Pomysl na walki PvP

Forum wieści z Arkadii.
Pertin
Posty: 9
Rejestracja: 14 maja 2010 23:40

Pomysl na walki PvP

Post autor: Pertin »

Hej,

siedze sobie, za oknem deszcz i burza i w tych oto okolicznosciach wpadlem na calkiem (moim zdaniem) rozsadny pomysl dotyczacy walk PvP.

W temacie o elitarkach bardzo czesto pojawia sie argument, ze smierc nastepuje w ciagu 2sek od rozpoczecia walki. O tym jak wygladaja walki bardzo duzej liczby graczy na jednej lokacji tez bylo kilka tematow. O tym, ze potrzeba dobrej znajomosci perla i wyciecia z zycia kilku miechow do napisania/przerobienia skryptow do walk tez juz bylo.

Stad moj pomysl, ktory mam nadzieje cos zmieni. Moze po prostu kiedy na lokacji zaczyna sie walka gracz vs gracz, automatycznie spowalniac uplyw czasu w walce? Konkretnie - obecnie jest 1 runda, cios z jednej, cios z drugiej, 1 sekunda i znow, cios z jednej i cios z drugiej. A moze zrobic inaczej - 1 seria ciosow (z 2 stron) i teraz 2/3/4/5 serii "pustych", czyli leci czas, ale nie ida za tym ciosy. Daloby to szanse na spokojne wcisniecie binda na sprawdzenie kondycji, wklepanie 'zaslon Janka przed zlym mutantem', a nawet jakis emot moze? Walki stalyby sie dluzsze, przestalyby sie ograniczac do 2 sekundowych "screeningow" walk i uciekania gdzie pieprz rosnie? Taka luzna mysl.
Coronius
Posty: 778
Rejestracja: 13 lut 2009 22:45

Re: Pomysl na walki PvP

Post autor: Coronius »

Idź lepiej spać.

Takie wydluzenie tylko pozwoli nabic graczom kosmiczne lvle.
Awatar użytkownika
Godar
Posty: 309
Rejestracja: 07 mar 2009 17:46
Lokalizacja: Kraków

Re: Pomysl na walki PvP

Post autor: Godar »

A mi się pomysł podoba. Arka może przestałaby być zręcznościówką, a stała się grą role playing, jaką z założenia być chyba powinna.

Dałoby to możliwość nie tylko odgrywania postaci w czasie walki (jakieś emoty, można nawet coś powiedzieć), ale też ułatwiło taktykę, zasłony, przełamania, decyzja kogo wybrać na cel. Teraz to wszystko muszą załatwiać za gracza skrypty, bo każda sekunda jest na wagę złota. A podczas walki w dużych drużynach można czasem paść, zanim w ogóle zauważy się, że walka się zaczęła.
Rennz
Posty: 546
Rejestracja: 12 sty 2010 17:09
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Pomysl na walki PvP

Post autor: Rennz »

Wystarczyłoby osłabić ciosy specjalne i od razu walki by się wydłużyły. Albo zamiast ofensywnych dać defensywne i efekt będzie taki sam.
Coronius
Posty: 778
Rejestracja: 13 lut 2009 22:45

Re: Pomysl na walki PvP

Post autor: Coronius »

Godar pisze:A mi się pomysł podoba. Arka może przestałaby być zręcznościówką, a stała się grą role playing, jaką z założenia być chyba powinna.

Dałoby to możliwość nie tylko odgrywania postaci w czasie walki (jakieś emoty, można nawet coś powiedzieć), ale też ułatwiło taktykę, zasłony, przełamania, decyzja kogo wybrać na cel. Teraz to wszystko muszą załatwiać za gracza skrypty, bo każda sekunda jest na wagę złota. A podczas walki w dużych drużynach można czasem paść, zanim w ogóle zauważy się, że walka się zaczęła.
Jesli czas by normalnie lecial a zamiast ciosow by bylo runde, to by bylo jeszcze gorzej, bo jakby byla kolejna runda ciosow to jeden z przeciwnikow juz dawno bylby przelamany tyle razy, ze nie dalby rady nawet uciec.
Rola zawodow z umami druzynowymi by podskoczyla znaczaco.
Dodatkowo takie cos by bylo tylko jak walcze z graczem. Czyli expie, ktos mi wpada na expa i atakuje mnie. Tamten ma 1 cios na 5 rund, a ja mam normalnie dlatego, ze leje w mobka?
Pertin
Posty: 9
Rejestracja: 14 maja 2010 23:40

Re: Pomysl na walki PvP

Post autor: Pertin »

Jesli czas by normalnie lecial a zamiast ciosow by bylo runde, to by bylo jeszcze gorzej, bo jakby byla kolejna runda ciosow to jeden z przeciwnikow juz dawno bylby przelamany tyle razy, ze nie dalby rady nawet uciec.
Rola zawodow z umami druzynowymi by podskoczyla znaczaco.
Dodatkowo takie cos by bylo tylko jak walcze z graczem. Czyli expie, ktos mi wpada na expa i atakuje mnie. Tamten ma 1 cios na 5 rund, a ja mam normalnie dlatego, ze leje w mobka?

Automatycznie jak wchodzi gracz na lokacje i atakuje wchodzi IF i czas sie zwalnia. Zas co do umow druzynowych - po to chyba powstaly by ULATWIALY walke w druzynach. Dzis mozna miec umy druzynowe w kosmos wysokie, a i tak po 2sek zejdzie pol druzyny z kondychy bo nie zdazyli wciskac szybko klawiszy.

Zas obciecie specy nie jest do konca rozmwiazaniem, gdyz co za roznice robi mi czy zejde w czasie 1 czy 2 rund? W momencie kiedy leje mnie/kumpla 5 zawodowcow i kazdemu wchodza spece to ile jestem w stanie ich strzymac nie majac ogra na legendzie?
Coronius
Posty: 778
Rejestracja: 13 lut 2009 22:45

Re: Pomysl na walki PvP

Post autor: Coronius »

Umy druzynowe sa po to, zeby ulatwic, a nie zdominowac.
Tipi
Posty: 232
Rejestracja: 12 lut 2009 22:38

Re: Pomysl na walki PvP

Post autor: Tipi »

Coronius nie przyszlo Ci do glowy , ze skoro czas miedzy ciosami by sie wydluzyl to czas miedzy mozliwosciami przelamania tez?

Oczywiscie pomysl mi sie nie podoba.
Coronius
Posty: 778
Rejestracja: 13 lut 2009 22:45

Re: Pomysl na walki PvP

Post autor: Coronius »

Tipi pisze:Coronius nie przyszlo Ci do glowy , ze skoro czas miedzy ciosami by sie wydluzyl to czas miedzy mozliwosciami przelamania tez?

Oczywiscie pomysl mi sie nie podoba.
A nie przyszlo Ci do glowy, ze tak by byc nie musialo?
Pulp
Posty: 274
Rejestracja: 21 maja 2009 00:44

Re: Pomysl na walki PvP

Post autor: Pulp »

Pertin pisze:W momencie kiedy leje mnie/kumpla 5 zawodowcow i kazdemu wchodza spece to ile jestem w stanie ich strzymac nie majac ogra na legendzie?
Wieczność.
ODPOWIEDZ