Re: Czy jesteś za zmniejszeniem kary za zgon. [Ankieta]
: 29 sie 2010 00:15
Wiesz... taki pomysl jest do niczego i uderzylby tylko w niezgildiowanych. Nie trzeba chyba tlumaczyc dlaczego.
Oficjalne forum Arkadii, polskiego MUD-a, tekstowej gry fabularnej.
https://arkadia.rpg.pl/forum/
No świetnie. Do Bardzo dośwa.Natasza pisze:Tez na NIE
Do b doswa sie teraz fajnie odexpia, nie ma co cudowac juz.
Inaczej powiesz, jak zrobisz wielce (...) Od lat sprawdzał się system z poziomami typu max+1, a teraz od ~zwiedził zdobywanie doświadczenia (nawet tych głupich nadludzkich cech, które kiedyś były normalne (w systemie, który sprawdzał się od lat)) jest... dosyć czasochłonne.
Dlatego imho od tego poziomu w górę od zwiedził kara za zgon (jakikolwiek) powinna być mniejsza. Niżej powinna zostać taka, jaka była.
Te 10 lat temu tez fajnie było się wybrać w cztery osoby na cmentarz pod Novigradem na potwory/ghule, albo w 10 osób na zbóje pod Białym Mostem, albo nawet do Mahakau, czy do Imperium... na levelach typu (stare) to i owo, czyli "słaby, sprawny, dobrze zbudowany", etc. I wszyscy się świetnie bawili, nikt nie narzekał.Visborg pisze:Zmiana z expem nie jest beznadziejna. Poczatkowy 'szybki exp' pozwala w miare sprawnie wyciagnac postac na grywalny poziom na ktorym mozna juz cos ciekawego robic (isc gdzies dalej niz na snotlingi, pobawic sie a nie tylko orac gremlina za gremlinem).
Masz przecież nagrodę za upór - możesz zrobić nadludzia w jednej cesze i wielce w pół roku.Z drugiej strony nie mozna przestawic wszystkim gry w tryb easy i powyzej ustalonego za optymalny poziom powinno rosniecie byc powolne. Jakas nagroda za upor i poswiecenie sie expowi musi byc.
Zgadzam się. Teraz po ostatnich głupich (nadal tak uważam) zmianach z obniżeniem zdobywanego po pułapie około-zwiedził doświadczenia, kara po zgonie na takim levelu jest zupełnie niewspółmierna do włożonego wysiłku, jaki gracz poświęcił na zrobienie tych literek 'wygladasz na wielce', i 'wygladasz na widzial i dosw'. Wyżej już się nie da zrobić w tym momencie.Ale tez tak jak mowie, poslanie kilkuset godzin czyjegos wysilku i zaangazowania w niebyt z powodu laga, szarzy czy zwyklego pecha psuje zabawe - a tym przeciez arka ma byc.
Zgodzę się z Tają. Zmiana ta jest bardzo nieprzemyślana pod względem technicznym i była kierowana, zdaje się, jedynie w graczy, którzy są w stowarzyszeniu i mają zawód.Taja, mowisz ze pomysl uderzyl by w niezgildiowanych