nie znam ... ja widze problem dlatego poruszlem ten temat napisalem dlaczego obecna sytuacja mi sie nie podoba :) Dla was problemu nie ma ? ok minie troche czasu i sie okaze ... jesli nic sie nie zmieni to znaczy ze Gniot jest przewrazliwiony ;P


p.s.
ktos pisal ze to bardziej wina niezbalansowanego terenu - spoko ... to teraz pytanie czy latwiej zbalansowac zawod albo dodac jakis bajer straznikowi/mysliwemu - czy czekac az ktos laskawie napisze ze tu i tu nikt sie schowac nie powinien a chowa sie 20 osob .
Ostatnio zmieniony 30 gru 2010 01:49 przez Gniot, łącznie zmieniany 2 razy.
2011.04.01
Gniot Adiutant Kapitana Kompanii Gryfa, Walczacy z Wiatrakami, Miecznik z
Paweza, Naczelny Madrala Arkadii, Ogr o Elfich Uszach, Elf o Ogrzym
Rozumku, Zastepca Szefa Muminkow z Obozu Najemnikow, Arcydzielo
Sztuki Cukierniczej

Coronius
Posty: 778
Rejestracja: 13 lut 2009 22:45

Re: Ukrywanie - poprawki / zmiany

Post autor: Coronius » 30 gru 2010 01:45

Gniot pisze: ktos pisal ze to bardziej wina niezbalansowanego terenu - spoko ... to teraz pytanie czy latwiej zbalansowac zawod albo dodac jakis bajer straznikowi/mysliwemu - czy czekac az ktos laskawie napisze ze tu i tu nikt sie schowac nie powinien a chowa sie 20 osob .
Po to te zawody maja ukrywanie, zeby sie ukrywac, a nie zeby byc widzianym.
Za to placa albo brakiem speca z pierwszej linii albo brakiem zbroi. Nie marudz.

Pulp
Posty: 274
Rejestracja: 21 maja 2009 00:44

Re: Ukrywanie - poprawki / zmiany

Post autor: Pulp » 30 gru 2010 02:25

IMHO ukrywanie jest zdecydowanie zbyt łatwe w użyciu i po prostu niezbalansowane, przez co szkodliwe dla grywalności. I nie mówie żeby obciąć ukrywaczy tylko wręcz przeciwnie. Dopakować ukrywaczy tak, żeby widzieli innych ukrywaczy! Przecież to właśnie zawody z ukrywaniem mają spostrzegawczość najwyżej...

Za cholere nie rozumiem tej zmiany:
Chowasz sie najlepiej jak potrafisz.
> szukaj

Nie jestes juz schowany.
Zaczynasz przeszukiwac najblizsza okolice.
Strasznie upośledziła ona rolę spostrzegawczości, ktora i tak zawsze była za słaba w stosunku do ukrywania.

Lokacje leśne i/lub komenda szukaj są tak zbalansowane, jakby lasy mialy po max 3 lokacje albo przemykanie nie istnialo.

Goldfinger
Posty: 237
Rejestracja: 13 lut 2009 22:45

Re: Ukrywanie - poprawki / zmiany

Post autor: Goldfinger » 30 gru 2010 10:22

1) To nie jest wina partyzantów, że korzystają z tego co mają.

2) Przenieście moje notki z elitarek tutaj, skoro jest temat to po co tamten zaśmiecać, a nie siadajcie na Gniocie i nie dyskredytujcie go, bo dobrze mówi.

3) Scatak biorąc pod uwagę całokształt zawodu i możliwości w świecie jest przegięty (w interakcji PvP). Wg mnie. Nie mam wiedzy o całym świecie oczywiście, ale widzę po tym jak można walczyć z partyzantami przykładowo w lasku mutantów scatak;e;{...}e;ukryj sie. Tam jeszcze dałoby się odpuścić expowiska, ale na traktach nie widzę i w karczmie też się przede mną schowano. Paranoja. Wracają czasy Ingwiego_czitera.

4) Skoro scatak ma być zasadzką umożliwiającą bonus na początku starcia, a nie do_die - wsadzić ogranicznik do speca PvP, że nie ściąga poniżej ciężko.

5) B dośw trudno odrobić? Kpina jakaś. Potrzeba z 58 postępów... można w tydzień bez arcyspinik ;). Na wielce ze 300 postęp dobijam i delikatnie drgnąłem, a jak zginę to poleeeeecę.

6) Buluar... czemu ja Ci się mam tłumaczyć jak od wewnątrz wyglądają wyprawy z KGKSami czy ZT w drużynie, jakie są z tego powodu kwasy itp. itd. Tobie nie chodzi o to kto z kim, tylko że jest szarża i elitarne umy, a to przecież inny temat i jak słusznie zauważył Gniot, wiele różnych głosów poparcia waszych spostrzeżeń tam było.
Jak Drachenfels zlezie z góry to wybije nie tylko KGKSy cz Loren ale cały świat rozpieprzy.

Awatar użytkownika
Pier
Posty: 205
Rejestracja: 21 paź 2010 16:19

Re: Ukrywanie - poprawki / zmiany

Post autor: Pier » 30 gru 2010 10:43

Wcześniej wyraziłem się mało precyzyjnie apropo lokacji. Postuluje ich poprawienie nie dlatego że są całkiem złe, obecny stan daje spokojną i w miare uczciwą grę, teraz. Ale za jakiś czas mogą(nie muszą) pojawić się pewne odbicia od normy, pozatym jest sporo błędów, które warto byłoby poprawić.
Eidur, Gniot i inni. Czerpiecie z tu zawartej wiedzy i wyciągacie z niej wnioski za pomocą własnej wiedzy. Ale to co piszecie to śmieszne jest, bo wynika ze strachu przed ukrywaczami. Zwyczajnie chcecie mieć pewność, że idziecie na expo i nikt wam za plecami nie siedzi.
Wyobrażacie sobie jak Eidur, że ledwie wejdziecie na expowisko to już jakaś "czujka" was "sprzeda" i expicie ze stresem, bo ukrywacze mają groźną broń! Gzatak, który w 1 przypadku na 20 sciagnie takiemu spasowi dwie kondycje (o zgrozo!), a w pozostałych ledwie pomuska. Tymczasem prawdziwą bronią jest właśnie czesto ten strach :] Na to się też pracuje, a takie marudzenie mógłbym porównać do sytuacji, w której ja zaczne jęczeć o umiejętność pozwalającą zablokować wszyskie spece świata. Niech to będzie powiedzmy - 63,57%
Przestańcie i zacznijcie grać(lepiej) i dawać zabawe(lepszą) ptaszki :twisted:

Re Pulp:
Powinna być możliwość przeszukiwania bez ujawniania się, czy to za pomocą innej komendy, czy tej samej, ale każde kolejne użycie jej już powinno ujawniać, ale nie dać się użyć kiedy postać jest ukryta. Sensowne z punktu widzenia realiów gry i grywalne ;)

Goldfinger:
Nie masz podstaw pisać, że SCatak jest za mocny. IMHO jest za słaby.

Ma poprostu dużą rozpiętość od obrażeń minimalnych do maxymalnych, jego uśredniona siła jest niższa od podstawowych speców zawodów masowych. A tak moim zdaniem nie powinno być. Ty widzisz, przypadki w których siadło, a ja widzę codzienne czekanie, ąz siądzie.

Wzmocnić SCatak! :)

Re down:
Forum jak słusznie zauważyłeś, kilka stron wcześniej, jest od dyskutowania(nawet o bzdurnych żalach), a nie od obrażania współ graczy. Bo to co napisałeś to tak jakbym ja napisał, że ty nie masz pojęcia o umiejętnościach GP, a przecież tak nie napisałem 8-)
W sumie to szkoda czasu i wysiłku i tak nikt rozgarnięty nie zwróci uwagi na takie bzdury.
Ostatnio zmieniony 30 gru 2010 11:05 przez Pier, łącznie zmieniany 1 raz.

Gniot
Posty: 612
Rejestracja: 13 lut 2009 09:57

Re: Ukrywanie - poprawki / zmiany

Post autor: Gniot » 30 gru 2010 11:00

I to pisze osoba ktora nie ma pojecia o wlasnych umiejetnosciach. Pier lepiej zebys sie juz nie odzywal.
Goldfinger - pomysl z ogranicznikiem na obrazenia zadane atakiem z ukrycia calkiem niezly :)

Ja bym jednak obstawal przy dodatku do ktoregos z mniej popularnych zawodow ktory daje mozliwosc (nie zobaczenia) ale stwierdzenia czy ktos sie na lokacji ukrywa.
2011.04.01
Gniot Adiutant Kapitana Kompanii Gryfa, Walczacy z Wiatrakami, Miecznik z
Paweza, Naczelny Madrala Arkadii, Ogr o Elfich Uszach, Elf o Ogrzym
Rozumku, Zastepca Szefa Muminkow z Obozu Najemnikow, Arcydzielo
Sztuki Cukierniczej

Buluar
Posty: 607
Rejestracja: 12 lut 2009 21:49

Re: Ukrywanie - poprawki / zmiany

Post autor: Buluar » 30 gru 2010 11:18

Goldfinger pisze: Jak Drachenfels zlezie z góry to wybije nie tylko KGKSy cz Loren ale cały świat rozpieprzy.
Po starej znajomosci, acz bez kolesiostwa, obronimy Was!:D
Każde społeczeństwo dzieli sie na trzy warstwy. Ludzi nieruchomych, ludzi ruchomych i tych, którzy poruszają innymi.

Abraham Lincoln

Ormen
Posty: 65
Rejestracja: 15 lut 2009 12:12

Re: Ukrywanie - poprawki / zmiany

Post autor: Ormen » 30 gru 2010 11:51

Partyzant, jak każdy inny zawód ma swoje zalety i wady i tak jak przy każdym zawodzie trzeba umieć nim grać tak, żeby zalety wykorzystać i wady zniwelować. Nie zgodzę się z tym, że scatak albo doskok są za mocne, albo że ukrywacz nie powinien mieć możliwości czekania przy expowisku i raportowania tego kto wchodzi i wychodzi reszcie drużyny. Sory, po to ten zawód jest żeby atakować z ukrycia, robić zwiady itd.
Nie zmienia to jednak faktu, że samo ukrywanie w wielu miejscach nie działa tak jak należy i moim zdaniem bez sensu jest sytuacja, w której partyzant wpisuje e;e;e;se;e; ukryj się i ma safelocka na całej arce. Dziwna wydaje mi się też sytuacja w której ktoś z umami ukrywania GP biegnie do lasu i chowa się tak, że partyzant z pierścieniem nie może go znaleźć kiedy są na jednej lokacji.
Dodatkowo niektórzy wykorzystują ukrywanie do chowania się np koło bramy w Varn przy drużynie 5 krasnali i walenia tekstów pokroju 'Twoja stara pierze w rzece', Taka osoba wie, że może wszystko, bo i tak jej nie znajdziemy w żaden sposób. Nie wiem czy taki był zamysł ukrywania, ale mi się nie podoba i sprawia, że naprawdę fajny zawód, z dużymi możliwościami jest wykorzystywany na niefajne sposoby.

ODPOWIEDZ