Balans, exp i inne cuda
Re: Balans, exp i inne cuda
A sposób pokazywania postępów? "Nieznaki" wciąż oznaczają tę samą ilość expa, niezależnie od poziomu?
Re: Balans, exp i inne cuda
Jeśli jest tak jak mówisz, to oznaczałoby to, że np. szczur = 1PD, nieznaki =1000PD i tak masz do legendy. Czy tak jest w istocie?Pulp pisze:A sposób pokazywania postępów? "Nieznaki" wciąż oznaczają tę samą ilość expa, niezależnie od poziomu?
Jeśli nie, to jak rozumieć "jednakowe pokazywanie postępów na wszystkich poziomach?"
Tak. Nie rozumiem nowego systemu expa.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Ponadto zastrzega on sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Re: Balans, exp i inne cuda
Nic sie w wyswietlaniu postepow nie powinno bylo zmienic.
Re: Balans, exp i inne cuda
Nie do końca.Sirius pisze:Jeśli jest tak jak mówisz, to oznaczałoby to, że np. szczur = 1PD, nieznaki =1000PD i tak masz do legendy. Czy tak jest w istocie?Pulp pisze:A sposób pokazywania postępów? "Nieznaki" wciąż oznaczają tę samą ilość expa, niezależnie od poziomu?
Jeśli nie, to jak rozumieć "jednakowe pokazywanie postępów na wszystkich poziomach?"
Tak. Nie rozumiem nowego systemu expa.
Tak. Nieznak = 1000 PD.
Ale nie, szczur nie zawsze = 1 PD.. dla żółtodzioba będzie na przykład 50 PD, a dla legendy liczba ta będzie niebezpiecznie zbliżala sie do 0 PD..
Re: Balans, exp i inne cuda
Rafgart:
Chodzi i o zjawisko wspomniane tu: viewtopic.php?f=4&t=209
AFAIK w pewnym momencie, postaciom na wysokich poziomach z nieznacznych zrobily sie minimalne, zaś maluchom z nieznacznych zrobily sie np. bardzo małe. Nasuwa to myśl, że zmieniono znaczenie postępów z bezwzględnego na względny przyrost expa(tak jak było wcześniej).
Chodzi i o zjawisko wspomniane tu: viewtopic.php?f=4&t=209
AFAIK w pewnym momencie, postaciom na wysokich poziomach z nieznacznych zrobily sie minimalne, zaś maluchom z nieznacznych zrobily sie np. bardzo małe. Nasuwa to myśl, że zmieniono znaczenie postępów z bezwzględnego na względny przyrost expa(tak jak było wcześniej).
Re: Balans, exp i inne cuda
Bardzo silnym postaciom takze postepy wzrosly wtedy np z nieznacznych do malych. To chyba powinno troche skomplikowac teorie spiskowe. Na szczescie cala sytuacja trwala niedlugo i wszystko wrocilo do stanu poprzedniego.
-
- Posty: 240
- Rejestracja: 13 lut 2009 22:45
Re: Balans, exp i inne cuda
Rafgarcie! Dokładnie teraz zrobiłem eksperyment.
Wziąłem postać z tym samym zawodem, ale o 4 poziomy słabszą ode mnie(wiele-wielce), porównywalna broń. Poszliśmy expić, w momencie kiedy jej weszły "bardzo małe" mnie weszły "nieznaczne". Czasowo oceniam, że mnie "nieznaczne" weszły na tym samym expowisku dwa razy dłużej niż przed tygodniem (dokładnie 80 minut). Czy mógłbyś mi wyjaśnić tę sytuację, czy mam błąd zgłaszać, czy taka sytuacja jest prawidłowa (chociaż przez miesiąc nie była - bo jeśli już to silni gracze szybciej mieli postępy).
Myślałem jeszcze czy sam mogłem cokolwiek zrobić. W zeszłym tygodniu wyczytałem na wieściach o nowej medytacji, wpisałem ustaw, ale stwierdziłem, że wpierw o system rozpytam i wyszedłem z trybu przez "~~q". Do medytacji "ustaw" nie wróciłem od tego czasu. Tyle ja sam mogłem zmienić.
Wziąłem postać z tym samym zawodem, ale o 4 poziomy słabszą ode mnie(wiele-wielce), porównywalna broń. Poszliśmy expić, w momencie kiedy jej weszły "bardzo małe" mnie weszły "nieznaczne". Czasowo oceniam, że mnie "nieznaczne" weszły na tym samym expowisku dwa razy dłużej niż przed tygodniem (dokładnie 80 minut). Czy mógłbyś mi wyjaśnić tę sytuację, czy mam błąd zgłaszać, czy taka sytuacja jest prawidłowa (chociaż przez miesiąc nie była - bo jeśli już to silni gracze szybciej mieli postępy).
Myślałem jeszcze czy sam mogłem cokolwiek zrobić. W zeszłym tygodniu wyczytałem na wieściach o nowej medytacji, wpisałem ustaw, ale stwierdziłem, że wpierw o system rozpytam i wyszedłem z trybu przez "~~q". Do medytacji "ustaw" nie wróciłem od tego czasu. Tyle ja sam mogłem zmienić.
Re: Balans, exp i inne cuda
Ta druga postac ma na tyle niski poziom, ze 'wskakiwanie' postepow jest dla niej przyspieszane. Dlatego tez nie idzie rowno, ale o tym bylo juz pisane.
-
- Posty: 240
- Rejestracja: 13 lut 2009 22:45
Re: Balans, exp i inne cuda
Ale czy to tak miało być od początku? Bo nie było!
Ale to w ogóle przeczy temu co było mówione o "bezwzględnym nieznaku". Do tej pory nowy system expa wyobrażałem sobie właśnie jak przykładowe "nieznak=10trolli" dla każdego. Z tym, że postacie silniejsze płacą większy podatek za bycie silniejszymi i tylko powiedzmy 5% nieznaka idzie w cechy a reszta w powietrze, a dla słabszych 70% itp. Nie rozumiem więc czemu ktoś ma nieznak po 10 trollach, a słabsi po 5 trollach, skoro poza tym i tak inna/wyższa część tego nieznaka idzie w cechy.
Czuję, że znowu nie ogarniam tej zmiany.
I ciągle podtrzymuje, że wolniej to idzie dwukrotnie, chociaż przy poprzednich 7 niebotach po "dużej" zmianie, wszystko się kręciło jak w zegarku (poza podcechami, ale to inna historia).
edit:
Dziękuje za informacje, tak czy siak.
Ale to w ogóle przeczy temu co było mówione o "bezwzględnym nieznaku". Do tej pory nowy system expa wyobrażałem sobie właśnie jak przykładowe "nieznak=10trolli" dla każdego. Z tym, że postacie silniejsze płacą większy podatek za bycie silniejszymi i tylko powiedzmy 5% nieznaka idzie w cechy a reszta w powietrze, a dla słabszych 70% itp. Nie rozumiem więc czemu ktoś ma nieznak po 10 trollach, a słabsi po 5 trollach, skoro poza tym i tak inna/wyższa część tego nieznaka idzie w cechy.
Czuję, że znowu nie ogarniam tej zmiany.
I ciągle podtrzymuje, że wolniej to idzie dwukrotnie, chociaż przy poprzednich 7 niebotach po "dużej" zmianie, wszystko się kręciło jak w zegarku (poza podcechami, ale to inna historia).
edit:
Dziękuje za informacje, tak czy siak.
Re: Balans, exp i inne cuda
Ja też dziękuje Rafgartowi i Goldfingerowi. Dalej niewiele rozumiem. Liczę na jakieś pooperowanie przykładami przez Rafgarta w celu dokładnego wyjaśnienia o co chodzi?
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Ponadto zastrzega on sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.