Strona 26 z 58

Re: Balans, exp i inne cuda

: 11 lut 2011 18:49
autor: Homerofe
Tez sie podepne!

List do Deluviana. Dla zoltka postepow nie widac, sredni poziom (wiele-kawal), bedzie mial nieznaka, a wyzsze poziomy znaczny usmiech na twarzy.

Re: Balans, exp i inne cuda

: 11 lut 2011 18:58
autor: Goldfinger
Jeszcze nadmienię, że system z takim skalowaniem (o ile faktycznie istnieje, a nie jest to jakiś błąd) jak dla mnie jest bardzo fajny - powiedzmy wszystkie zadania warte są jeden poziom, albo i lepiej. Tylko żeby zwalniały się sloty i można było powtarzać zadania jedną postacią co jakiś stosunkowo długi czas (np. pół roku).

Re: Balans, exp i inne cuda

: 12 lut 2011 01:36
autor: Rafael
Ale sie wizy ciesza ze nie mamy pojecia jak sie to liczy :D

Re: Balans, exp i inne cuda

: 12 lut 2011 09:51
autor: Zornok
To może ja zaproponuję o co w tym wg mnie chodzi a inni mnie zjadą, ok? :) Może to co mamy w "cechy" wynika z całkowitej ilości expa-(podatek od tego jacy jesteśmy super przypakowani), a potem exp ulega jeszcze opodatkowaniu ze względu na obecną "brutalność" czy tam jej nowy odpowiednik :) A questy w tej sytuacji - mają dawać sztywną ilość "prawdziwego expa", więc wedle Naszej brutalności wyliczana jest odpowiednia ilość expa wyświetlanego w postępach :) Co Wy na to?

Re: Balans, exp i inne cuda

: 12 lut 2011 10:44
autor: Jaeden
Zornok pisze:To może ja zaproponuję o co w tym wg mnie chodzi a inni mnie zjadą, ok? :) Może to co mamy w "cechy" wynika z całkowitej ilości expa-(podatek od tego jacy jesteśmy super przypakowani), a potem exp ulega jeszcze opodatkowaniu ze względu na obecną "brutalność" czy tam jej nowy odpowiednik :) A questy w tej sytuacji - mają dawać sztywną ilość "prawdziwego expa", więc wedle Naszej brutalności wyliczana jest odpowiednia ilość expa wyświetlanego w postępach :) Co Wy na to?
Nic z tego nie rozumiem + zdaje sie to nie miec sensu + nie ma juz "brutalnosci" + sztywna ilosc expa nie zgadza sie z obserwacjami.

Re: Balans, exp i inne cuda

: 12 lut 2011 12:02
autor: Troppe
Z tego co sie orientuje czesc questow na arce byla juz wczesniej w pewnym sensie 'przeskalowana'. Tzn np. z wykonanie duzych q, od pewnego poziomu zawsze pokazywalo ten postep. Np. na zwiedzil b. male i na wiele b. male. Stad pewnie te niescislosci.

Re: Balans, exp i inne cuda

: 12 lut 2011 12:27
autor: Rafgart
Doswiadczenie zdobywane w walce jest redukowane w zaleznosci od poziomu gracza.
Doswiadczenie z zadan jest zawsze stale.
Komenda cechy bierze te redukcje pod uwage (zeby czasy 'postepow' byly podobne niezaleznie od poziomu), wiec na wysokich poziomach za zadanie bedzie bardzo duzo postepow (ale expa tyle samo).

Re: Balans, exp i inne cuda

: 12 lut 2011 12:37
autor: Zornok
Re Rafgart:
Jeśli jeszcze można się upewnić: to "doświadczenie zdobywane w walce" rozumiesz już jako po odliczeniu podatku wynikającego z siły bojowej? :)

Re: Balans, exp i inne cuda

: 12 lut 2011 12:47
autor: Rafgart
Doswiadczenie za walke jest wyliczane przez porownanie sily bojowej przeciwnikow oraz ich druzyn. Okreslenie 'podatek' do tego nie pasuje.

Re: Balans, exp i inne cuda

: 12 lut 2011 13:10
autor: Goldfinger
Czyli tak jak uważaliśmy.

Warto zwrócić uwagę na definicję słowa 'doświadczenie'. W powyższej informacji jest to rozumiane jako wartość przyrostu naszych podcech. Dla nas zazwyczaj jest to ilość zdobytych postępów (przeliczana na 'doświadczenie' w zależności od poziomu).

Zatem wychodząc od tej strony możemy powiedzieć, że doświadczenie zdobywane za zadania jest stałe przeskalowane na wynikającą z niego ilość postępów do zdobycia.

Przykład: zadanie warte 'x' podceche 'doświadczenia'. Na wiele wystarczą do tego 3 nieznaki, na zwiedził 20 nieznaków -> więc tyle otrzymujemy.

Dziękujemy Rafgarcie za potwierdzenie informacji!