Balans, exp i inne cuda

Forum wieści z Arkadii.
Gniot
Posty: 612
Rejestracja: 13 lut 2009 09:57

Re: Balans, exp i inne cuda

Post autor: Gniot »

Homerofe pisze:Specy jest duzo i sa mocne!
...oslabiasz mnie.

Log to dowod na to ze piszesz prawde/z sensem. Bez tego twoj post brzmi conajmniej smiesznie szczegolnie opis walki :D

Namietnie udzielasz...chcialem ci zrobic przyjemnosc bos sie tak mocno staral sprowokowac mnie na logizarki i nie wyszlo.

Sadze ze dokladniejsze dane...bron/rasa/expowisko... log wiecej wniesie niz twoje smieszne opisy walki i upieranie sie przy tym ze sila speca fanatyka jest taka jak spec gp.

p.s.
Na kilkadziesiac zabitych snotlingow ani jednego nie sciagnalem specem gp wiecej niz trzy kondycje (z czego tych maksymalnych specow byly 3), bron jakiej uzywalem to mlot (kuznia kreutz), buzdygan (zjawy), halka (mutanci) postac mocarny w silce na trzezwmy.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 14 lut 2011 22:39 przez Gniot, łącznie zmieniany 4 razy.
2011.04.01
Gniot Adiutant Kapitana Kompanii Gryfa, Walczacy z Wiatrakami, Miecznik z
Paweza, Naczelny Madrala Arkadii, Ogr o Elfich Uszach, Elf o Ogrzym
Rozumku, Zastepca Szefa Muminkow z Obozu Najemnikow, Arcydzielo
Sztuki Cukierniczej
Awatar użytkownika
Homerofe
Posty: 189
Rejestracja: 15 mar 2009 23:28

Re: Balans, exp i inne cuda

Post autor: Homerofe »

Gniot, ja ci nie musze niczego udowadniac. To nie jest TYLKO dla ciebie, a ze sie namietnie udzielasz, to z grzecznosci postanowilem odpowiedziec.

Mamy rozne zdanie, normalnie cud. Czasami mam wrazenie, ze jak napisze 'dupa jest z tylu' to ty zaraz znajdziesz X argumentow na to, ze nie mam racji.

Napisalem co zauwazylem, moze sie komus przyda i zlokalizuje co nie halo, albo stwierdzi, ze tak wlasnie ma byc. Podobne spostrzezenia maja ludzie na innych zawodach i AJotowcy. Chcesz logow to idz na expo i sobie zrob, wystawiaj, oceniaj i wszystko na co masz ochote.
Awatar użytkownika
Erza
Posty: 38
Rejestracja: 30 wrz 2010 16:20
Lokalizacja: 3miasto :)

Re: Balans, exp i inne cuda

Post autor: Erza »

Mnie boli to, ze kowale u ktorych sie zaopatrywalam sa teraz beznadziejni :/

Co do speca - w porownaniu do normalnego ciosu latwiej go sparowacc/trudniej nim trafic. Takie sa moje odczucia po paru godzinach. Goblin jeszcze nigdy mnie nie zablokowal a tu spece sa parowane :/

Eh taki kawal plynelam po topor a teraz nie bede go nawet komentowala :P

Albo mi sie wydaje albo cos sie zmienilo z regeneracja i zywotnoscia :P Chyba ze to tylko mobki sa mocniejsze :]


Tak czy siak fajnie jest miec cos nowego ^^
Liberate tute me ex Inferis!!!

Neferata - Vampire Queen
Awatar użytkownika
Gunnar
Posty: 185
Rejestracja: 12 lut 2009 21:57

Re: Balans, exp i inne cuda

Post autor: Gunnar »

Poczytalem tak troche i nasuwa mi sie jeden wniosek. Skoro taki swietny ten spec to kto wam broni zmienic zawod normalny na AJ? Nie badzcie takimi psami ogrodnika. Dajcie gpkom tez sie pobawic specami. Watpie, zeby nagle odezwaly sie w nich jakies zadze fragow (jak u coponiektorych) i zaczely ganiac zawodowcow bo maja "speca mocniejszego jak fanatyk". (w co watpie, ale nie gram, wiec nie mam jak sprawdzic)
Awatar użytkownika
Homerofe
Posty: 189
Rejestracja: 15 mar 2009 23:28

Re: Balans, exp i inne cuda

Post autor: Homerofe »

Gunnar pisze: "speca mocniejszego jak fanatyk"
W imieniu eftepede: powinienes napisac "speca mocniejszego NIŻ fanatyk"

Porownywalny, a mocniejszy to dosc zasadnicza roznica. Dzikie zadze fragow odezwa sie w sekondach, a nie w tzw. nowych graczach. Krwiozercze gnomy powroca i bedzie nieco dziwnie. Niech sie GPki bawia, sam sie bawie GPkami i jestem za tym ich specem, ale niech to nie rozpieprza tego iluzorycznego balansu jaki mamy.

Jak zaczniesz grac i sprawdzac to zapraszam do dalszej dyskusji.
Awatar użytkownika
Blob
Posty: 179
Rejestracja: 04 mar 2009 08:37

Re: Balans, exp i inne cuda

Post autor: Blob »

Homerofe: Czasem z toba mozna sie zgodzic. Np notki powyzej.
Saul
Posty: 13
Rejestracja: 31 maja 2010 13:45

Re: Balans, exp i inne cuda

Post autor: Saul »

Co do speca fanatyka, to mam nieodparte wrażenie, że jego random jeszcze bardziej się rozszerzył. Obecnie podczas walki 1 (fanatyk max umów) vs 1 (zjawa w Tilei) odpaliły się dwa spece (ledwo i lekko). Dodatkowo siła speca również chyba trochę spadła.
Pozdrawiam S.
Rafael
Posty: 85
Rejestracja: 04 mar 2009 11:05

Re: Balans, exp i inne cuda

Post autor: Rafael »

Ech...

Naprawde cos jest spsute, nie wiem czy ze zbrojami, pewnei tak, chociaz z duzej gamy tych samych zbroi wybieralem te najlepsze, a i tak jest spoooro trudniej niz wczesniej.

R.
Awatar użytkownika
Jaeden
Posty: 53
Rejestracja: 16 lis 2010 16:43

Re: Balans, exp i inne cuda

Post autor: Jaeden »

Nie wiem co sie pozmienialo dokladnie, ale prosze, moje obserwacje.

Spec nie jest mocny. Expi sie latwiej, moby padaja az milo, grupa trzech AJ bije z 15-20% szybciej niz przed zmiana. To nie jest duzo, ale jest to zauwazalne.

Czy jest sens, zeby ten spec byl platny? Na dluzsza mete wieksze znaczenie ma fakt, ze postac jednak dostanie etat i prawdziwego speca, a pieniadze wydane na tymczasowego beda stracone.

To, ze gracze nie wiedza na jakim poziomie jest um do speca, i ze to jest konspiracja wizow bla bla bla, to sa argument ignoranta z ktorym nie ma sie co wdawac w dyskusje.

re Erza
Spec to normalny cios ze zmienionym opisem i mnoznikiem do obrazen, stosunek trafien to unikow/wyparowan jest ten sam.

Zmiany w trudnosci mobow nie odnotowalem poki co, sprzet zdaje sie psuc tak samo jak dawniej. Najwieksza roznica jaka ja zauwazam jest w expie druzynowym, dzis po 2 godzinach wbilem nieznaka, podczas gdy osoba ktora mi towarzyszyla (oboje pelen AJ, ja 2 poziomy wyzej) podbijala do zadowalajacych. Cztery dni temu obaj mielibysmy male. Jeszcze to musze potestowac, to tylko pierwsze spostrzezenia.

Pozdro
Jaeden, cham i prostak.

Jesli polelf, to tylko owiany legenda, w srebrzystej zbroji i z helmem, ktory mowi "zabij".
Awatar użytkownika
Jaeden
Posty: 53
Rejestracja: 16 lis 2010 16:43

Re: Balans, exp i inne cuda

Post autor: Jaeden »

Ok, kolejna notka, po dwugodzinnych testach.

Spec ogolny nie jest porownywalny ze specem fanatyka, nie jest nawet zblizony. Na mobie, na ktorym fanatyk z porownywalnym poziomem zdejmuje 6 kondycji, ja ogolnym zdejmuje max 2. Mowimy o kilkudziesieciu mobach i przeszlo setce specy, jest miejsce na blad statystyczny - ale nie za duzo.

Sam spec ogolny jest slaby, chociaz zauwazalny. Mob testowy, ktorego zabijalem wczesniej w setkach, padal zaleznie od broni przy pomiedzy 10.5-11 ciosach. Ze specem srednio jest to 9.5 ciosow, czyli mamy 10-15% wzrost realnej sily bojowej. Bez speca potrzebowalem 36-39 mobow na poziom postepow, teraz jest to 62 moby, czyli 40% wiecej niz poprzednio, tych samych mobow fanatyk na porownywalnym poziomie potrzebuje 88.

Wnioski niech kazdy sobie sam wyciagnie. Mnie osobiscie ta reforma
- uniemozliwi efektywne expienie samemu/duo z innymi AJ
- zmusi do gry grupowej na expowiskach dla zawodowcow
- zmusi do skonczenia staran do stowa po etat, dzieki ktoremy za porownywalny tax otrzymam nieporownywalnie wyzsze umiejetnosci + speca.

Pozytywna strona tej sytuacji byc moze bedzie fakt, ze zawodowcom bedzie sie teraz bardzo oplacalo expic z AJ. Nie wiem na jakiej zasadzie mialoby to dzialac, ale slyszalem z wiarygodnego zrodla, ze dziala bardzo dobrze (opinia jedynie ze strony zawodowca), napisze wiecej po jutrzejszych testach.

Branoc,
Jaeden, cham i prostak.

Jesli polelf, to tylko owiany legenda, w srebrzystej zbroji i z helmem, ktory mowi "zabij".
ODPOWIEDZ