Re: Porady dla graczy.
: 27 mar 2014 00:23
Problem polega na tym, ze bylem u ludzkiego trenera. On zlecił mi zadanie i odnalazłam mobka, o którym była mowa. Jednak dalej nie mogę ruszyć, bo mobek nie reaguje.
Oficjalne forum Arkadii, polskiego MUD-a, tekstowej gry fabularnej.
https://arkadia.rpg.pl/forum/
Nie bardzo rozumiem zasadę "tekstów do narracji". Owszem do zadania, opowiadania, czegokolwiek warto się przygotować, ale gotowe teksty na Arce raczej się nie sprawdzą. Imho trzeba po prostu wiedzieć o czym się mówi, dodać do tego emocje jakie może czuć postać (a wynikające z historii, przygód jakie ją spotkały itp.) i mówić tak jak ona by to opowiedziała. Gotowe teksty to po prostu strata czasu bo napiszesz się 2 strony A4, a ktoś po drugim zdaniu twojego wywodu stwierdzi, że już nie.Venen pisze:, potem w przygotowanie narracji, napisalem bogate teksty (mam prawie 2 strony a4 tekstow do zadana) bo mialo byc sprawdzoe w formie wycieczki.
Ten alias raczej nie zadziała. Od dawna już mud przyjmuje tylko określoną liczbę komend po sobie.Venen pisze:Dodam tez ze efektem tego zadania bylo powstanie bardzo smiesznego aliasu w moim cmudzie: http://pastebin.com/CpyM6UZX ale to tylko jako ciekawostka, niezwiazana z tematem.
Jesli masz konkretne uwagi do czyjegos RPGa i stosunku do nowych graczy to mow osobowo, a nie generalizuj. Jak cos sie tyczy wszystkich to nie tyczy sie nikogo bo "wezmy i zrobcie" moze powiedziec kazdy.Grothan pisze:re up
TO bardziej sygnal dla "starych wyjadaczy" coby podciagneli troche rpga na potrzeby nowych graczy, bo z tego co opisal po lebkach Venen, wygladalo to bardziej na przesluchanie w pogoni za wrogiem, niz merytoryczna, okraszana klimatycznymi wstawkami rozmowa jakiej by oczekiwal od gildii "zawodowej".
Zacznijcie moze wreszcie traktowac kazdego nowego gracza jako ciekawa odskocznie od grabarskiego klimatu gry i poswieccie mu troche wiecej rezerw czasowych, a nie jak kazdego nowego kandydata do walk i poszerzania strefy wplywow czy czego tam jeszcze.